pimpillä pimppi leikkejä naiset voisivat kertoa yksityis kohtaisesti millainen pimppi on ja pepusta myöskin
haluaisin leikkiä
8
102
Vastaukset
- Niämise Pertti
Äijähä oli Porist? Kyl täytyy sanoo et on hiuka pehmeet touhuu tää sun kirjottelus tääl ja kyl huamaa et ei oo ollu mittää pillutouhui pitkää aikaa ko tämmösii täytyy tääl kysel.
- pertille on omat siv
onko niemisen pertillä pimppi ja onko muuten kuukautisia vai ollaankos sitä tiinenä vai ei pimppi asiat kiinnosta eikös kannata jättää tämä sivu väliin jos pimpit ei kiinnosta mutta jos pertillä kasvaa pimppi niin olen sanaton mutta jos ei ole pimppiä niin miksi sanot naisten puolesta naisten asioita onko pertti kummiskin päivi poika niitä poikia ei pimpit kiinnosta
- Niämise Pertti
pertille on omat siv kirjoitti:
onko niemisen pertillä pimppi ja onko muuten kuukautisia vai ollaankos sitä tiinenä vai ei pimppi asiat kiinnosta eikös kannata jättää tämä sivu väliin jos pimpit ei kiinnosta mutta jos pertillä kasvaa pimppi niin olen sanaton mutta jos ei ole pimppiä niin miksi sanot naisten puolesta naisten asioita onko pertti kummiskin päivi poika niitä poikia ei pimpit kiinnosta
Kyl oli taas nii pehmeet tekstii et en ymmärtäny mittää. Mist päi Porii äijä o?
- Niämise Pertti
Enkä mää oo mikkää niemisen pertti vaa Niämise Pertti.
- Niämise Pertti
Kyl mää ole iha kiinnostunu pimpeist ja mul onki ollu viime aikoin paljo pillutouhui ni mun ei tartte kysel tääl. Mut mää oonki vähä niinko itekin julkkis ko mää tunnen porilaise taparikolllise, ja kyl mää se Salme Pasiki ole nähny joskus Winstonis.
Niämise Pertti kirjoitti:
Kyl oli taas nii pehmeet tekstii et en ymmärtäny mittää. Mist päi Porii äijä o?
Niämise Pertillä on niin hauska tyyli kirjoittaa ja kirjoittaa muutenkin niin asiaa, että taisipa hänestä tulla juuri uusi suosikkikirjoittajani.
- Niämise Pertti
marianne89 kirjoitti:
Niämise Pertillä on niin hauska tyyli kirjoittaa ja kirjoittaa muutenkin niin asiaa, että taisipa hänestä tulla juuri uusi suosikkikirjoittajani.
Mu täytyy ny myäntää enneko Marianne liikaa innostut, et mu takan o yks palstalaine naine kuka haluis vissii olla porilaine miäs eli Niämise Pertti. Kyl se o iteki entine ja ehkä tulevaki porilaine. Se vaa innostu siit Putoukse Salme Pasist ja keksi itellee tämmöse mieshahmo joka kirjottaa porimurteel.
Siis miten haluaisit leikkiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806