Tinder? Toimiiko se?

Latasin jokin aika sitten puhelimeeni Tinder sovelluksen. Alkuun tein niin, että painoin "sydäntä" ainoastaan niille, jotka oikeasti miellyttivät kasvoiltaan (tai tisseiltään, jos oli herukuva) ja painoin "ruksia" niille, jotka eivät sytyttäneet. En saanut yhtään mätsiä.

Sittemmin muutin "taktiikan" niin, että annan sydäntä kaikille, kasvoista tai tissivaosta riippumatta. Olen nyt viikon kahden aikana "tykännyt" kai sadoista naisista (en ole pitänyt kirjaa) ja mätsejä on kolme! Joista yksi(!) vastasi tervehdykseen.

Tämä kai todistaa sen, että "vika" on oikeasti omassa naamakertoimessa tai sitten nämä tinderöijät eivät niin aktiivisesti seuraa tilejään, kun eivät mätsää. 100-200 tykkäystä, joista 3 mätsiä, joista yksi vastaa, kertoo kai kaiken olennaisen siitä, että "Minkä takia olet sinkku edelleen?" - kellekään ei kelpaa.

Lisäksi panin merkille näiden "tykkääjien" iät. Hakukriteerit ovat itsellä 18-35v, mutta tykänneissä naisissa on 18-, 23- ja 24-vuotiaat naiset. Näistä lähin 4 kilometrin päässä, loput kaksi ~100 kilometrin päässä, joka on hakuni raja.

Tämäkään lähinnä ollut nainen ei edes vaivautunut tervehdykseen vastaamaan, joten tilanne on se, että "paikkakuntalaisista" naisista ketään ei kiinnosta. Pitäisikö vaihtaa kuva, joka mielestäni on ihan asiallinen, toki hieman hämärä ja webcamilla otettu selfie pelkästään kasvoista...

16

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä sitten nappaa

      Entäs jos naamasi sijaan laitat sinne sen todistuksesi koulutuksestasi?

      Katsotaan kumpi saa enemmän osumia?

      • Tutkintotodistukset ovat valitettavasti monisivuisia, vaikeampi sovittaa kuvaksi.

        Joten joutunen tyytymään kasvokuvan laittamiseen.


      • Tilastotiede
        foreveralone666 kirjoitti:

        Tutkintotodistukset ovat valitettavasti monisivuisia, vaikeampi sovittaa kuvaksi.

        Joten joutunen tyytymään kasvokuvan laittamiseen.

        Naisten tärkeimmät kriteerit miehen valinnassa: status, raha, ulkonäkö ja luonne

        Kuinka paljon tienaat kuukaudessa / vuodessa? Työskenteletkö johtotehtävissä? Oletko hyvässä fyysisessä kunnossa? Oletko huumorintajuinen ja onko sinulla pilkettä silmäkulmassa?

        Väittäisin että näistä status ja raha ovat tärkeimmät kriteerit.


      • Tilastotiede kirjoitti:

        Naisten tärkeimmät kriteerit miehen valinnassa: status, raha, ulkonäkö ja luonne

        Kuinka paljon tienaat kuukaudessa / vuodessa? Työskenteletkö johtotehtävissä? Oletko hyvässä fyysisessä kunnossa? Oletko huumorintajuinen ja onko sinulla pilkettä silmäkulmassa?

        Väittäisin että näistä status ja raha ovat tärkeimmät kriteerit.

        2500€ * 12. En ole johtotehtävissä, pikemmin asiantuntija. Tupakoinnin ja sanotaan alkoholinkäytön ja liikunnan puutteen johdosta paremmassakin kunnossa voisi olla, mielenterveydestä puhumattakaan huomioiden myös kaikki muut ongelmat, muun muassa raha/velkaongelmat. Naisseurassa olen työpaikkaa lukuunottamatta niin harvoin, että sanoisin olevani huumorintajuton, tosin sen saa jokainen määrittää itse tutustuessaan. Lapset on pilkkeenä silmäkulmassa, mutta muutoin ei.

        Enkä omaa mitään kriteereitä, en statusta, rahaa, ulkonäköä (olen 180/80) eikä luonteessakaan kehumista ole, kun rauhallinen ja ujohko, epäsosiaalinen erakkoluonne olen.


      • Tilastotiede
        foreveralone666 kirjoitti:

        2500€ * 12. En ole johtotehtävissä, pikemmin asiantuntija. Tupakoinnin ja sanotaan alkoholinkäytön ja liikunnan puutteen johdosta paremmassakin kunnossa voisi olla, mielenterveydestä puhumattakaan huomioiden myös kaikki muut ongelmat, muun muassa raha/velkaongelmat. Naisseurassa olen työpaikkaa lukuunottamatta niin harvoin, että sanoisin olevani huumorintajuton, tosin sen saa jokainen määrittää itse tutustuessaan. Lapset on pilkkeenä silmäkulmassa, mutta muutoin ei.

        Enkä omaa mitään kriteereitä, en statusta, rahaa, ulkonäköä (olen 180/80) eikä luonteessakaan kehumista ole, kun rauhallinen ja ujohko, epäsosiaalinen erakkoluonne olen.

        Jos kerta haet 18-35 niin minkäs ikäinen sitten itse olet?


      • Tilastotiede kirjoitti:

        Jos kerta haet 18-35 niin minkäs ikäinen sitten itse olet?

        30v


      • Tilastotiede
        foreveralone666 kirjoitti:

        30v

        Selvä, tämän hetkiset plussat ja miinukset"

        Plussat
        Säännölliset, kohtuulliset tulot
        Arvostettu työtehtävä
        Rehellinen luonne (arvioitu saatujen vastausten perusteella)
        OK ulkonäkö

        Miinukset
        Huumorintajuisuus / itsetunto? (koetko olevasi oma itsesi naisseurassa? Tämän tiedät vain itse. Jos se on heikkoutesi niin sitä voisit pyrkiä kehittämään paremmaksi)
        Ei harrastuksia
        Huono kunto

        Summa summarum: arvelen, että tulet kyllä helposti löytämään naisen, kunhan et liikaa nirsoile omien kriteeriesi suhteen


      • Tilastotiede kirjoitti:

        Selvä, tämän hetkiset plussat ja miinukset"

        Plussat
        Säännölliset, kohtuulliset tulot
        Arvostettu työtehtävä
        Rehellinen luonne (arvioitu saatujen vastausten perusteella)
        OK ulkonäkö

        Miinukset
        Huumorintajuisuus / itsetunto? (koetko olevasi oma itsesi naisseurassa? Tämän tiedät vain itse. Jos se on heikkoutesi niin sitä voisit pyrkiä kehittämään paremmaksi)
        Ei harrastuksia
        Huono kunto

        Summa summarum: arvelen, että tulet kyllä helposti löytämään naisen, kunhan et liikaa nirsoile omien kriteeriesi suhteen

        Pidetään mielessä.


      • marianne89...
        Tilastotiede kirjoitti:

        Naisten tärkeimmät kriteerit miehen valinnassa: status, raha, ulkonäkö ja luonne

        Kuinka paljon tienaat kuukaudessa / vuodessa? Työskenteletkö johtotehtävissä? Oletko hyvässä fyysisessä kunnossa? Oletko huumorintajuinen ja onko sinulla pilkettä silmäkulmassa?

        Väittäisin että näistä status ja raha ovat tärkeimmät kriteerit.

        "Väittäisin että näistä status ja raha ovat tärkeimmät kriteerit."

        Millä ne tinder-naiset sen rahan ja statuksen pelkän kuvan perusteella näkee? Kyllä se netistä tai tinderin kautta hakiessa on se kuva, mihin kaikki ekana huomionsa kiinnittävät (ihan kuten aloittajakin alkuun plussailemalla pelkästään hyvännäköisiä naisia), koska se paistaa tinder-profiilista ensimmäisenä. Tuskin kovin moni sinne profiiliin muutenkaan laittaa tulojaan tai ammattiaan kovin tarkkaan näkyviin.

        Ja juuri tämän kuvapainotteisuuden takia en olekaan itse tinderissä.


    • Webcamilla otetut kuvat ei kyllä toimi koskaan eikä missään.
      Huono, hieman sinertävä valo saa ihmisen näyttämään kuolleelta. Nettitreffisanastoa käyttäen "ruumiskuva" ei siis houkuttele.
      Lisäksi se koneen kamera on hieman alavinkkelissä kasvoihin nähden, eli kasvojen mittasuhteet vääristyvät.
      Suoraan edestä kuvattuna kukaan ei näytä hyvältä, koska juuri kenelläkään ei ole niin täydellisen symmetriset kasvot, että näyttäisi kuvassa hyvältä. 2/3 sääntö toimii tässä hyvin, eli käännä päätä hieman sivulle, kuitenkin niin että molemmat silmät näkyvät kuvassa.
      Älä kuvaa kasvojasi ihan niin läheltä, ettei kuvaan mahtuisi vähintään hartiat tai jopa yläkroppakin. Koko kuvan kokoinen pää näyttää pikkasen irtonaiselta.
      Siinä nyt muutama vinkki profiilikuvaan.

      Tinder on oikeastaan pelkästään ulkonäköön perustuva treffipalvelu, eli jos et ole oikeasti komea tai profiilikuvasi on juuri yllä mainittu "ruumiskuva", ei sinne kannata silloin edes lähteä kokeilemaan.
      Tuo sun onnistumis-% jo kertoo sen, ettei ihan mieletöntä sukseeta ole odotettavissa.
      Ja vielä sellainen vinkki, että aika moni on siellä vaan kerryttämässä matchlistaansa, jotta voidaan sitten kavereiden kanssa vertailla kenellä on pisin lista. Eli ei ole aikomustakaan oikeasti tavata niitä ihmisiä.

      • Eli suomeksi: Älä yritä ikinä missään mitään kenenkään kanssa. Perus.


      • foreveralone666 kirjoitti:

        Eli suomeksi: Älä yritä ikinä missään mitään kenenkään kanssa. Perus.

        Ei, vaan jos yrität, niin tee se kunnolla.


      • pimppaloora kirjoitti:

        Ei, vaan jos yrität, niin tee se kunnolla.

        Pessimisti ei pety ja skeptikko taas epäilee jo etukäteen, että mikä on vastaanotto.

        Sitäpaitsi olen malliesimerkki perussuomalaisesta miehestä, joka ei puhu (eikä pussaa).


    • Ex PUA

      On pitänyt jo kauan koittaa tätä.

      Lähinnä uteliaisuudesta, ja siksi kun kaveri ehdotti.

      FB-profiilikuvani ovat yleensä olleet hyviä, ja niillä on saanut ihan kivasti peukkua, mikä lienee valttini (tietysti, eri juttu jos siellä on koko tinder täynnä näitä huulipuikkopoikia), toisaalta ulkonäköni tuntuu jakavan vähäsen mielipiteitä, mutta siten että jotkut tykkäävt kovasti, jotkut not so much. :D

      Muuten taas tulee äkkiseltään mieleen siitä paikka, missä huomiohuorat heruttavat, poimivat parhaat päältä ja puhuvat noin 20 kanssa samaan aikaan.

      Joten luulen että paras on ottaa tämä vain sosiaalisena kokeiluna, ja katsoa mitä siellä keksii.

    • Ite en käytä tinderiä, kun en omista edes minkäänmoista älykännyä edes :) Mut facen hot or not sovellusta tulee käytettyä, joskin siinä klikkailen sydämen vaan niille jotka omasta mielestä näyttää hyvälle eli skippailtua tulee pääasiassa koko ajan... mut silti on puolikymmentä "matchia" tullut eri puolilta.

      Ja noita fanituksiakin on ollut useita, siis niitä jotka on mulle klikanneet sydämen mut mä en niille.

      Mut eipä noita keskusteluja ole syntynyt yhtään koska ite en aloitetta tee :)

      • Ex PUA

        Kiitos vinkistä. Päätinkin heti koittaakin tuota hot or not-sovellusta fb:stä.

        En tosin perehtynyt siihen lainkaan, vaan aloin vain napsuttelemaan sydäntä tai ruksia.

        Mistä oikein tiedän noista matcheista tai muista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      118
      2177
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      83
      949
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      85
      913
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe