Miksi ajattelen sinua vieläkin?

M+T

Hei T! Tutustuttiin 8 vuotta sitten itäisessä kaupungissa. Olet vanhempi kuin minä, emmekä koskaan olleet oikeasti yhdessä. Et ollut minun, enkä minä sinun. Olin niin nuori tyttö silloin ja nuori olen toki vieläkin, enkä voinut tai osannut pitää sinusta kiinni, etkä sinäkään minusta. Tavattiin silloin tällöin, selvitettiinkin asioita, kuunneltiin sylikkäin Cohenia. Ei se ollut rakkautta eikä mitään elämää suurempaa, mutta jostain ihmeellisestä syystä ajattelen sinua edelleen. Viimeiset viestit taidettiin vaihtaa kuusi vuotta sitten. Minulla oli jo joku, joka halusi pitää minusta kiinni ja pitää edelleenkin. Ja silti ajattelen sinua. Et varmaan lue tällaisia palstoja, eikä tämä viesti tavoita sinua koskaan. Mutta näin myöhään yöllä, kun olen yksin tässä samassa itäisessä kaupungissa, ajattelen sinua edelleen. Enkä tiedä miksi tai mitä pitäisi tehdä. Toivon, että tavataan vielä joskus ja jutellaan. Ehkä joskus?

4

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runkkus

      Haista vittu

    • Tule järkiin!

      8 vuotta on liian pitkä aika.
      Vaihda levyä!

      Olet tosi jahkailija, etsi uusi ja piristy!

    • ap.

      Vaikea piristyä kun tämä tunne ei vaan katoa. Tiedän, että on hakuammuntaa, mutta MIKKO, jos luet tämän niin Tiina kaipaa sinua. Edelleen. Ja ne, jotka ei tästä mitään tiedä voivat olla kommentoimatta.

      • M+T

        Siis mitähän ihmettä? Ei oo multa tää viesti, ja aloituksessani kaipaan nimenomaan T:tä! Mene muualle varastamaan aloituksia!!!

        Ja edelleenkään en usko että Hän käy tätä ikinä lukemassa, koska on jo jatkanut elämäänsä. Tunnisteeksi vielä kuitenkin haluan laittaa, että molempien nimissä on neljä kirjainta. Ja nyt jätän tämän odottamaan Häntä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe