Paljastan oman kokemattomuuteni ja samalla "heikkouteni", mutta kerron nyt kuitenkin ja kysyn samalla neuvoa. Toivon minimaalista vittuilua.
Eli:
Olen elämässäni seurustellut kaksi kertaa.
Ensimmäinen tyttö oli juuri täyttänyt 16 vuotta, kun aloimme olemaan yhdessä, itse olin tuolloin 18-vuotias. Erosimme kolmen kuukauden jälkeen.
Toinen tyttö oli 1,5 kk VAILLE 16 vuotta, kun aloimme olemaan yhdessä, itse olin tuolloin 20-vuotias. Erosimme 5-6 vuoden seurustelun jälkeen.
Ja sitten se kysymys tai kysymykset:
En ole siis koskaan tehnyt aloitetta "aikuiselle" naiselle, omaikäisistä puhumattakaan, joten kuinka nainen isketään?
Lisäksi, eksäni ollessa 21 vuotias erotessamme, mitä olisi huomioitava vanhemman naisen kanssa seurustelussa?
Naiset!
3
82
Vastaukset
- asdf7654
En ole nainen mutta sekoilusi tuolla sinkkualueella on jo sitä luokkaa että tuskin sinua otetaan enää täällä vakavasti. "Kiimavituttelet" niin vakio mielenvikaisen tapaan että lienet Ikisinkku M tai naisasialooseri.
- 8+14
Taisit olla yli kolmekymmentä , muistelisin että jossain keskustelussa mainitsit.
Ehkä tärkein asia mikä pitää muistaa kun pääset naisen kanssa viestittelemään tai tapaamaan, niin on ettet mainitse että et ole pitkään aikaan seurustellut tai aikaisemmin seurustellut. Jos tulee edellisistä suhteista puhetta niin sinun pitää valehdella että niitä on ollut paljon!
Minulla ainakin katkes deittisivuilla aktiivisetkin ja pitkäkin keskustelut aina siihen kun kerroin että en ole 32 ikä vuoteeni mennessä seurustellut ja muutakin säpinää on ollut vähän!
Yli 30 keskustelua katkesi peräkanaa aina siihen.
Tämän kun tajusin niin olen päässyt tapailemaan naisia ja jopa yhden kanssa taitaa olla sitä kemiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270