Mulla särähtelee sillein jännästi se korkeemmalta soiva e kieli.
...Mihin suuntaan pitää kääntää niitä kahta kuusiokoloavaimella käännettävää nuppia:D
Niitähän on kaksi. Saman verran molempia?
Ekaa kertaa säätöä yritän ite tehä ni kumpaa suuntaan kieli nousee?
Ja vielä että mulla ei oo semmosta kunnollista teräsviivotint mil mittais ni tuskin se haittaa......
Kumpaan suuntaan kielet nousee, fender stratocaster
pikaisestiapua
1
199
Vastaukset
- Mika.....
Tallapalaa saa nostettua, kun käännät niitä pieniä ruuveja myötäpäivään eli kiristät. Löysää kieltä ennen kuin nostat tallapalaa, niin se nousee helpommin. Kannattaa perehtyä säätöjen tekmiseen netistä löytyvien ohjeiden avulla ja stratohan tarjoaa loputtomasti säätömahdollisuuksia perus satulan ja tallan säädöistä kaularaudan säätöön ja lopulta kaulakulmaakin voi säätää eli jos kaula vain on suora ja nauhat hyvin hiottu eikä kovin kuluneet, niin saat sen kyllä hyvään iskuun kun opit tekemään säädöt hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784