Ja näin se vaan on.
30+ mies ei koskaan saa parisuhdetta.
31
264
Vastaukset
- ...
Sinä et saa, normaalit kyllä saa ja ovat jopa haluttuja.
Niin, minähän olen aina ollut niin epänormaali, että en ymmärrä haluttuna olemisestakaan mitään. Tosin realisti ollakseni, eipä niitä ehdokkaita ole ollut ennenkään, vaatimuksista tai niiden puutteesta huolimatta.
Vaikea kuvitella olevansa suosittu tai haluttu, kun ei ole koskaan ollut sitä.- ...
foreveralone666 kirjoitti:
Niin, minähän olen aina ollut niin epänormaali, että en ymmärrä haluttuna olemisestakaan mitään. Tosin realisti ollakseni, eipä niitä ehdokkaita ole ollut ennenkään, vaatimuksista tai niiden puutteesta huolimatta.
Vaikea kuvitella olevansa suosittu tai haluttu, kun ei ole koskaan ollut sitä.Mitä sinä oikeasti odotat, että sinulla näihin sataan samanlaiseen ketjuun vastattaisiin? Kyllähän sinun nyt täytyy normaalijärkisenä (???) ihmisenä ymmärtää, ettei kukaan nainen ota tuollaisella asenteella varustettua miestä. Mitä sinä saat näistä toistuvista kysymyksistä?
Jos todella haluat naisen ja parisuhteen, niin ainoa pienen pieni toivo kohdallasi on pitkässä terapiassa. Enkä sano tätä mitenkään ilkeydellä, vaan se on totuus.
En minäkään sukupuolestani huolimatta (niin kuin te miehet täällä kuvittelette) tiedä mitään haluttuna olemisesta, mutta sen tiedän, etten halua, enkä aio tuhlata elämääni katkeruuteen. Minä olen sellainen nainen, ettei miehet kiinnostu ja se on kannaltani kovin ikävää, mutta minkäs minä sille mahdan. Jos jostain kuitenkin olen kiitollinen, niin siitä, etten ole mikään katkeroitunut miesvihaaja, joka viettää elämänsä netissä ruikuttaen.
Ja minähän en työaikaani tai vapaa-aikaani terapioihin käytä, en parisuhteessa enkä sen ulkopuolella.
Ja mieluummin katkeroitunut naisvihaaja kuin loppuunlaitettu nainen.- ...
No onnea sitten vain VALITSEMAASI elämään.
... kirjoitti:
No onnea sitten vain VALITSEMAASI elämään.
Kyllä ne valinnat on ihan "elämän naiset" tehneet, minun vaikuttamatta asioihin mitenkään.
- ...
Kyllä ne valinnat on ihan "elämän naiset" tehneet, minun vaikuttamatta asioihin mitenkään.
Niin joo, kun sinullahan ei ole mitään vastuuta omasta elämästäsi.
SINÄ VALITSIT yksinäisyyden katkeroitumisella ja luonteellasi. Ei naiset. ... kirjoitti:
Niin joo, kun sinullahan ei ole mitään vastuuta omasta elämästäsi.
SINÄ VALITSIT yksinäisyyden katkeroitumisella ja luonteellasi. Ei naiset.No selitä sitten kaikkitietävänä se, että naiset ei ole koskaan kilpailleet minusta(kaan)...
No selitä sitten kaikkitietävänä se, että naiset ei ole koskaan kilpailleet minusta(kaan)...
Miksi naisten pitäisi kilpailla susta?
Mitä sinussa on sellaista et kaikkien naisten pitäis sut haluta?
Oletko tehnyt itsestäsi haluttavan? Jos, niin miten?
Mitä olet itse tehnyt tuon neljän vuoden aikana, päästäksesi parisuhteeseen?pimppaloora kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi kilpailla susta?
Mitä sinussa on sellaista et kaikkien naisten pitäis sut haluta?
Oletko tehnyt itsestäsi haluttavan? Jos, niin miten?
Mitä olet itse tehnyt tuon neljän vuoden aikana, päästäksesi parisuhteeseen?Monta rautaa tulessa on aina parempi kuin yksi hitaasti lämpiävä uuni, joka sammuu kun sinne heittää vettä. Sitten ollaan taas tyhjän päällä.
Olen aina sanonut, että muut ihmiset määrittävät minut, en minä itse. No, jos ei ihan perusasioita lasketa, että olen käynyt koulut ja saanut töitä niin en poikkea "tavismiehistä" paljoakaan.
Jaa, että luettelo...
-kahdet "treffit" 3-vuotiaan pojan äidin kanssa
-lukemattomia "yövuoroja" toiselle paikkakunnalle katsomaan selvinpäin yökerhon tarjontaa
-vierailu erotiikkabaarissa
-kahdet "treffit" sovittu netin kautta, Zoosk ja chat
-muutama kännireissu paikalliseen yökerhoon, harvemmin seuran vuoksi
-lukematon määrä tunteja chatissä, lukematon määrä turhaan aloitettuja keskusteluja
-satunnaisia yhteydenpitoja maililla, Skypellä, Facella, Messengerillä
-kaksi nettideittiprofiilia Tinder
-tähän päälle sitten normaali elämä töissä ja koulussa ihmisten ilmoilla.
Tosin missään en ole ITSE varsinaisia aloitteita tehnyt, kun meni ensimmäiset treffit perseelleen tuon YH:n kanssa.foreveralone666 kirjoitti:
Monta rautaa tulessa on aina parempi kuin yksi hitaasti lämpiävä uuni, joka sammuu kun sinne heittää vettä. Sitten ollaan taas tyhjän päällä.
Olen aina sanonut, että muut ihmiset määrittävät minut, en minä itse. No, jos ei ihan perusasioita lasketa, että olen käynyt koulut ja saanut töitä niin en poikkea "tavismiehistä" paljoakaan.
Jaa, että luettelo...
-lukemattomia "yövuoroja" toiselle paikkakunnalle katsomaan selvinpäin yökerhon tarjontaa
-lukematon määrä tunteja chatissä, lukematon määrä turhaan aloitettuja keskusteluja
Tosin missään en ole ITSE varsinaisia aloitteita tehnyt, kun meni ensimmäiset treffit perseelleen tuon YH:n kanssa."Verkot on siis vesillä, mutta et käy aktiivisesti kokemassa verkkoja".
Harva on oikeasti niiiiiiiin hyvä saalis, että pelkkä odottelu toisi tulosta.
Ja sit väkisinkin mietityttää, millaista läppää heität treffeillä...pimppaloora kirjoitti:
"Verkot on siis vesillä, mutta et käy aktiivisesti kokemassa verkkoja".
Harva on oikeasti niiiiiiiin hyvä saalis, että pelkkä odottelu toisi tulosta.
Ja sit väkisinkin mietityttää, millaista läppää heität treffeillä...Insinöörinä minä en heitä "läppää". Se ei estä ymmärtämästä mikä on pillu ja mikä on vittu.
Ja tällä hetkellä ei ole kuin Tinder aktiivisesti käytössä, nettideittiprofiilit on huvikseen ja chatissä käyn harvemmin tai ainakaan en aloita keskusteluja, koska kaikki menee Kilpisjärvelle tai muualle "keskelle ei mitään".
Nainen tekee aloitteen.- ...
No selitä sitten kaikkitietävänä se, että naiset ei ole koskaan kilpailleet minusta(kaan)...
Koska se katkeruus näkyy sinusta kilometrien päähän!
... kirjoitti:
Koska se katkeruus näkyy sinusta kilometrien päähän!
Ja meinaat, että "ei yhdet pakit enää mitään haittaa"? Nimenomaan ne yhdetkin "pakit" tässä iässä on jo liikaa, joten parempi kuin antaa "neiti täydellisen" kävellä ihan itse kysymään niin saapahan mitä haluaa.
Insinöörinä minä en heitä "läppää". Se ei estä ymmärtämästä mikä on pillu ja mikä on vittu.
Ja tällä hetkellä ei ole kuin Tinder aktiivisesti käytössä, nettideittiprofiilit on huvikseen ja chatissä käyn harvemmin tai ainakaan en aloita keskusteluja, koska kaikki menee Kilpisjärvelle tai muualle "keskelle ei mitään".
Nainen tekee aloitteen.Onnea odotteluun :)
- Niin se on
Insinöörinä minä en heitä "läppää". Se ei estä ymmärtämästä mikä on pillu ja mikä on vittu.
Nainen tekee aloitteen."Nainen tekee aloitteen."
Voihan ihan hyvin tehdäkin, mutta itse en jättäisi asiaa sen varaan ellen olisi tosi hyvän näköinen tai muuten valloittava persoona. - Kympin Nainen
Monta rautaa tulessa on aina parempi kuin yksi hitaasti lämpiävä uuni, joka sammuu kun sinne heittää vettä. Sitten ollaan taas tyhjän päällä.
Jaa, että luettelo...
Tosin missään en ole ITSE varsinaisia aloitteita tehnyt, kun meni ensimmäiset treffit perseelleen tuon YH:n kanssa."Olen aina sanonut, että muut ihmiset määrittävät minut, en minä itse."
Kuulostaa kovin oudolta kolmikymppisen suusta. Jos et trollaa, niin ihan oman itsesi takia kannattaisi varmaan työstää tuota ihan tosissaan. Voisi auttaa naistenkin suhteen.
- Totuus sinusta DF
DarkFearin mukaan parhaat nuoruusvuodet alkavat myös hc-at miehillä sitten joskus 40 vuotiaana jolloin naisia ja kavereita alkaa tulla itsestään
40 vuotiaana ei enää harrasteta seksiä tai perusteta perheitä.
- -M-
Siltä se vähän tuntuu. Ensimmäistä kertaa sataan vuoteen minulla on ollut tilaisuus tutustua naiseen ja viettää hänen kanssaan aikaa, mutta tuntuu että seinä tulee vastaan. Tapailu ei taida jalostua parisuhteeksi mikäli osaan vähääkään lukea toisen tunteita. Kaikki jää aina jotenkin puolitiehen. Näin lähelle sitä voi ilmeisesti päästä, mutta viimeinen kurotus jää aina vajaaksi. Seuraava tilaisuus voi tulla taas joskus sadan vuoden kuluttua.
- point. the point.
Ei kukaan osaa lukea täysin tunteita. Ei vaatisi paljon tyhmemmältäkään avata suunsa ja kysyä. Safan vuoden päästä saattaa harmittaa.
- m28.
Samoin kävi mulle, ensimmäinen tapailu ikinä päättyi pakkeihin eikä täten voi jälkikäteen sanoa edes olleensa suhteessa..
Pelottaa että ei ikinä löydä enää yhtä mukavaa naista joka olisi myös musta edes tapailun verran kiinnostunut. - -M-
point. the point. kirjoitti:
Ei kukaan osaa lukea täysin tunteita. Ei vaatisi paljon tyhmemmältäkään avata suunsa ja kysyä. Safan vuoden päästä saattaa harmittaa.
Avaa nyt hieman tuota huippuälykästä logiikkaasi, kiitos. Jos kysyn, niin sittenkö ei harmita?
- Näin on marjat
Alkaa herätä kysymys, oletko sittenkään koskaan seurustellut naisten kanssa tai edes harrastanut seksiä.
Juttusi alkavat kuulostaa ATM-jutuilta.
Normaali mies kyllä voi päästä parisuhteeseen yli 30-vuotiaana, perustaa perheen ja siittää lapsia. Sitten vaikka erota, mennä uudelleen naimisiin ja tehdä lisää lapsia. 40-vuotiaat harrastavat seksiä ja 50-vuotiaat ja siitäkin vanhemmat.Kyllä se ensimmäinen vuosi kaksi molempina iltoina/öinä viikonloppuisin antoi ihan riittävän kuvan siitä, että mitä seksi on naisen kanssa ja sen jälkeen "luonnostaan" väheni.
Olkoon mitä tahansa sattuman kauppaa, että erosta on 4 vuotta ja sinä aikana ei kertaakaan seksiä, mutta kyllä "terveellä" miehellä tässä iässä alkaa tuollainenkin asia painamaan.
Sitäpaitsi se mitä ei saa heti, ei sitä tarvitse enää myöhemminkään, sen on 4 vuotta yksin opettaneet.
- HAHAHAHAHHA
MITES 30 v NAINEN SITTE?
Tähän asiaan en ota muuta kantaa kuin sen, että en etsi lähtökohtaisesti samanikäistä (tai vanhempaa) naista.
- Haluta saa
Tähän asiaan en ota muuta kantaa kuin sen, että en etsi lähtökohtaisesti samanikäistä (tai vanhempaa) naista.
Teki mieli kommentoida tähän jotain ilkeää, mutta olkoon. Saahan jokainen etsiä mitä kokee itselleen sopivimmaksi.
- Syyssinikka
Kerroit @foreveralone666 että sinulla on ollut kaksi suhdetta ja molemmat naiset ovat olleet hyvin nuoria. Olet ollut jonkinlainen setä, joka on opettanut.
3-kymppisenä et enää kelpaa tai kehtaa yrittää 16-vuotiasta tyttölasta. Nyt olet ongelmissa, kun et osaa tasa-arvoista suhdetta aikuisen naisen kanssa.
Mitä ihmeessä hoet, että elämäsi naiset ovat sinulle pahaa tehneet? Nämä kaksi nuorta naistako, melkein tyttöä, joiden kanssa sinulla oli suhde?
Sinähän olit vanhempi heitä! Silloinko he jättivät sinut, kun tunsivat siipiensä kantavan eivätkä enää tarvinneet vanhempaa setää opettajaksi?
Miten voit edes kuvitella, että parisuhde olisi tuollainen opettaja pikkuoppilas suhde? Typerää syyttää karkerana noita nuoria naisia! Typerää syyttää asioista, joista ei mitään tiedä.
- Jaskaa pauhan
Yleensäkin typerää syyttää muita. Kyllä, joskus ihmiset on paskoja, mutta siihen auttaa kun kehittää niitä omia rajoja, sitä erottelukykyä että miten toisiin suhtautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989