Heitetäänpä tässä toisenlainen pallo ilmaan. Millaisia hyviä kokemuksia teillä on Sulan alueen autoliikkeistä? Itse en ole sieltä koskaan autoa ostanut, mutta asia ja alue kiinnostavat vähän toisessa mielessä.
Sulan alueen autoliikkeet
9
626
Vastaukset
- Romuja kalliilla
Sulan alueella ei ole yhtään rehellistä autoliikettä. Lisäksi hinnat ovat paljon kalliimpia kuin muualla Uudellamaalla.
- M.O.T.
No eips nyt sentään yleistetä noin raakasti.
On siellä 100-varmasti hyviäkin liikkeitä, kuten 100-varmasti erilaisuutta mahtuu koko Suomenkin mittakaavassa mitattuna minkä tahansa alan yrityksiin.
Ei liikettä tee huonoksi se, missä se fyysisesti sijaitsee. Eikä toisaalta paremmaksi sekään, miten hienot puitteet sillä on toiminnalleen. Hienosta palatsista voi saada täyden pskan, vaikka sijainti olisi kunniapaikalla hienostokorttelissa. Toisaalta pienestä autoliikkeestä (kansankielessä häkistä) jossain navetan takana tai yrittäjän omassa kotipiirissä sijaitsevasta liikkeestä voi saada viimeisenpäälle hienon helmen omistukseensa.
Toki Keski-Uudenmaan "vanhana tuttuna automekkana" tunnetun alueen hintataso on yleisesti ottaen korkeahko.
- 8+12
Sulan alueella on paljon liikkeitä eikä voi yleisesti ottaen sanoa että ovatko hyviä tai huonoja. Kuitenkin autoliikkeen puitteet kertovat paljon eli onko piha siistissä kunnossa ja onko autoja esillä myös sisällä vai pelkästään täyteen ahdetulla pihalla.
Luonnollisesti myös palveluasenteessa eri liikkeissä on ero. Voidaan sanoa että osa myyjistä on halunnut alalle ja loput ovat joutuneet.
Alueen paras on Autofest jolla on puitteet, nettisivut ja palveluasenne kunnossa- Joopajoo.....
Tuota voi kompata. Itse kehuin joskus niiden sivuja ja minua syytettiin heti heidän työntekijäksi, joka käy täällä kehumassa heitä.
Hienot on sivut ja autotarjonta hyvää.
Itse en ole koskaan ostanut heiltä autoja, koska ovat minun kukkarolleni hieman liian kalliita.
Liikkeen ulkonäöllä saa paljon aikaan.
Helsingissä taas oli joskus sellainen autoliike kuin Autosuora, joka sijaitsi Konalan Autokeskuksen vieressä. Kyllä oli talo sen näköinen mörskä, ettei sataa metriä lähemmäksi viitsinyt mennä eli kokemusta itse liikkeestä ei ollut.
- pälstä
Sulan alue on hyvä ostopaikka,sieltä löytyy hyväkuntoisia autoja jokaiselle.
Sieltä löytyy autoja jotka nämä lasipalatsit eivät voi ottaa pihalle ettei joku luule että
menee huonosti.
Mutta todellisuudessa sieltä löytyy hyviä yhden omistajan autoja,jotka ovat tulleet vaihdossa uusiin,mutta palatsi keisarit eivät ota näitä pihalle,vaan myy ne heti pois
jälleen myyijälle.
Ole huoleti siellä on myös löytöjä,eli autoja jotka ovat olleet yhdellä omistajalla.
Lasipalatsit ovat unohtaneet tavallisen ostajan. - Pjeenis
Tuusulan ykkösauto (Mazda-merkkiliike) on ainakin minulle tarjonnut hyviä kauppakokemuksia. Myynti asiallista ja rehellistä, auto luvatunlainen eikä mitään ongelmia missään suhteessa.
- Hyvää tavaraa.
Kyllä se autoliikkeen ulkonäkö kertoo paljon eikä myyjienkään ulkonäkö paljoa petä.
Autometropolista tosin ostettiin kerran Mazda ja se palveli hyvin. - ..................
Kuten on tullut todettua, siellä on monennäköisiä liikkeitä ja laajalla hintahaitarilla. Alueen yleinen huono maine kuitenkin aiheuttaa helposti sen että siellä ei rehelliselle kauppiaalle ole markkinoita, koska asiakkaat kuitenkin olettavat kaikkien kusettavan. Rehellisellä tarkoitan perusrehellistä, oikeasti rehellistä käytettyjen myyjää kuin ei olekaan.
- Nurmen Antero
Osa täällä taitaa tumputtaa samalla, kun toisella kädellä naputtaa ikuista valitusta suomen autokaupasta saa ne sellasia kiksejä varmaa, että riittää. Jumankaut et voi olla idiootti ryhmää, mut ei kestä omalla nimellä kirjotella, ku tietää itsekkin, että muut pitää hulluna eikä kovin väärässä olekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351