Piti laittaa muistiin

Ujo atm 25

Etten vaan missaa kun huomenna tulee tv vitoselta Aikuiset neitsyet klo 23.35. Siinä on 30 naisia joilla on vielä neitsyys tallella ja ovat viimein valmiita luopumaan siitä.

Aika erikoista sinänsä että on olemassa noinkin iäkkäitä naisia joilla vielä on neitsyys tallella vaikka ilmeisesti ei ole kyse edes mistään pahan näköisistä naisista. Tällöin naisten kohdalla täytyy olla kyse omasta valinnasta jos on neitsyys tallella vielä noinkin korkealla iällä.

29

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujo atm 25

Kertonee myös siitä että ehkä maailmassa on joitakin kunniallisiakin naisia.

• Ujo atm 25

Olisi aika suuri kunnia olla tuollaisen naisen ensimmäinen ja ehkä kenties jopa ainut mies. Joka tapauksessa se nyt jäänee toiveajatteluksi.

• ???

Tottakai se on oma valinta kelle antaa ja kelle ei. Mitä sä höpiset..... voiko se olla jonkun muun valinta kelle mä sitä annan vai...

• Ujo atm 25

Enhän mitään sellaista väittänyt etteikö olisi oma valinta. Pointtini olikin se että miehillä se ei useimmiten ole oma valinta jos on poikuus tallella vielä korkealla iällä. Naisilla se sen sijaan useimmiten on oma valinta että on neitsyys tallella vielä 30-vuotiaanakin.

• ???
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Enhän mitään sellaista väittänyt etteikö olisi oma valinta. Pointtini olikin se että miehillä se ei useimmiten ole oma valinta jos on poikuus tallella vielä korkealla iällä. Naisilla se sen sijaan useimmiten on oma valinta että on neitsyys tallella vielä 30-vuotiaanakin.

Myös miehen oma valinta. Ihan kuten naisenkin. Jos sä et kelputa sellaista naista joka sulle antaisi niin eiköhän se ole sinun oma valintasi. Niin kuin nämä naiset itse päättävät kelle antavat ja antavatko, jos ei tasoa vastaava miestä löydy.

• Ujo atm 25
        ??? kirjoitti:

Myös miehen oma valinta. Ihan kuten naisenkin. Jos sä et kelputa sellaista naista joka sulle antaisi niin eiköhän se ole sinun oma valintasi. Niin kuin nämä naiset itse päättävät kelle antavat ja antavatko, jos ei tasoa vastaava miestä löydy.

Onhan se nyt järkevää kuitenkin joku taso pitää näissä asioissa.

• ???
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Onhan se nyt järkevää kuitenkin joku taso pitää näissä asioissa.

Eli ongelman ydin ei ole siinä ettei ätmi saa vaan siinä ettei kelputa sellaista jolta saisi. Tuon takia itkut ja raivarit siitä että nainen saa aina on naurettavat. JOKAINEN saa jos tyytyy siihen mitä on tarjolla. Jos tasoa halua, voi joutuakin tyytymään yksinäisyyteen.

• Ujo atm 25
        ??? kirjoitti:

Eli ongelman ydin ei ole siinä ettei ätmi saa vaan siinä ettei kelputa sellaista jolta saisi. Tuon takia itkut ja raivarit siitä että nainen saa aina on naurettavat. JOKAINEN saa jos tyytyy siihen mitä on tarjolla. Jos tasoa halua, voi joutuakin tyytymään yksinäisyyteen.

Onko siitä sitten jotain järkeä olla sellaisen naisen kanssa joka itselle kaikinpuolin epämiellyttävä?

• Ujo atm 25
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Onko siitä sitten jotain järkeä olla sellaisen naisen kanssa joka itselle kaikinpuolin epämiellyttävä?

Naisetkin pitävät miehen ujoutta ja kokemattomuutta epämiellyttävänä asiana niin miksi itsekkään olisin naisen kanssa joka ei ole yhtään omaan makuuni.

• ???
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Naisetkin pitävät miehen ujoutta ja kokemattomuutta epämiellyttävänä asiana niin miksi itsekkään olisin naisen kanssa joka ei ole yhtään omaan makuuni.

Miksi sitten jakutatte että ätmi ei saa, koska naisen vika, Itsehän olet se joka valikoi kuka kelpaa. Nainenkin valitsee omaan makuun, niin kuin ätmit. Eli ätmi kelputtaa vain kauniin neitsyen, mutta naisen pitäisi tyytyä rumaan urpoon. Ja jos ei käy, niin nainen on nirso horo, mutta jos ätmille ei käy läski rumilus niin häntä pitää sääliä, että kauniit tytöt eivät tarjoa.

• Ujo atm 25
        ??? kirjoitti:

Miksi sitten jakutatte että ätmi ei saa, koska naisen vika, Itsehän olet se joka valikoi kuka kelpaa. Nainenkin valitsee omaan makuun, niin kuin ätmit. Eli ätmi kelputtaa vain kauniin neitsyen, mutta naisen pitäisi tyytyä rumaan urpoon. Ja jos ei käy, niin nainen on nirso horo, mutta jos ätmille ei käy läski rumilus niin häntä pitää sääliä, että kauniit tytöt eivät tarjoa.

En muistaakseni ole sanonut että on pakko olla kaunis ja neitsyt mutta en kyllä myöskään halua olla naisen kanssa joka on sairaalloisen ylipainoinen ja jos naama on vielä kuin petolinnun perse. Tämä ihan siitä syystä kun en itse ole mikään rumakaan jos en nyt komeakaan.

Ilmeisesti se sitten menee niin että jos on luonteeltaan sairaalloisen ujo niin on pakko tyytyä itseään paljon alempi tasoiseen naiseen tai sitten oltava ilman.

• Näin se vaan on
        Ujo atm 25 kirjoitti:

En muistaakseni ole sanonut että on pakko olla kaunis ja neitsyt mutta en kyllä myöskään halua olla naisen kanssa joka on sairaalloisen ylipainoinen ja jos naama on vielä kuin petolinnun perse. Tämä ihan siitä syystä kun en itse ole mikään rumakaan jos en nyt komeakaan.

Ilmeisesti se sitten menee niin että jos on luonteeltaan sairaalloisen ujo niin on pakko tyytyä itseään paljon alempi tasoiseen naiseen tai sitten oltava ilman.

Kyllä! Niin se tosiaan on. Miehellä sairaalloinen ujous ja sosiaalinen epävarmuus laskee tasoa siinä kun naisella HUOMATTAVA ylipaino.

• ???
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Pointti on silti se, että ätmeille ON tarjolla, mutta kun EI KELPAA. Sinä et halua ylipainosta koska se on tasoasi alempi, minulle ei kelpa syrjäytynyt epävarma urpo, koska se on tasoani alempi. Jokainen tyytyy oman valintaan.

• Ujo atm 25
        ??? kirjoitti:

Pointti on silti se, että ätmeille ON tarjolla, mutta kun EI KELPAA. Sinä et halua ylipainosta koska se on tasoasi alempi, minulle ei kelpa syrjäytynyt epävarma urpo, koska se on tasoani alempi. Jokainen tyytyy oman valintaan.

Muuten hyvä mutta mikään urpo en tosiaankaan ole vaan oikeasti hyvinkin älykäs ja empaattinen mies. Tiedän tämän koska minulle on monikin ihminen sanonut keskusteltuaan minun kanssa että vaikutan älykkäältä. Tämä palsta käyttäytyminen vain antaa minusta aivan päinvastaisen kuvan. Minulla on ikäänkuin 2 eri persoonaa ja netissä minulla on tapana käyttäytyä lähes aina provosoivasti.

Oikeastaan tämä on minulle kuin terapiaa koska en oikeassa elämässä yleensä saa sanottua ihmisille suoraan jos joku asia jää vaivaamaan mieltä. Täällähän voi "nimettömänä" sanoa mitä tahansa menettämättä kasvojaan.

Se etten oikeassa elämässä oikein saa ilmaistua tunteitani johtaa siihen että saatan alkaa käyttäytä passiivis-agressiivisesti. Tosin luulen että ei sitä edes muut huomaa kun olen niin varovainen siinäkin.

• ???
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Muuten hyvä mutta mikään urpo en tosiaankaan ole vaan oikeasti hyvinkin älykäs ja empaattinen mies. Tiedän tämän koska minulle on monikin ihminen sanonut keskusteltuaan minun kanssa että vaikutan älykkäältä. Tämä palsta käyttäytyminen vain antaa minusta aivan päinvastaisen kuvan. Minulla on ikäänkuin 2 eri persoonaa ja netissä minulla on tapana käyttäytyä lähes aina provosoivasti.

Oikeastaan tämä on minulle kuin terapiaa koska en oikeassa elämässä yleensä saa sanottua ihmisille suoraan jos joku asia jää vaivaamaan mieltä. Täällähän voi "nimettömänä" sanoa mitä tahansa menettämättä kasvojaan.

Se etten oikeassa elämässä oikein saa ilmaistua tunteitani johtaa siihen että saatan alkaa käyttäytä passiivis-agressiivisesti. Tosin luulen että ei sitä edes muut huomaa kun olen niin varovainen siinäkin.

Tätä palstaa ja kirjoitukset ei kannata ottaa ihan henkilökohtaisesti. En minä juuri ja nimenomaan sinua olen mollaamassa, vaan yleisesti kaikkia ätmejä jotka noin ajattelevat. Jos et koe että olet sellainen, niin älä ota sitä itseesi.

Ei kukaan nainenkaan tällä palstalla kestäisi edes päivän, jos kaikki mitä naisista kirjoitetaan ottaisimme henkilökohtaisesti. Täällä on vain hyvin ruma tapa viedä keskustelua henkilökohtaisuuksiin eikä yleisellä tasolla. Jos sanot yhdenkin sanan vastaan, saat kuulla ihan konkreettisesti miten saatanan paha huora olenkin, vaikka vastapuoli ei tiedä minusta mistään. Tiedän kuitenkin kuka olen, joten asiahan ei edes koske nimenoman minua. Toisille tämä on kuin viemäri, johon tyhjennetään kaikki mitä sisällä on.

P.S. sinua vastaan minulla ei ole mitään, voit ollakin ihan fiksu ja mukava heppu.

• Ujo atm 25
        ??? kirjoitti:

Tätä palstaa ja kirjoitukset ei kannata ottaa ihan henkilökohtaisesti. En minä juuri ja nimenomaan sinua olen mollaamassa, vaan yleisesti kaikkia ätmejä jotka noin ajattelevat. Jos et koe että olet sellainen, niin älä ota sitä itseesi.

Ei kukaan nainenkaan tällä palstalla kestäisi edes päivän, jos kaikki mitä naisista kirjoitetaan ottaisimme henkilökohtaisesti. Täällä on vain hyvin ruma tapa viedä keskustelua henkilökohtaisuuksiin eikä yleisellä tasolla. Jos sanot yhdenkin sanan vastaan, saat kuulla ihan konkreettisesti miten saatanan paha huora olenkin, vaikka vastapuoli ei tiedä minusta mistään. Tiedän kuitenkin kuka olen, joten asiahan ei edes koske nimenoman minua. Toisille tämä on kuin viemäri, johon tyhjennetään kaikki mitä sisällä on.

P.S. sinua vastaan minulla ei ole mitään, voit ollakin ihan fiksu ja mukava heppu.

Ymmärrän kyllä että ei täällä kannata toisten kirjoituksista ottaa itseensä. Sitä kuitenkin varmaan tälläkin palstalla ainakin jossain määrin tapahtuu puolin ja toisin.

• Ujo atm 25
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että ei täällä kannata toisten kirjoituksista ottaa itseensä. Sitä kuitenkin varmaan tälläkin palstalla ainakin jossain määrin tapahtuu puolin ja toisin.

"P.S. sinua vastaan minulla ei ole mitään, voit ollakin ihan fiksu ja mukava heppu."

Eikä mullakaan sua vastaan mitään ole vaikka asioista voidaankin väitellä.

• Niin ja...

Jos kyseessä olisi vastaava dokumentti miehistä niin tuon jälkeen voisi tulla dokumentti siitä kuinka nuo miehet ajautuivat tappamaan itsensä kun naiset saivat tietää että nuo miehet ovat neitsyitä...

• Ujo atm 25

Täytyy kyllä suuresti arvostaa tuollaisia naisia sillä harva Suominainen malttaa säilyttää neitsyytensä edes 20-vuotiaaksi.

• Ujo atm 25

Odotan innolla tuollaista dokumenttia missä kerrotaan kuinka neitsytmiehet tappavat itsensä kun kukaan nainen ei suostu antamaan heille. Epäilen vain että tuollaista dokumenttia en tule näkemään elinaikanani.

• Niin se on
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Odotan innolla tuollaista dokumenttia missä kerrotaan kuinka neitsytmiehet tappavat itsensä kun kukaan nainen ei suostu antamaan heille. Epäilen vain että tuollaista dokumenttia en tule näkemään elinaikanani.

Kukaan?

Tuossa äsken totesit, että saisit jonkun jos haluaisit, mutta ei viitsi panna epämiellyttävää.

• Ujo atm 25
        Niin se on kirjoitti:

Kukaan?

Tuossa äsken totesit, että saisit jonkun jos haluaisit, mutta ei viitsi panna epämiellyttävää.

No onkai niitäkin miehiä joille ei kukaan nainen antaisi?

• Niin se on
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Oletko oikeasti huolissasi heistä?

• Ujo atm 25
        Ujo atm 25 kirjoitti:

En tosiaan tainnut suoraan todeta että saisin välttämättä ketään. Ei naiset koskaan itse ole tulleet suoraan seuraansa minulle tarjoamaan. Tiedän kyllä että niin ei tapahdu kuin ytmeille ja ehkä joillekkin ketmeille.

Omassa tapauksessani sen seuran saamisen eteen pitäisi ainakin nähdä aivan kohtuuttomasti vaivaa siihen nähden että en saisi kuin korkeintaan jonkun atnin. Sen voin kyllä myöntää että en ole yrittänyt juuri ollenkaan kun olen lähes aina pelkästään kotona. Siihenkin tosin on aika hyvät syyt (vaikeat psyykkiset ongelmat.)

• Ujo atm 25
        Niin se on kirjoitti:

Oletko oikeasti huolissasi heistä?

Onhan se aika huolestuttava ilmiö.

• Virgin Diary Fan

Huomatkaa myös tämä sarja:
      http://www.tlc.com/tv-shows/virgin-diaries/videos/skippys-t-shirts-and-heart-shaped-chest-hair.htm

Mitä ootte mieltä? Samaistutteko?

• multitool

Aloittaja muistutti mieleen erään kohtaamisen monien vuosien takaa. Tapasin silloin ihan muissa merkeissä erään silloin n. 50:sen naisen, joka korvaani sökellettyjen juorujen mukaan oli neitsyt. En vaikuttunut asiasta sen enempää.
      No, siinä sitten sen vajaan viikon ajan, mitä olin hänen kanssaan tekemisissä-tosiaankin ihan muista syistä-niin en voinut olla näkemättä syy-yhteyttä mahdollisen neitsyyden ja hänen olemuksensa välillä.
      Hän oli kohtelias ja vieras-seurallinen, ei siinä mitään mutta se hyvin kylmä ja pidättyväinen olemus huokui esiin ja silmät olivat jäiset ja seisovat. Ulkonäkönsä puolesta olisi varmasti ollut kosijaehdokkaita.
      No, asia ei minulle kuulunut ja en siinä tilanteessa toisen elämään sekaantunut.
      Sain omat tekemiset valmiiksi ja poistuin maisemista.

• Näin on marjat

Et sitten auttanut naista pääsemään taakastaan? Herrasmies olisi auttanut.

• multitool
        Näin on marjat kirjoitti:

Et sitten auttanut naista pääsemään taakastaan? Herrasmies olisi auttanut.

Kävihän se mielessä. Aika moni asia kuitenkin oli vastaan. Ajattelin, että hänen ikäinen nainen oli varmaan jo selvittänyt itselleen neitsyytensä(?) syyt, niistä joustamatta olemuksensa ja pidättyväisen käytöksensä perusteella.
        Juu, en vienyt ajatuksiani sen pidemmälle ja en antanut sitten käytöksenikään puolesta mitään viitteitä sellaisesta.
        Ja kyseessä oli kuitenkin asiakas/toimittaja-suhde, niin jo senkin myötä halusin pitää tilanteen muodollisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4021
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3825
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3619
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      82
      3437
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3189
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2678
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2655
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2542
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2209
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2199
    Aihe