Oma suosikkini on flawless lashes ny: ltä kokeilemani 3D mascara. Pääsin kokeilemaan tuotetta ystäväni kautta ja se on ihan mahtava. Käykää oikeesti kattomaan niitten facebook sivut. Siellä on ennen ja jälkeen kuvia ja tietoa tuotteesta. Ite epäröin aluks sitä, mutta kun kokeilin niin laitoin kyllä heti varaukseen oman, sillä tällästä ripsaria oon ettiny koko ikäni!
Nää ripsarit mitä suomen kaupasta saa ei ole läheskään niin hyviä mitä tämä yritys myy, niin älkää herranjumala tuhlatko rahojanne niihin jos voitte saada oikeasti pitkät ja tuuheat ripset ilman pidennyksiä tai tekoripsiä :)
Paras ripsiväri!
thebest
2
187
Vastaukset
- tää
Mun omasta mielestäni MUN kokemuksien perusteella on paras Maybelline new york the colossal volum' express waterproof. Keltanen "pullo" ja turkoosi teksti.
- diordiordior
DIOR! aika kallis (50€) mutta tykkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221