Hetken aikaa mietin uskaltaa tänne mitään kirjoittaa.

jeriko

Tuleee väkisinkin mieleen elokuva mielensäpahoittaja.On täällä niin herkkänahkaista porukkaa.Kaikesta huolimatta oiken hyvää maanantai iltaa.

26

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ompas hauska huomata miten aktiiviseksi saan jonkun kylähullun.Ei voi kun ihmetellä tuota tunteitten paloa.

• Nyt on taas se aika illasta et täytyy hämmästyttää muutamaa yksinkertaista sielua.Olen palannut voitokkaana.

• onnea!

voitit bingosta kahvipaketin?

• onnea! kirjoitti:

voitit bingosta kahvipaketin?

Ei voi olla ihailematta ihmistä joka myöntää käyvänsä bingossa onnea sulle.Toisin arvostan myös yrittelijäisyyttä henkilöstä joka laittaa tänne kuvan ja sanoo sen esittävän minua.Mistähän fantasiasta tuommoinenkin kertoo.Haluaako se mun lerssin kasvoilleen.Tosi outoa.

• kannustaja.

hyvin uskaltaa kirjoittaa.

• faktaaja123

Niin uskaltaa, varsinkin pidetty kirjoittaja. Jeriko on ollut aina suosittu huuhaapalstalla.

• :))

Moikkelis :))
      Telepatiaa sitä se on... en pure , enkä nielaise kokonaisena mukava ,kun olet täällä
      vaikka näin huonollakin säällä.
      Katsos ,huomenna paistaa aurinko ja minulla taas ulkoilu maistaa.
      Miten näin kauan pois jo kova ikävä minulla ... :))
      Nettiyhteys huono , piakkoin paranee :)

• Kylmät kädet
    • Kerrassaan mahtavaa.Paljastuksia toinen toisensa perään.Hankkikaa elämä.

• Totta.

Kaikilla muilla on elämä, siis melkein kaikilla, kotkolla ei ole edes hajua mitä se on.

• Totta. kirjoitti:

Kaikilla muilla on elämä, siis melkein kaikilla, kotkolla ei ole edes hajua mitä se on.

Onhan se kiva tietää et joku saa paineita minunkin kirjoittamisestani.

• vera :)

Ei huuhaalla tarvitse mieltään pahoittaa. Täähän on skitsopalsta :))

Kotkoahan harmittaa aina, kun joku vakkari kirjoittaa, paitsi sen oma monologi. :))

SE tekee useita uusia aloituksia omaan vitutukseensa :))

• häntäheikki.

kotkolla on suuri viihdearvo. älkäämme päästäkö häntä pois.

häntäheikki. kirjoitti:

kotkolla on suuri viihdearvo. älkäämme päästäkö häntä pois.

No kotko kärsii mielenterveysongelmista.. Antaa sen selittää, ketä se haittaa :)

Kotko on kotko, mä en ole koskaan huomioinut sitä, enkä sen lässytyksiä :)

• muistelija.
        vera :) kirjoitti:

No kotko kärsii mielenterveysongelmista.. Antaa sen selittää, ketä se haittaa :)

Kotko on kotko, mä en ole koskaan huomioinut sitä, enkä sen lässytyksiä :)

olithan sää välillä kotkon kamuki

muistelija. kirjoitti:

olithan sää välillä kotkon kamuki

Se oli vitsi, mä olen aina inhonnut kotkoa.. Mä en todellakaan ole dikannut ikinä vanhoista läskiukoista..

Kovasti ne hyppi aikoinaan mun proffassa, kun, kerroin leikilläni, että mä tykkään kotkosta ja satumaisesta :D

Piti poistaa mun profiili.

• muistelija.

Se oli vitsi, mä olen aina inhonnut kotkoa.. Mä en todellakaan ole dikannut ikinä vanhoista läskiukoista..

Kovasti ne hyppi aikoinaan mun proffassa, kun, kerroin leikilläni, että mä tykkään kotkosta ja satumaisesta :D

Piti poistaa mun profiili.

mut sähän oot vanha akka. Satumainen kertoi, kun sun kans puhelimessa jutteli et oot raspikurkkunen vanha pieru?

• muistelija.
        muistelija. kirjoitti:

mut sähän oot vanha akka. Satumainen kertoi, kun sun kans puhelimessa jutteli et oot raspikurkkunen vanha pieru?

satumainen ei ole kertonut mitään

muistelija. kirjoitti:

No en ole. Satumainen puhui mitä sattuu.. Voihan mäkin sanoo, et satumainen on vanha ukko.. Mut onko sillä mitään merkitystä?

Se mitä kuulin mesessä sen ääntä, ni kuulosti vanhalta juopolta ämmältä, ja vetänyt röökiä varmaan 100 vuotta, et se siitä satumaisesta. :)

:)

• panomies.
        muistelija. kirjoitti:

satumainen ei ole kertonut mitään

mutta veran kanssa on aina ollut hauskaa

• menomies.
        panomies. kirjoitti:

mutta veran kanssa on aina ollut hauskaa

nyt muut menot

• Nykyaikainen 2014.

No en ole. Satumainen puhui mitä sattuu.. Voihan mäkin sanoo, et satumainen on vanha ukko.. Mut onko sillä mitään merkitystä?

Se mitä kuulin mesessä sen ääntä, ni kuulosti vanhalta juopolta ämmältä, ja vetänyt röökiä varmaan 100 vuotta, et se siitä satumaisesta. :)

:)

Hmm. Tässä ketjussa menossa huuhaan vanhojen muistelmat? Muistelmateos?

Eikö teillä ole tulevaisuutta, edelleenkään?

• Kylmät kädet

Elämä on yliarvostettua. Olen tappanut itseni lukuisia kertoja ja aina kun tajuni palaa, olen taas täällä.

• Maanantai-ilta on vasta viikon päästä.

• Ny adventtisunnuntai

?

Huomen illalla, maanantai-ilta.

• HAISTAKAA VITTU!!!

penii dasdfokaosd!!!

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3935
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      138
      1404
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      890
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      747
    9. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      726
    10. Mara&Esko gaalassa jälleen

Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      697
    Aihe