Haluan tyttöystävän.

Olisko tarjolla?

27

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppatawara

      tyttöystävät on kalliita olen kuullut
      ei sellaisiin ole varaa

      • Ootko koskaan kuullu, että hyvät tyttöystävät käy töissä ja rahoittaa itse elämänsä?


      • tavisolen

        Mä en ainakaan ole. Mulle ei miehen tartte olla erityisen rikas. Vaikea kuvitella elävänsä rikkaiden tavoilla.


    • Jooniinseon

      Miehet eivät kestä hetkeäkään olla yksin.

    • Jaa’a. Kenelläköhän palstaätmillä mahtaisi olla varastossa ylimääräisiä tyttöystäviä sinulle myytäväksi? :)

      • Eiköhän täältä aina joku palsta-atn löydy.


      • Toisaalta, alan liikkeistä voisi saada puhallettavan tyttöystävän edullisemmin.
        Se ei valita, ei nalkuta ja on aina valmis seksiin!


      • pimppaloora kirjoitti:

        Toisaalta, alan liikkeistä voisi saada puhallettavan tyttöystävän edullisemmin.
        Se ei valita, ei nalkuta ja on aina valmis seksiin!

        Niin, ja kannattaa muistaa myös second-hand -liikkeet. Käytetty tyttöystävä on varmasti edullisempi kuin käyttämätön. :)


      • stellaria81 kirjoitti:

        Niin, ja kannattaa muistaa myös second-hand -liikkeet. Käytetty tyttöystävä on varmasti edullisempi kuin käyttämätön. :)

        Kyllä naiset tietää, siitä puhe mistä puute.


      • Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

        Niin, ja kannattaa muistaa myös second-hand -liikkeet. Käytetty tyttöystävä on varmasti edullisempi kuin käyttämätön. :)

        Olette ilkeitä mutta ihan hauskoja, silti pitää muistaa se tosiseikka että käytettyyn (puhallettavaankaan) naiseen ei kannata kunnollisen miehen sekaantua, näin pysyy terveys ja kunnia tallella.


      • luuletko
        foreveralone666 kirjoitti:

        Eiköhän täältä aina joku palsta-atn löydy.

        ei tääl ole noin epätoivoisia naisia, kyselisit vaikka poikaystävää itsellesi


    • Niin se on

      Tämä palsta lienee viimeinen paikka jota kautta sen tyttökaverin voisi löytää.

      Miehet ovat seurustelemattomia, kaverittomia haahuilijoita eikä kellään tunnu olevan edes siskoa. Noh, jonkun äiti varmaan on vapaana.

      Palstan naiset ovat asettaneet riman niin korkealle ettei vahingossakaan tarvitsisi seurustella ja nautinnollinen sinkkuus voisi jatkua.

      • Ja itsehän en ole rimaa asettanut "tasolleni" vaan sen yli?


      • lapiomies lapista
        foreveralone666 kirjoitti:

        Ja itsehän en ole rimaa asettanut "tasolleni" vaan sen yli?

        Sun tapauksessa naisten pitäis kaivaa sille rimalleen kuoppa, että se olis oikealla tasolla.


      • lapiomies lapista kirjoitti:

        Sun tapauksessa naisten pitäis kaivaa sille rimalleen kuoppa, että se olis oikealla tasolla.

        Niinkö meinaat? Perustuen mihin? Huoritteluun? Palatakseni aiheeseen, en minä ole koskaan haarojani kellekään avannu ja ihmisarvoani alentanu.


      • Ööh, siis mitä???
        foreveralone666 kirjoitti:

        Niinkö meinaat? Perustuen mihin? Huoritteluun? Palatakseni aiheeseen, en minä ole koskaan haarojani kellekään avannu ja ihmisarvoani alentanu.

        Jos sulle joku haarojansa avaa, niin sun logiikan mukaan sen ihmisarvo alentuu. Ja sitten alkaa huorittelu.


      • Ööh, siis mitä??? kirjoitti:

        Jos sulle joku haarojansa avaa, niin sun logiikan mukaan sen ihmisarvo alentuu. Ja sitten alkaa huorittelu.

        Pointtina oli kai se, että niin moni "sopiva" nainen on jo jossain kohtaa elämäänsä haaransa levittäny, että jokainen kerta sitä touhua on suhteesta minun kanssani pois. Esimerkiksi kumppaneita pitää olla vähintään saman verran menneisyydessä, että saa yhdenvertaisen suhteen.


      • tiedä sinä se
        foreveralone666 kirjoitti:

        Pointtina oli kai se, että niin moni "sopiva" nainen on jo jossain kohtaa elämäänsä haaransa levittäny, että jokainen kerta sitä touhua on suhteesta minun kanssani pois. Esimerkiksi kumppaneita pitää olla vähintään saman verran menneisyydessä, että saa yhdenvertaisen suhteen.

        Pitää olla myös saman verran mielenterveysongelmia!


    • kiltti atm

      Minulle kans kiva nainen. Naisen on turvallisempi olla minun kanssa kun jännämiehen kanssa.

      • Eixjoo?

        Et sä kivaa naista halua vaan laihan naisen, eiks joo?


    • Ujo atm 25

      Varmaan olisinkin jo ehdottanut treffejä jollekkin palstanaiselle jos en olisi sosiaalisesti täysin rajoittunut. Eri asia sitten olisiko kukaan suostunut.

    • No kai lopputuloksen kannalta on ihan se ja sama löytääkö sen naisen täältä, chatistä, nettideittipalvelusta, Tinderistä, baarista vai mistä tahansa harrastuspiireistä, töistä tai koulusta, jos ihmiset viihtyy keskenään. Silti tuntuu olevan ainakin tässä iässä ylitsepääsemättömän vaikeeta.

      Enkä ota mitään pois siltä, että naiset ei tee aloitteita.

    • Jii007

      Minä olen tehnyt tarkan, loistavan ja ennen kaikkea helpon suunnitelman tyttöystävän hankkimiseksi. Se on kaksivaiheinen.

      1. Voita lotossa.
      2. Valitse paras nainen.

    • Ujo atm 25

      Minun tapauksessa siitä lottovoitostakaan ei varmaan olis mitään apua tyttöystävän hankkimiseksi. Muutenkin täysin kaukaa haettu ajatus että juuri minä voittaisin päävoiton lotossa.

      • Mulle se tyttöystävä olis jo itsessään lottovoitto. Tai ikääni peilaten naisystävä, mutta kuitenkin.


    • Näin on marjat

      Valitettavasti sinusta on tulossa palstan uusi narri noine juttuinesi, ei millään pahalla.

      Täällä ihmiset kirjoittavat useimmat ihan viihteen vuoksi ja olet otollinen kohde piikittelylle.

    • hän poistui

      Sinäkös se olit alkuteksteissä ollut parisuhteessa 5v ja ähkinyt kovin nuorta neitoa?

      Tunne luissasi SINKKUUS. Valomerkki kun kaljamuki on kaverisi. Taksijono yksin räntäsateessa. Nauti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe