..ei syytä tekijää:
" En silti syytä tekijääkään tuosta järjettömästä teosta."
Mutta sensijaan niitä jotka noiden tekijöiden aihuttaman ylikuormituksen alla yksinkertaisesti ei ehdi joka paikkaan:
"Kai Niemeläinen on tehnyt ilmoituksen poliisin ja hätäkeskuksen toiminnasta, koska ”apu ei lopulta koskaan saapunut”"
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/73043-paakaupunkiseudun-vakivalta-aalto-isa-kertoo-14-vuotiaan-poikansa-pahoinpitelysta
Aika sairas tyyppi täytyy minusta olla sellaisen joka hyväksyy väkivallan kritiikittä ja aina keksii sille ja sen käyttäjälle hyvät perustelut mutta sensijaan tilanteeseen täysin syyttömät haluaa saattaa lahtipenkille.
Millainen isä on sellainen joka..
8
1322
Vastaukset
- M.Ufti
Toisaalla sama isä:
"Tiettyjä paikkoja, kuten Heurekan puistoa, poika varoo."
Näin ne vääräuskoiset oppivat tavoille. :) - ●●●●●●●●●●●● ♡
Monikulttuuri on kuin uskonto, usko ei horju vaikka mitä tapahtuisi.
- Putin on terrroris
Putin on terrroristi.
- seis hyysäykselle
hyysäri
- popuIisti
"Kai Niemeläinen
Helsinki
Sitoutumaton
Vihreä oikeistopopulisti, joka aatteineen kallistuu selvästi keskustasta vasemmalle."
Millä lailla tuo vihervasuri on muka oikeistopopulisti? Selkeä hyysärihän tuo komukka on, eikä mikään oikeistolainen millään mittapuulla.- paIjastaja
Natsi? Hehän olivat sosialisteja, korporaatioiden vastustajia ja kansallistajia ja myös vihreitä kuten täällä on niin useasti kerrottu.
- kysely lopussa
Tarvitaanko lisää poliiseja. Ja mitähän ne kytät sitten teksi, kyttäisivät vaan entistä enemmän pieniä ylinopeuksia ja mopopoikia, ei niitä oikea rikollisuus kiinnosta kun siitä ei saa tulospalkkiota, eikä ole yhtään hauskaa kun voi itse saada turpaansa, eikä mamuja voi edes taseroida kuten suomalaisia. Sitä paitsi on paljon mukavampi kaahailla autolla milloin milläkin tekosyyllä ja ulkona voi sataa vettäkin.
- Anonyymi
Niemeläinen on kyllä erikoinen henkilö, sen sijaan että syyttäisi poikansa pahoinpitelijöitä syyttääkin poliisia joka yritti saada pojan pahoinpitelijät kiinni.
Pahoinpitelijöiden kiinniottamisen sijaan poliisin olisi pitänyt jäädä lohduttamaan ja paijaamaan poikaa jota oli pahoinpidelty, vaikka pojalla ei ollut mitään hätää eikä vakavia vammoja.
Siinä meillä vihervasemmistolainen malli-isä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161