Jumala ei auta systeemissä

rivi vetämässä

Miten se Jumala pystyykin olemaan niin kauhean olematon? Tällaista olen toisinaan pohdiskellut uskovaisten vaahtoaman todistelun jälkeen. Aktiivisena lottoajana olen toivonut, että Jumala antaisi edes yhden varman riviin, mutta ei, ikinä ei osu. Eihän se pitäisi olla hänen kaikkivoipaisuudelleen temppu eikä mikään suoda se yksi varma. Eikä Jumalan sitä riviä tarvitsisi maksaa, joten turha saituus saisi loppua.

Hiljalleen olenkin alkanut kallistua siihen loppupäätelmään, että kyllä se Jumala taitaa olla olematon. Muuten tämä vuodesta toiseen jatkuva osumattomuuden aikakausi ei voi olla selitettävissä, osumattomuus=olemattomuus.

13

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei se kerkee

Ei Jumala ennätä, koska hän yrittää itsekin lotota, mutta ei käy tuuri hänelläkään. Veikkaus ei ole kertaakaan ilmoittanut voittouutisissa, että tämänkertainen täysosuma oli pelattu taivaallisella ärrällä. Myös Jeesuksella on hirveä pelihimo. Kaikki dinaarit menevät lottoon niin omat kuin väärennetyt ja vielä kirkollisveroista varastetutkin.

• Olisiko harava uskonnollinen menetelmä? Voihan olla ettet koskaan voita lotossa, mutta ajattele siitä tulevaa kärsimyksen määrää - saatat sillä olla aika vahvoilla kum taivaspaikkoja jaetaan. Tai sitten ei, ehkä Jumala vaan vihaa sinua.

• rivi vetämässä

Niin tosiaan, sitä Jumala rakastaa, jota hän ankarasti kiduttaa. Sikäli aika erikoinen tapa pitää hyvänä. Vaikuttaa jotenkin kipeältä jullilta tuo Jumala. Hänen kannattaisi luoda sinne taivaaseensa jonkinsortin mielenterveyskeskus itselleen hoitopaikaksi. Näin valelääkärinäkin sen jo näkee, että hulluhan se on.

Jumala taitaa tosiaan vihata minua. Mutta niinhän vihaa kaikkea. Luomistyö meni per-seelleen. Kyllä se päähän ottaa. Itseänikin vi-tuttaa, jos joku hienoksi aikomani askartelutyö menee plörinäksi. Rikkoahan sen tekee mieli. Ihan samanlainen siis olen hänen kuvatuksensa. Tämä karvainen gorilla.

• rivi vetämässä kirjoitti:

Niin tosiaan, sitä Jumala rakastaa, jota hän ankarasti kiduttaa. Sikäli aika erikoinen tapa pitää hyvänä. Vaikuttaa jotenkin kipeältä jullilta tuo Jumala. Hänen kannattaisi luoda sinne taivaaseensa jonkinsortin mielenterveyskeskus itselleen hoitopaikaksi. Näin valelääkärinäkin sen jo näkee, että hulluhan se on.

Jumala taitaa tosiaan vihata minua. Mutta niinhän vihaa kaikkea. Luomistyö meni per-seelleen. Kyllä se päähän ottaa. Itseänikin vi-tuttaa, jos joku hienoksi aikomani askartelutyö menee plörinäksi. Rikkoahan sen tekee mieli. Ihan samanlainen siis olen hänen kuvatuksensa. Tämä karvainen gorilla.

Ehkä on hyvä, jos Jahve vihaa sinua, niin hän ei halua olla missään tekemisissä sinun kanssasi. Keiden hän haluaa ottavan yhteyttä, niin heille hän antaa syövän.

• rivi vetämässä
        marathustra kirjoitti:

Ehkä on hyvä, jos Jahve vihaa sinua, niin hän ei halua olla missään tekemisissä sinun kanssasi. Keiden hän haluaa ottavan yhteyttä, niin heille hän antaa syövän.

Se on totta. Jumalaa sietää varoa. Ainoa mitä hänestä on olemassa on viha.

• prospector

Onpa rienaamista, on! Jumalako auttaisi uhkapelin kirouksen levittämisessä muutenkin kärsivien ihmisten keskuuteeen? Lotto on itsestään Saatanasta kuten ovat kaikki pelikoneetkin. Niin on urheilukin, joka on muuttunut Pirun pelikentäksi kaikenlaisten pitkävetojen ja rastituslappujen kanssa. Kristitty ei harrasta uhkapelejä. Monet eläkeläiset ovat pelanneet rahansa noihin kadotuksen automaatteihin ja ostavat sitten kaupasta koiranmakkaraa. Hyi olkoon, miten alas ovat vajonneet.

Seurakunnassamme järjestetään viikottain bingoilta, ja muutamille peleihin hurahtaneille se on ollut kuin vieroitushoitoa. Illan bingolista maksaa vain 5 euroa ja voittoina on lahjoitustavaraa, monesti itsetehtyjä käsitöitä. Tuoton käytämme lähetystyöhön, tällä kertaa ei nettilähetykseen, vaan rokotekampanjaan.

Kyllä on mennyt todella härskiksi tämä ateistien rienaus!

• Eli muiden pelit ovat paholaisen järjestämää uhkapeliä, mutta teidän järjestämä uhkapeli on hyvää, koska te saatte rahat? Jotenkin arvattavaa...

• rivi vetämässä

Hyi hitto! Minä en tuollaiseen seurakunnan saa-tanalliseen tekopyhään jeesusbingoon voisi rahaani ikinä laittaa. Se jos mikä on paholaisesta! Mieluummin tuen suomalaista urheilua ja muuta hyvää kuin jonkin seurakunnan näennäishyvyyksiä. Lahjoitustavarat voisi lahjoittaa noille köyhille muutenkin, mutta ahneet uskovaiset rohkenevat riistää siinäkin vähävaraisia raukkamaisesti. Sitten ollaan olevinaan niin pyhää, niin pyhää. Se jos mikä on härskiä rienausta! Uskovaiset eivät häpeä mitään ilkeämielistä tekoaan. Se on nähty. Todellinen rakkaus on heiltä yhtä olemattomissa kuin se kuuluisa Jumalakin.

Jos Jumala ei tänään anna Viking lotossa minulle täysosumaa, vedän hänet vessanpöntöstä hel-vettiin eli viemäriputkeen. Olkoot siellä sitten samanlaisten uskonnollisten paskojen joukossa. Kauheeta sakkia hihhulit. Hyi yrjö!

• "Seurakunnassamme järjestetään viikottain bingoilta, ja muutamille peleihin hurahtaneille se on ollut kuin vieroitushoitoa. Illan bingolista maksaa vain 5 euroa ja voittoina on lahjoitustavaraa, monesti itsetehtyjä käsitöitä. Tuoton käytämme lähetystyöhön, tällä kertaa ei nettilähetykseen, vaan rokotekampanjaan."

Jos pelistä maksaa siinä toivossa että voittaa jotain niin se on uhkapeliä, onneksi olkoon prospector, te kristityt harrastatte itse sitä uhkapeliä ja ihan seurakunnan järejestämänä.

Mummelit joutuvat kadotukseen ihan oman toimintanne kautta.

• rivi vetämässä
        satan kirjoitti:

"Seurakunnassamme järjestetään viikottain bingoilta, ja muutamille peleihin hurahtaneille se on ollut kuin vieroitushoitoa. Illan bingolista maksaa vain 5 euroa ja voittoina on lahjoitustavaraa, monesti itsetehtyjä käsitöitä. Tuoton käytämme lähetystyöhön, tällä kertaa ei nettilähetykseen, vaan rokotekampanjaan."

Jos pelistä maksaa siinä toivossa että voittaa jotain niin se on uhkapeliä, onneksi olkoon prospector, te kristityt harrastatte itse sitä uhkapeliä ja ihan seurakunnan järejestämänä.

Mummelit joutuvat kadotukseen ihan oman toimintanne kautta.

"Mummelit joutuvat kadotukseen ihan oman toimintanne kautta."

Niin, kovin ovat sydämetttömiä uskovaiset toiminnassaan. Ilkeys viittaa siihen, että heidän Jumalansa on oikeasti itse Saa-tana, johon he toki uskovatkin lujasti kuin kallioon.

• Kyllä Jumalalle kuitenkin raha kelpaa: Herra kerää rahaa ihmisten henkien sovittamiseksi. Israelin Jumalalle tuotiin myös kultaa ja hopeaa. Siis selvä rahanahne ja rikkauksien haalija.

Jumala tuskin auttaa ihmisiä missään, ei siis lotossakaan.

• ostoslista venyy
    • rivi vetämässä

Joo, ei ollut Viking lötössäni yhtäkään oikein. Jumala siis todisti itsensä olemattomaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      22
      2360
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      140
      2041
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1457
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1200
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      65
      1121
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      99
      1087
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      970
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      68
      962
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      45
      936
    10. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      831
    Aihe