On se kurjaa tämä ätmin elo. Millään mitään väliä, ei merkitystä elämällä. Työttömyyttä, köyhyyttä ja naista ei saa. Tässä vaan kuolemaa odottelen, kun ei muuta voi. Parempi varmaan kun vetäsis vaan narun kaulaan, nii loppus nopeempaa. Ei ole kaikille hyviä kortteja jaettu syntyessä :(.
Ätmin kurja elo
24
123
Vastaukset
- Jii007
Tuttuja tuntemuksia. Itsemurhaan en kyllä varmasti ikinä pysty kun olen sellainen nössykkä.
- ätämihater
Mitä sitä suotta itseään tappamaan, tehän olette itse ponnistelleet saavuttaaksenne totaalisen peräkammarinpoikuuden, ätmiyden ja syrjään jättäytymisen?
Nauttikaa saavutuksistanne!- Ujo atm 25
"Mitä sitä suotta itseään tappamaan, tehän olette itse ponnistelleet saavuttaaksenne totaalisen peräkammarinpoikuuden, ätmiyden ja syrjään jättäytymisen?
Nauttikaa saavutuksistanne!"
Haista sinäkin pitkä paska! Mä en kyllä ymmärrä tollasia ätmin vihaajia. Ujo atm 25 kirjoitti:
"Mitä sitä suotta itseään tappamaan, tehän olette itse ponnistelleet saavuttaaksenne totaalisen peräkammarinpoikuuden, ätmiyden ja syrjään jättäytymisen?
Nauttikaa saavutuksistanne!"
Haista sinäkin pitkä paska! Mä en kyllä ymmärrä tollasia ätmin vihaajia.ätämihater on lukenut jonkin Brian Tracyn kirjan ja "ymmärtää" maailman sen kautta.
Olen kateellinen sinulle, jos pystyt todella elämään niin, ettei millään ole mitään väliä. Jos itse uskaltaisin asennoitua noin, niin raapisin kasaan sen verran rahaa kuin suinkin mahdollista ja lähtisin sitten jonnekin päin maailmaa pelkällä menolipulla. Tekisin vapaaehtoistyötä, hanttihommia, asuisin kibbutzilla ja kaiken kaikkiaan hankkisin kaikki ne kokemukset, joihin nyt ei riitä rohkeus hypätä pois oravanpyörästä.
- Niin se on
Et ole sisäistänyt näiden ns. ätmien isointa ongelmaa: he eivät oikein saa aikaiseksi mitään. Matkustaminen jonnekin hornan tuuttiin vaatii jonkinlaista aktiivista otetta, mutta ätmi on ikuinen alisuorittaja (johtuuko masennuksesta?)
Eli on aloittajalla sikäli jollakin asialla merkitystä, että mikä hyvänsä ponnistelu tuottaa tuskaa, jota pitää välttää kuin ruttoa. - kohentaja
ätmille kun pitäisi kaikki neuvoa ja valmistella kädestä pitäen. Aloittajakaan ei ymmärrä, että helkakin (palstan top3 ihmisistä) olisi periaatteessa valmis vaihtamaan osia, jos perinnäiset sovinnaisuussäännökset eivät pidättelisi.
Menolipun maailmalle aloittaja saisi vähän ryhdistäytymällä ja keräämällä vaikka tölkkejä (esim.nyt jalkapallo-ottelujen aikaan mamut kantoivat selkä vääränä tölkkikasseja pakuun stadikan liepeillä), tokihan niistä osa kuuluu verottajalle (ellei yritä tehdä tienestiään pimeänä) mutta suurempi osuus joka tapauksessa jää itselle.
Menolippu kädessä maailma on auki, millään ei ole väliä, ja suomalaista naisistakin pääsee loitommaksi, eivät niin korpea mielen syövereitä valjuhkot ja väljähköt sellaiset, ei kun kohden uusia ulottuvuuksia innolla, ätmit - Ujo atm 25
Niin se on kirjoitti:
Et ole sisäistänyt näiden ns. ätmien isointa ongelmaa: he eivät oikein saa aikaiseksi mitään. Matkustaminen jonnekin hornan tuuttiin vaatii jonkinlaista aktiivista otetta, mutta ätmi on ikuinen alisuorittaja (johtuuko masennuksesta?)
Eli on aloittajalla sikäli jollakin asialla merkitystä, että mikä hyvänsä ponnistelu tuottaa tuskaa, jota pitää välttää kuin ruttoa.Miten matkustat yksin minnekkään ulkomaille kun Suomessakin pelkää lähes kaikkia sosiaalisia tilanteita eikä uskalla mennä juttelemaan ihmisille. Suuressa maailmassa sitä vasta yksin avuttomana oliskin. Vaikea olis tehdä mitään kun ei uskaltais kenellekkään puhua eikä tuntisi ympäristöä.
- Ujo atm 25
kohentaja kirjoitti:
ätmille kun pitäisi kaikki neuvoa ja valmistella kädestä pitäen. Aloittajakaan ei ymmärrä, että helkakin (palstan top3 ihmisistä) olisi periaatteessa valmis vaihtamaan osia, jos perinnäiset sovinnaisuussäännökset eivät pidättelisi.
Menolipun maailmalle aloittaja saisi vähän ryhdistäytymällä ja keräämällä vaikka tölkkejä (esim.nyt jalkapallo-ottelujen aikaan mamut kantoivat selkä vääränä tölkkikasseja pakuun stadikan liepeillä), tokihan niistä osa kuuluu verottajalle (ellei yritä tehdä tienestiään pimeänä) mutta suurempi osuus joka tapauksessa jää itselle.
Menolippu kädessä maailma on auki, millään ei ole väliä, ja suomalaista naisistakin pääsee loitommaksi, eivät niin korpea mielen syövereitä valjuhkot ja väljähköt sellaiset, ei kun kohden uusia ulottuvuuksia innolla, ätmitEt selvästikkään tiedä sosiaalisista peloista mitään. Pahimmillaan kun se on sitä että täytyy ovisilmästä kyylätä rappukäytävään ettei siellä ole naapureita ennenkuin uskaltaa poistua asunnostaan. Naura vaan jos naurattaa mutta minulle tuo on totisinta totta.
- Rector
Ujo atm 25 kirjoitti:
Miten matkustat yksin minnekkään ulkomaille kun Suomessakin pelkää lähes kaikkia sosiaalisia tilanteita eikä uskalla mennä juttelemaan ihmisille. Suuressa maailmassa sitä vasta yksin avuttomana oliskin. Vaikea olis tehdä mitään kun ei uskaltais kenellekkään puhua eikä tuntisi ympäristöä.
Mä annan vinkin. Täysin tuntemattomassa kulttuurissa on helpompaa yrittää kommunikoida parhaalla tavalla tuntemattomien ihmisten kanssa, koska sulla ei ole saman kulttuurin ennakkoluuloja teidän välissä. Vaikka ne ennakkoluulot pyrkii tulemaan niin ne katoaa samantien, koska ei ole mitään todellista resonanssipintaa mihin voi tukea niitä luuloja.
Eli väitän, että on helpompaa olla ihmisten välisessä kommunikaatiossa vieraassa ympäristössä kuin Suomessa.
Nim. Reissaillut maailmalla - Rector x 2
Rector kirjoitti:
Mä annan vinkin. Täysin tuntemattomassa kulttuurissa on helpompaa yrittää kommunikoida parhaalla tavalla tuntemattomien ihmisten kanssa, koska sulla ei ole saman kulttuurin ennakkoluuloja teidän välissä. Vaikka ne ennakkoluulot pyrkii tulemaan niin ne katoaa samantien, koska ei ole mitään todellista resonanssipintaa mihin voi tukea niitä luuloja.
Eli väitän, että on helpompaa olla ihmisten välisessä kommunikaatiossa vieraassa ympäristössä kuin Suomessa.
Nim. Reissaillut maailmallaTarkennus:" ...Yrittää kommunikoida parhaalla näkemällänsä tavalla..." Esim. viittominen sinne sun tänne, tönkköenklanti jne.
- Näin se on
Niin se on kirjoitti:
Eli on aloittajalla sikäli jollakin asialla merkitystä, että mikä hyvänsä ponnistelu tuottaa tuskaa, jota pitää välttää kuin ruttoa.Mies ei voi matkustaa yksin, koska ihmiset kuitenkin ajattelisivat kaikkea negatiivista siitä.
- Ujo atm 25
Minullakaan ei ole muuta tekemistä kuin olla kotona, syödä, nukkua, katsoa tv:tä, palstailla ja runkata. Toisinaan vähän myös kuntoilen mutta ei oikein ole motivaatiota siihenkään. Kaikki muuttuis heti paremmaksi jos en olisi näin rajoittunut ja saisin naisen jonka kanssa harrastaa säännöllisesti seksiä.
- Ujo atm 25
Ennenkuin kukaan tulee sanomaan mitään niin olen kyllä jo tehnyt kaikkeni sen eteen että pääsisin eroon tästä sos-fobiasta mutta ei tästä voi eroon päästä.
Elämä tuollaisen fobian kanssa on varmasti kamalaa; en yhtään kiistä sitä. MUTTA silloin ei kannata syyttää tai syyllistää naisia parisuhteettomuudestaan.
- Ujo atm 25
helka kirjoitti:
Elämä tuollaisen fobian kanssa on varmasti kamalaa; en yhtään kiistä sitä. MUTTA silloin ei kannata syyttää tai syyllistää naisia parisuhteettomuudestaan.
Ketä minun sitten oikein pitäisi syyttää? Terapiassa ainakin sanottiin että ei kannata olla liian ankara itseään kohtaan eikä se itsensä syyttäminenkään oloa paranna vaan siinä käy juurikin päinvastoin. No ei oikeastaan varmaan kenenkään syyttäminen paranna omaa oloa. Silti johonkin se paha olo on purettava.
- Niin se on
Ai että muka nainen jonka kanssa harrastaa seksiä mukamas olisi keino päästä normaalin elämän syrjään kiinni?
Olipahan vitsi.
Miksi nainen pitäisi sotkea mukaan soppaan?- Mies1985_
Minä laihdutin yli 20kg kun eräs 16v oli minusta kiinnostunut. Olin silloin 23v. En edes tavannut häntä, kun hän löysi jo kiinnostavamman.
- Niin se on
Mies1985_ kirjoitti:
Minä laihdutin yli 20kg kun eräs 16v oli minusta kiinnostunut. Olin silloin 23v. En edes tavannut häntä, kun hän löysi jo kiinnostavamman.
Olipa tosi kiinnostunut kun ei edes viitsinyt tavata.
- Ujo atm 25
Ei se sosiaalinen fobia tartu tai ainakin uskon niin. Luulen että minun pitäisi löytää nainen jolla on myös samoja ongelmia niin ehkä sellaisen olisi helpompi ymmärtää minua. Mistä sellaista naista kuitenkaan löytää kun vain harva sosiaalisista fobioista kärsivä uskaltaa mennä treffeille?
- Ujo atm 25
Ujo atm 25 kirjoitti:
Ei se sosiaalinen fobia tartu tai ainakin uskon niin. Luulen että minun pitäisi löytää nainen jolla on myös samoja ongelmia niin ehkä sellaisen olisi helpompi ymmärtää minua. Mistä sellaista naista kuitenkaan löytää kun vain harva sosiaalisista fobioista kärsivä uskaltaa mennä treffeille?
Luulen myös että ne sosiaalisista fobioista kärsivät naisetkin haluavat itsevarman miehen eikä mitään nössöä hiirulaista.
- 20+17
Harvemmalla ne kortit on syntyessä hyvät. Enemmänkin merkitystä, miten niillä jaetuilla korteilla pelaa...
Höpö höpö. Perimä ja henkilöhistoria määrittävät ihmisen 95%:sesti. Se, mitä itse voi vaikuttaa, on hyvin pientä.
- Ujo atm 25
Kaikki eivät pysty pelaamaan ollenkaan ja niistäkin jotka pystyvät aika monet pelaavat väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076