Hukassa!!!

Ristikko

Olemme olleet ukkoni kanssa venetsialaisista asti riidoissa :( ja meillä on ollut erilaisia kehitys keskusteluita siitä asti.
Keskustelut menevät hyvin siihen asti että hän saa aina perjantai ilta päähän pistosia muutaman oluen jälkeen että hän lähtee pois paikalata ja tulee vasta
reissuiltaa sunnuntai illaksi koska pitää töihin lähteä maanantaina. Näitä on pako reissuja on ollut jo 4 peräkkäisenä viikonloppuina.
Hän pakoile minua ja pelkää minun reagaktiota olenko kuinka vihainen.
Olen vihainen!
Viime keskustelussa kävi ilmi että hän on palannut loppuun ja on kyllästynyt tähän samaan jumissa olemiseen mitä meillä on ollut pari vuotta jo.
Hän haluaa olla kanssani mutta muutos on tehtävä ja olen ollut samaa mieltä jo pidemmän aikaa mutta työt on haitannut paljon meidän yhdessä olo
sillä hän on reissu hommissa ja aika täytyy riittää minulle, sukulaisille ja kavereille ja hän tästä hän tuntee tuskaa kun aika ei tahdo rittää.
Jonkin sortin 30 kriisi on havaittavissa eikä asia tästä helpotu laisinkaan.
Sain tietää että joku nainen on rakastunut mieheeni. He ovat käynneet kahvilla yhdessä,syömässä ja nyt edellisellä reissulla hän oli tällä naisella yötä.
He ovat vanhoja koulukavereita mieheni mielestä vain ystäviä mutta tieto että naisella on tunteita häntä kohtaa on vaikea sulateltavaa.
Pettämistä ei ole tapahtunut näin minulle sanottiin sillä alakerta ei ole toiminut koska kaikki ajatukset ovat sekaisin.
Mieheni ehdotti että hän miettii kohtaavatko meidän yhteiset tulevaisuuden haaveet enään yhteen niin sen perustella hän osaa sanoa onko meillä tulevaisutta
yhdessä. Minä ehdotin myös sitä että jos me nyt olemme vielä yhdessä hän tekee asian selväksi sen naisen kanssa että on minun kanssa ettei hän omassa päässään
herättele toivetita miestäni kohtaan.

Mitä olette mieltä tilanteestani?
Odotanko perjantaihin ja katsoa ne tulevaisuuden tavoitteet mitä hän haluaa? Vai?

3

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm_1967x

      Kai sitä nyt perjantaihin asti voi odottaa sentään, tuskin mitään hätäistä kannattaa tehdä. Mistähän tuo venetsialaisriita mahtoi alkaa ja onko se oikea syy riitelyyn ja kehityskeskusteluihin vai pelkkä tekosyy?

      Toisinaan parisuhteissa jompukumpi väsyy/kyllästyy toiseen eikä keskustelut ainakaan sillä hetkellä johda mihinkään, pahimmillaan todellisten ongelmien piilottamiseen erilaisten selittelyjen alle. Jos rakkautta ei ole, sitä ei ole eikä ketään voi vastentahtoisesti pakottaa rakastamaan.

      Ehkä teille tekisi hyvää tehdä irtiotto arjesta ja vaihtaa maisemia, rauhallinen paikka missä voisitte vielä yrittää puida suhteenne tilaa ja yrittää tehdä sopimuksia ja päätöksiä. Mutta kieltämättä tilanteenne vaikuttaa pahalta. Kai ukollas sentään on vuosilomaa jäljellä tai pekkasia tms. että pääsisitte pariksikolmeksi päiväksi edes johonkin uuteen ympäristöön, kotona saattaa tällä hetkellä ahdistaa liikaa.

      • miesvm_1967x

        Ihan siis vaikka lyhyt kaupunkiloma vieraassa kaupungissa jossa on jotakin nähtävääkin päivisin, ehtoolla voisitte yrittää niitä keskusteluja käydä illallisen jälkeen hotellihuoneen tms. rauhassa ilman kohtuutonta alkon käyttöä?

        Minulle tämä metodi ainakin toimii, tietysti olette ihan eri ihmisiä, mutta mieti edes.


    • Ristikko

      Loukkasin ensin miestäni pahasti ja sen tuntuu kalvaavan vieläkin vaikka asia on sovittu :( Hänellä on tarve mennä kaikkiin ystäviensä ja sukulaisten pippaloihin mitä vaan voi olla ja sanoin että miksi minä en saisi yhtä kokonaista viikonloppua hänen kans kuukaudesta. Se ei ole paljoa vaadittu. Juuri kun olimme sopineet että hän on minun kanssa viikonlopun hän lähti oli monta yötä pois ja ilmestyi vasta sitten ku on pakko lähteä töihin. Itsekkin voisin lähteä mukaan näihin pippapoihin mutta elämäni ei pyöri viinan mukana ja kärsin ärtyneensuolen oireyhtymästä ja juominen ei minun vatsalleni oikeen sovi. Sillon voin oikeasti muuttaa osoitteeni vessaan suosiolla eikä se muitten silmissä ole varmasti mukavaa kateltavaa kun toinen kärsii nii hirveistä kivuista. Olen siksi jäännyt paljon pois kuvioista :( Tämän kaiken paskan olen saannut kärsiä kun lopetin tupakanpolton ja olen miettinyt sitäkin että parempi alottaa uudestaan jos vain olla muitten kanssa tekemisissä enemmän niin miehenikin olisi tyytyväisempi?! Sitä en tiedä. Viikonloppu loma olisi ihana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe