Mutta pää lyö aivan tyhjää.. En keksi mitään aloitusta eikä päässä liiku yhtään ajatusta.. ja jos liikkuukin niin ei jaksa kirjoittaa niitä tänne. Tästäkin tais tulla aika turha aloitus, mutta eihän se tällä palstalla pistä silmään kun juttujen taso on muutenkin mitä on.
Monetko ylinopeussakot ht mahtaa olla jo kerännyt? Aika huvittavaa oli lukea, että ht oli jopa toivonut niitä ja makselee niitä ihan mielellään..:)
Äh..ois ollu kiva jutella jostain
61
324
Vastaukset
- kiinnostaisi tietää
Millainen päivä neiti ruiskukalla oli? Onko mitään suurempia suunnitelmia loppuviikolle?
- neiti ruiskukka
Vapaapäivää viettelin.. Kävin lenkillä. Täällä oli ainakin ihanan kirpeä syyspäivä. Pelasin yhtä peliä/leikkiä muutaman muun tyypin kanssa. Ja vietin pari tuntia illasta yhden harrastuksen parissa. Ei mitään järin ihmeellistä ole vielä loppuviikolle suunniteilla.
- kiinnostaisi tietää
neiti ruiskukka kirjoitti:
Vapaapäivää viettelin.. Kävin lenkillä. Täällä oli ainakin ihanan kirpeä syyspäivä. Pelasin yhtä peliä/leikkiä muutaman muun tyypin kanssa. Ja vietin pari tuntia illasta yhden harrastuksen parissa. Ei mitään järin ihmeellistä ole vielä loppuviikolle suunniteilla.
Okei, tuohan kuulostaa ihan hyvin vietetyltä vapaapäivältä.
Lenkille ehdin itsekin heti aamusta. Syyspäivänä ulkoilu on kyllä todella rentouttavaa puuhaa, varsinkin jos se aurinko jaksaa yhtään pilkistää sieltä pilvien lomasta. Ei muuta kun antaa ajatusten vaeltaa. :) - neiti ruiskukka
kiinnostaisi tietää kirjoitti:
Okei, tuohan kuulostaa ihan hyvin vietetyltä vapaapäivältä.
Lenkille ehdin itsekin heti aamusta. Syyspäivänä ulkoilu on kyllä todella rentouttavaa puuhaa, varsinkin jos se aurinko jaksaa yhtään pilkistää sieltä pilvien lomasta. Ei muuta kun antaa ajatusten vaeltaa. :)Ihan mukava päivä on kyllä ollut :) Oli jotenkin erikoista kun ulkona näytti tänään välillä jopa keväiseltä..outoa.
Pitäs joutaa nukkumaankin mutta taitaakin mennä kukkumiseksi tämä ilta. - kiinnostaisi tietää
Ihan mukava päivä on kyllä ollut :) Oli jotenkin erikoista kun ulkona näytti tänään välillä jopa keväiseltä..outoa.
Pitäs joutaa nukkumaankin mutta taitaakin mennä kukkumiseksi tämä ilta.Outoa kyllä. Täällä päin ilman viileys sekä vallitseva ruska muistuttivat vahvasti ihanien kesäpäivien olevan takana päin.
Itse olen sen verran yöihmisiä, että ajattelin tässä vielä jokusen tunnin yhtä raporttia väsätä. Harmi vain, että välillä tulee tänne netin puolelle hairahduttua, joten eiköhän tässä aamuun mene. Mutta mikäs tässä. Onko huomenna jo töitä? - neiti ruiskukka
kiinnostaisi tietää kirjoitti:
Outoa kyllä. Täällä päin ilman viileys sekä vallitseva ruska muistuttivat vahvasti ihanien kesäpäivien olevan takana päin.
Itse olen sen verran yöihmisiä, että ajattelin tässä vielä jokusen tunnin yhtä raporttia väsätä. Harmi vain, että välillä tulee tänne netin puolelle hairahduttua, joten eiköhän tässä aamuun mene. Mutta mikäs tässä. Onko huomenna jo töitä?Ei tuu mullakaan kyllä koskaan selviydyttyä ajoissa nukkumaan. On joo huomenna töitä. Luovia raportin kirjoitushetkiä vaan sinne! :)
- kiinnostaisi tietää
Ei tuu mullakaan kyllä koskaan selviydyttyä ajoissa nukkumaan. On joo huomenna töitä. Luovia raportin kirjoitushetkiä vaan sinne! :)
Kiitos, eiköhän tää tästä. Hyvät yöt sinne. :)
- Ikisinkku M
ehkäpä se hooteen hoo-osa ei sitten olekaan ihan tuulesta temmattu jos tuommoisia toivoo, en silti ihan hulluna kuitenkaankaan pitäisi, vähän hoopona vain niin olisiko se sitten hoopo tiedemies :D Itse kun joskus saanut ylinopeussakkoja on pelkästään tympinyt kun ihan turhuuteen pitänyt rahaa syytä ja ne kaikki tulleet ihan tyhmistä paikoista.
- neiti ruiskukka
Jep, onhan tuo aika erikoinen toive :D Voishan se alkaa samalla keräilemään vaikka parkkisakkoja.. Parkkeeraa vaan vaikka keskelle suojatietä tai Inva paikoille. Vois olla jopa helpompi ja turvallisempi tapa saada niitä sakkoja kuin ylinopeuden ajaminen.
- Ikisinkku M
Jep, onhan tuo aika erikoinen toive :D Voishan se alkaa samalla keräilemään vaikka parkkisakkoja.. Parkkeeraa vaan vaikka keskelle suojatietä tai Inva paikoille. Vois olla jopa helpompi ja turvallisempi tapa saada niitä sakkoja kuin ylinopeuden ajaminen.
No, hupinsa kullakin mutta luulen että niistä parkkisakoilla ei hooteekaan saisi revittyä jännätunnelmaa mitenkään paitsi tietysti jos sattuu paikalle kirjoitusvaiheessa ja alkaa rähisemään niin kuin jännämiehet tekee :D Minäpä muuten olen saanut pari parkkisakkoa muutettua huomautukseksi, toisen siksi kun ehdin paikalle ja oli näyttää kojelaudalta pudonnut kiekko ja toisen puhtaasti säälintunteeseen vedoten kirjallisesti ja kohteliaasti oikaisua vaatien :)
- neiti ruiskukka
Ikisinkku M kirjoitti:
No, hupinsa kullakin mutta luulen että niistä parkkisakoilla ei hooteekaan saisi revittyä jännätunnelmaa mitenkään paitsi tietysti jos sattuu paikalle kirjoitusvaiheessa ja alkaa rähisemään niin kuin jännämiehet tekee :D Minäpä muuten olen saanut pari parkkisakkoa muutettua huomautukseksi, toisen siksi kun ehdin paikalle ja oli näyttää kojelaudalta pudonnut kiekko ja toisen puhtaasti säälintunteeseen vedoten kirjallisesti ja kohteliaasti oikaisua vaatien :)
Mutta jos peltipoliisista tulee sakot niin ei sillekään voi rähistä.. Itse oon välttynyt sakoilta. Välillä on kyllä tullut ajettua esim. noihin peltipoliseihin liian lujaa, mutta ne ei oo koskaan silloin ollut toiminnassa.
Kerran parkkeerasin inva paikalle ihan oikea oppisesti autolla, jossa on asianmukainen invalappu.. Ei ollut mun auto, eikä henk.koht. invalupa, eikä kyydissäään ollut ketään sitä tarvitsevaa. Oli vähän kiire, kaikki muut paikat täynnä ja invapaikkoja useampi vapaana, joten parkkeerasin siihen. Kun nousin autosta niin joku eläkeikää lähestyvä nainen huomautti, että parkkeerasin invapaikalle ja kun sanoin, että mulla on invalupa, niin katsoi epäuskoisena ja tenttasi vielä miksi olin saanut luvan... Uskomatonta, että joku ihan tuntematon alkaa vielä tenttaamaan lupien syistä varsinkin kun asianmukainen lappu löytyy autosta.
"puhtaasti säälintunteeseen vedoten kirjallisesti ja kohteliaasti oikaisua vaatien :)" Oot sää aikamoinen. Minkä stoorin oikein keksit? - Ikisinkku M
Mutta jos peltipoliisista tulee sakot niin ei sillekään voi rähistä.. Itse oon välttynyt sakoilta. Välillä on kyllä tullut ajettua esim. noihin peltipoliseihin liian lujaa, mutta ne ei oo koskaan silloin ollut toiminnassa.
Kerran parkkeerasin inva paikalle ihan oikea oppisesti autolla, jossa on asianmukainen invalappu.. Ei ollut mun auto, eikä henk.koht. invalupa, eikä kyydissäään ollut ketään sitä tarvitsevaa. Oli vähän kiire, kaikki muut paikat täynnä ja invapaikkoja useampi vapaana, joten parkkeerasin siihen. Kun nousin autosta niin joku eläkeikää lähestyvä nainen huomautti, että parkkeerasin invapaikalle ja kun sanoin, että mulla on invalupa, niin katsoi epäuskoisena ja tenttasi vielä miksi olin saanut luvan... Uskomatonta, että joku ihan tuntematon alkaa vielä tenttaamaan lupien syistä varsinkin kun asianmukainen lappu löytyy autosta.
"puhtaasti säälintunteeseen vedoten kirjallisesti ja kohteliaasti oikaisua vaatien :)" Oot sää aikamoinen. Minkä stoorin oikein keksit?Joo ne peltipollarit on vähän hankalia kyllä, mulla on navigaattorissa niille varoitukset ja toimii kyllä hyvin oudommilla reiteillä kun ei niitä muuten varmaan kaikkia huomaisi.
Tavallaan kyllä ihan ymmärrettävääkin käytöstä mummelilta jos hänen lähipiirissä jokun invakortillinen ja sitten jos sellaisen toisinaan hankala löytää paikkaa kun muut ihan kortitttomatkin on vieneet paikan usein niin se sitten saattaisi sen verran närästää että tenttaisi sitten terveen näköisiltä, kannattaa ensi kerralla vastaavassa tilanteessa nousta autosta vaikena näköisesti selkää pidellen niin antaa uskottavan kuvan ulkopuolisille :D
Ei minun oikeastaan tarvinnut edes keksiä, olin juuri muuttanut tänne ja olin aika olemattomilla tuloilla siinä välissä jonkinaikaa niin vetosin niihin ja inhimilliseen virheeseen etten ollut huomannut tuoreena kaupunkilaisena parkkikiekkovaatimusta. :D Ihan ihmisiä ne tosiaan noissa viraistoissakin toisinaan on jos/kun itsekin asiallisesti lähestyy eikä heti ala rähjäämään. - ht ...
"puhtaasti säälintunteeseen vedoten kirjallisesti ja kohteliaasti oikaisua vaatien :)" Oot sää aikamoinen. Minkä stoorin oikein keksit?Hyi sinua neiti ruiskukka! Sinustahan paljastuu hempeän palstaneidin lisäksi pimeä puoli. :D
Edes minä en liikenteessä jännyyden hakemisessani invapaikoille parkkeeraa. ;) - neiti ruiskukka
Ikisinkku M kirjoitti:
Joo ne peltipollarit on vähän hankalia kyllä, mulla on navigaattorissa niille varoitukset ja toimii kyllä hyvin oudommilla reiteillä kun ei niitä muuten varmaan kaikkia huomaisi.
Tavallaan kyllä ihan ymmärrettävääkin käytöstä mummelilta jos hänen lähipiirissä jokun invakortillinen ja sitten jos sellaisen toisinaan hankala löytää paikkaa kun muut ihan kortitttomatkin on vieneet paikan usein niin se sitten saattaisi sen verran närästää että tenttaisi sitten terveen näköisiltä, kannattaa ensi kerralla vastaavassa tilanteessa nousta autosta vaikena näköisesti selkää pidellen niin antaa uskottavan kuvan ulkopuolisille :D
Ei minun oikeastaan tarvinnut edes keksiä, olin juuri muuttanut tänne ja olin aika olemattomilla tuloilla siinä välissä jonkinaikaa niin vetosin niihin ja inhimilliseen virheeseen etten ollut huomannut tuoreena kaupunkilaisena parkkikiekkovaatimusta. :D Ihan ihmisiä ne tosiaan noissa viraistoissakin toisinaan on jos/kun itsekin asiallisesti lähestyy eikä heti ala rähjäämään.Joo mullakin on ollut joskus käytössä tuo navigaattorin peltipollari varoitusilmoitus. Yhdellä reitillä oli niitä niin paljon, että lopulta alkoi ärsyttämään enemmän se navigaattorin varoituskilkatus kuin itse peltipoliisit :D
Joo kyllä tavallaan ymmärrän sen mummelin purkautumisen.. Enkä ois siihen varmaan mennytkään jos ei ois kaikki paikat (paitsi ne invapaikat) ollu täynnä ja jos se ois ollu ainoa invapaikka vapaana ja jos ois ollu tarkoitus pitää kauankin sitä paikkaa varattuna. Ärsytti vaan lähinnä se mummelin aggressiivinen tyyli sanoa asiasta ja tentata muutenkin sille kuulumattomia asioita.
"Ihan ihmisiä ne tosiaan noissa viraistoissakin toisinaan on jos/kun itsekin asiallisesti lähestyy eikä heti ala rähjäämään." Eli jännämiesten rähjäys ei toimi sittenkään. - Ikisinkku M
Joo mullakin on ollut joskus käytössä tuo navigaattorin peltipollari varoitusilmoitus. Yhdellä reitillä oli niitä niin paljon, että lopulta alkoi ärsyttämään enemmän se navigaattorin varoituskilkatus kuin itse peltipoliisit :D
Joo kyllä tavallaan ymmärrän sen mummelin purkautumisen.. Enkä ois siihen varmaan mennytkään jos ei ois kaikki paikat (paitsi ne invapaikat) ollu täynnä ja jos se ois ollu ainoa invapaikka vapaana ja jos ois ollu tarkoitus pitää kauankin sitä paikkaa varattuna. Ärsytti vaan lähinnä se mummelin aggressiivinen tyyli sanoa asiasta ja tentata muutenkin sille kuulumattomia asioita.
"Ihan ihmisiä ne tosiaan noissa viraistoissakin toisinaan on jos/kun itsekin asiallisesti lähestyy eikä heti ala rähjäämään." Eli jännämiesten rähjäys ei toimi sittenkään.Kieltämättä se tosiaan vähän ärsyttää kun tomppa tomppa ainakin varoittaa niistä vastaantuljoillekin olevista mutta silti olen sinnitellyt varoitukset päällä :)
Joo siis rähjäys ei jokapaikassa varmaankaan toimi, luulen ettei rähjäämällä kovakaan jätkä pärjää parkkipirkko-organisaatiolle niin joskus kannattaa vaan joustaa ja osoittaa nöyryyttä kun niinhän se tuossa sinunkin tapauksessa vaan ärsytti kun mummo hyökkäsi agresiivisesti :) - Ikisinkku M
ht ... kirjoitti:
Hyi sinua neiti ruiskukka! Sinustahan paljastuu hempeän palstaneidin lisäksi pimeä puoli. :D
Edes minä en liikenteessä jännyyden hakemisessani invapaikoille parkkeeraa. ;)En minäkään kyllä invapaikalle uskaltais parkkeerata. Siinä se nähdään nämä meidän ätmien kovistelut, hempeät palstaneiditkin on kovempia tiukan paikan tullen :D
- neiti ruiskukka
ht ... kirjoitti:
Hyi sinua neiti ruiskukka! Sinustahan paljastuu hempeän palstaneidin lisäksi pimeä puoli. :D
Edes minä en liikenteessä jännyyden hakemisessani invapaikoille parkkeeraa. ;)Sehän ois paljon turvallisempaakin kuin kaahailu.. mutta nuo mummelit, joita saa kimppuunsa voivat kyllä olla aika pelottavia, paljon pahempia kuin parkkipirkot :D
- Herra Neliapila
Kerro vaikka jotain itsestäsi. Mistä olet kotoisin, minkä ikäinen olet, mitä alaa olet opiskellut etc.
- neiti ruiskukka
Taidan pitää nuo nyt kuitenkin omana tietonani.. Ikä on muutamissa ketjuissa jo vilahdellut, 26 v. olen.
- ätmi runkkari
Miltä seksi tuntui viimeksi?
- Herra Neliapila
ätmi runkkari kirjoitti:
Miltä seksi tuntui viimeksi?
Tuli ranne kipeäksi.
- Gammaromeo
Taidan pitää nuo nyt kuitenkin omana tietonani.. Ikä on muutamissa ketjuissa jo vilahdellut, 26 v. olen.
Pidä vaan tuo linja, itsekin sovellan samaa tapaa! Liika avoimuus omissa perustiedoissa täällä voi olla haitaksi. En toki kiellä etteikö minuakin hieman sinänsä kiinnostaisi tietää enemmän sinusta :)
- neiti ruiskukka
Gammaromeo kirjoitti:
Pidä vaan tuo linja, itsekin sovellan samaa tapaa! Liika avoimuus omissa perustiedoissa täällä voi olla haitaksi. En toki kiellä etteikö minuakin hieman sinänsä kiinnostaisi tietää enemmän sinusta :)
Joo, itsekin olen todennut fiksummaksi etten ihan kaikkea täällä kerro.
- ht ...
Heh... Mikä aloitus. Mutta myönnän että itsellänikin lyö pää tällä hetkellä aika tyhjää, henkilökohtaisten asioiden takia. Mutta enpä ala niitä nyt sen enempää palstalla selittämään.
Ja en ole kerännyt vielä yhtään ylinopeussakkoa. Olen aina ollut juurikin se luonteeni mukainen rauhallinen ja varovainen kuski. Ei ole sakkoja tullut, eikä pienintä peltikolariakaan. Poikkeuksena mahdollisesti nyt tuo yksi kameran välähdys, josta odottelen että josko poliisi muistuttaa minua asiasta kirjeellä lähiaikoina.
Enkä minä nyt niitä sakkoja varsinaisesti ole toivonut. Mutta olen kyllä muuttanut liikennekäyttäytymistäni radikaalisti kesän aikana. Jos ennen ajelin kiltisti rajoitusten mukaan jonossa sitä oikeanpuoleista kaistaa, niin nyt pyrin ajamaan "silleen sopivasti ylinopeutta" - sen verran että rikesakoilla selviää jos nyt sattuu kiinni jäämään.
Todettakoon että niitä läheltä piti tilanteita on kyllä elämässä ollut liikenteessä muutamia, ihan sillä varovaisella ajollakin.
Esim. kerran on ollut puskuri parin metrin päässä pienestä pojasta, joka oli ryntäämässä tien yli ja kaatui siihen suoraan auton eteen. Onneksi en ollut kännykkää tai radiota räpläämässä ja ajoin silloin vielä kuuliaisesti rajoitusten mukaisesti. Ehdin siis lyödä jarrut pohjaan ja pysäyttää auton ja jäi vielä se pari metriä väliäkin pojan päähän. Olipahan sellainen tilanne että jos olisi paskempi tuuri käynyt - niin että olisin vaikka ollut jotain kännykkää räpläämässä, tms. - niin tuskinpa olisi se poika hengissä, kun oli puskuri suoraan pään korkeudella. Olisi siinä ollut varmaan kallo halki ja poika auton alla raahautumassa jos ei olisi ehtinyt heti ajoissa jarruttaa.
Että tuo nyt on tietysti yksi hyvä tapaus muistuttamassa että kyllähän sitä voi huonosti käydä liikenteessä, itselle tai muille, jos liikaa kaahailee eikä kiinnitä huomiota liikenteeseen. Mutta enpä minä kaahailekaan taajamissa, vaan yleensä noilla maanteillä ja moottoriteillä, joissa niitä kävelijöitä ei pitäisi olla keskellä tietä hyppimässä (toivottavasti ainakaan). Joten ajattelin jatkaa tällä uudella "pieni ylinopeus on ihan jees" linjallani. Kännissä en sentään ajele. Jos nyt joltakulta siinä hommassa henki lähtee (itseltäni kaikista todennäköisimmin), niin se nyt on sitten vaan paskaa tuuria. Välillä nyt elämässä vaan voi käydä huono tuuri. Sitä voi sitten loppuelämänsä katua pyörätuolissa, tms.- Ikisinkku M
Kuinka pientä ylinopeutta ajattelit? Itse nykyään ajelen aina mittarin mukaan maltillisesti n.10% yli rajoituksen niin ei sillä kyllä tunnu sakkoja saavan kun kaikki muutkin ajaa suunnilleen samalla tavoin. Tuosta läheltä piti -ttilanteesta, mulla oli kerran vähn vastaavanlainen kun joku pikkutyttö pyöräili tien laidassa ja pari metriä ennen kuin olin kohdalla koukkasi tien yli suoraan eteen, olisi käynyt huonosti jos ei olisi tullut siinä vähän ennen ihan selkeää aavistusta minulle että tuo se saattaa pyörähtää alle ja en olisi hiljentänyt melkein kävelyvauhtiin, taisi hetkeksi tytön suojelusenkeli istahtaa minun olkapäälle ja kuiskutteli korvaan varoituksen. Olihan se hieno tunne tilanteen ohi mentyä kun mitään ei sattunutkaan.
- neiti ruiskukka
Ikisinkku M kirjoitti:
Kuinka pientä ylinopeutta ajattelit? Itse nykyään ajelen aina mittarin mukaan maltillisesti n.10% yli rajoituksen niin ei sillä kyllä tunnu sakkoja saavan kun kaikki muutkin ajaa suunnilleen samalla tavoin. Tuosta läheltä piti -ttilanteesta, mulla oli kerran vähn vastaavanlainen kun joku pikkutyttö pyöräili tien laidassa ja pari metriä ennen kuin olin kohdalla koukkasi tien yli suoraan eteen, olisi käynyt huonosti jos ei olisi tullut siinä vähän ennen ihan selkeää aavistusta minulle että tuo se saattaa pyörähtää alle ja en olisi hiljentänyt melkein kävelyvauhtiin, taisi hetkeksi tytön suojelusenkeli istahtaa minun olkapäälle ja kuiskutteli korvaan varoituksen. Olihan se hieno tunne tilanteen ohi mentyä kun mitään ei sattunutkaan.
Lapset on kyllä arvaamattomia tuolla liikenteessä. Ihan yhtäkkiä saattavat rynnätä tien yli katomatta ollenkaan tuleeko autoja. Ihan luontaisesti sitä sitten matelee jossain koulujen läheisyydessä kun aavistaa, että joku voi pöllähtää siitä yks kaks eteen. Onhan ollut niitäkin ikäviä tapauksia, että lapsen vanhempi on kotipihassa peruuttanut lapsen päälle.. Karmeita tapauksia...
En myöskään ymmärrä noita keskustassa kaahailijoita. Hirveä kaasutus liikennevaloista, kaahataan 50 m ja äkkijarrutetaan seuraaviin valoihin.. Eivätkä he pääse sen nopeammin kuitenkaan etenemään. - ht ...
Ikisinkku M kirjoitti:
Mittari nyt valehtelee sen vajaan 10% ainakin omassa autossa.
Eli kun vaikkapa 80 alueella ajelee 100 mittarissa, niin nopeus on oikeasti jotain suunnilleen 93 km/h (GPS:n mukaan).
Ja 120 moottoritiellä kun pidän 140 mittarissa, niin se on oikeasti 130 km/h.
Käytännössä jos siis ennen ajelin mittarin mukaan sen noin 10% yli rajoituksen kuten muutkin (eli oikeasti rajoituksen mukaan). Niin nykyään menee usein mittarin mukaan sitten 20% yli rajoituksen.
Ja tosiaan. Liikenteessä kyllä sattuu. Ei tuo minullakaan ollut ainoa tilanne, jossa on jonkun hengenlähtö ollut lähellä. Lisäksi on tullut mm. hirven perskarvoja pölläytettyä 80km/h vauhdissa - enpä ehtinyt edes jarruttaa. (Siinä oli taas varmaan sekunnista ajoitus kiinni, että oliko hirvi tuulilasissa vai ei - eli sekunti sen välillä että päädyinkö sairaalaan tai ruumishuoneelle... Vai selvisinkö pelkällä säikähdyksellä.)
Kyllä tuon tapaukssen jälkeen muutaman päivän ajan oli aika autuas olo ja nautti ihan vaan siitä omasta sinkkuelämästäkin.
Sen lisäksi kerran (kun en itse tosin ollut ratissa) on tullut hiekkatien mutkassa kynnettyä ojanpohjaa. Kun kuski ajoi turhan kovaa ja liian lähellä reunaa, jolloin soratien reuna lähtikin pettämään eturenkaan alta. Joten siinähän sitä sitten mentiin. Hengissä selvittiin ja autokin ehjänä vaikka tavarat sisällä lentelikin ja yksi kyydissä olleista joutui tuon jälkeen menemään lääkäriin tarkastukseen lievän loukkaantumisen vuoksi.
Että tosiaan. Kyllä sitä liikenteessä sattuu ja tapahtuu. Ja se voi olla todella pienestä kiinni että lähteekö joltakulta henki. Ei tarvitse yhtään ihmetellä että liikenne on se mikä suomalaisia tappaa. Ja itsekään en todellakaan ole tähän asti ollut mikään holtiton kuski, enkä edes ole ammattikuski, joka olisi jatkuvasti tien päällä. Silti, hyvinkin olisi voinut jo oma tai jonkun muun henki lähteä.
Ehkäpä sitä pitää olla elämässä pientä kuolemanpelkoa, että voi tuntea elävänsä. Olisiko siksi ne naisia hakkaavat jännämiehet vetoaa niin joihinkin naisiin. ;) - Ikisinkku M
Lapset on kyllä arvaamattomia tuolla liikenteessä. Ihan yhtäkkiä saattavat rynnätä tien yli katomatta ollenkaan tuleeko autoja. Ihan luontaisesti sitä sitten matelee jossain koulujen läheisyydessä kun aavistaa, että joku voi pöllähtää siitä yks kaks eteen. Onhan ollut niitäkin ikäviä tapauksia, että lapsen vanhempi on kotipihassa peruuttanut lapsen päälle.. Karmeita tapauksia...
En myöskään ymmärrä noita keskustassa kaahailijoita. Hirveä kaasutus liikennevaloista, kaahataan 50 m ja äkkijarrutetaan seuraaviin valoihin.. Eivätkä he pääse sen nopeammin kuitenkaan etenemään.Niin ne saattaa olla juu ja ainahan sitä jos semmoisia polvenkorkuisia näkee niin tulee vähn varovaisemmin mentyä. On ne tosiaan pahoja paikkoja varmasti, pikkutalliainen kun ei näy edes takaikkkunasta kun on niin matala ja jos on sinne hiippaillut kun iskä/äiskä luulee että on sisällä tms. niin ei kai niissä voi oikein syyllisenä pitää vaikka itse varmaan loppuikänsä ehkä aiheettomastikin itseään syyttää.
Ei mutta hyvä idea, nuo valoista lähdöthän voisi ht:lle tuoda kaivattuja adrenaliinisyöksyjä, mikäs sen makoisampaa kuin lähteä sähäkämmin kuin viereisen kaistan kutoskone-audi tai bemari, ht viileästi jättäisi amislippikset pölyä nielemään :D - Ikisinkku M
ht ... kirjoitti:
Mittari nyt valehtelee sen vajaan 10% ainakin omassa autossa.
Eli kun vaikkapa 80 alueella ajelee 100 mittarissa, niin nopeus on oikeasti jotain suunnilleen 93 km/h (GPS:n mukaan).
Ja 120 moottoritiellä kun pidän 140 mittarissa, niin se on oikeasti 130 km/h.
Käytännössä jos siis ennen ajelin mittarin mukaan sen noin 10% yli rajoituksen kuten muutkin (eli oikeasti rajoituksen mukaan). Niin nykyään menee usein mittarin mukaan sitten 20% yli rajoituksen.
Ja tosiaan. Liikenteessä kyllä sattuu. Ei tuo minullakaan ollut ainoa tilanne, jossa on jonkun hengenlähtö ollut lähellä. Lisäksi on tullut mm. hirven perskarvoja pölläytettyä 80km/h vauhdissa - enpä ehtinyt edes jarruttaa. (Siinä oli taas varmaan sekunnista ajoitus kiinni, että oliko hirvi tuulilasissa vai ei - eli sekunti sen välillä että päädyinkö sairaalaan tai ruumishuoneelle... Vai selvisinkö pelkällä säikähdyksellä.)
Kyllä tuon tapaukssen jälkeen muutaman päivän ajan oli aika autuas olo ja nautti ihan vaan siitä omasta sinkkuelämästäkin.
Sen lisäksi kerran (kun en itse tosin ollut ratissa) on tullut hiekkatien mutkassa kynnettyä ojanpohjaa. Kun kuski ajoi turhan kovaa ja liian lähellä reunaa, jolloin soratien reuna lähtikin pettämään eturenkaan alta. Joten siinähän sitä sitten mentiin. Hengissä selvittiin ja autokin ehjänä vaikka tavarat sisällä lentelikin ja yksi kyydissä olleista joutui tuon jälkeen menemään lääkäriin tarkastukseen lievän loukkaantumisen vuoksi.
Että tosiaan. Kyllä sitä liikenteessä sattuu ja tapahtuu. Ja se voi olla todella pienestä kiinni että lähteekö joltakulta henki. Ei tarvitse yhtään ihmetellä että liikenne on se mikä suomalaisia tappaa. Ja itsekään en todellakaan ole tähän asti ollut mikään holtiton kuski, enkä edes ole ammattikuski, joka olisi jatkuvasti tien päällä. Silti, hyvinkin olisi voinut jo oma tai jonkun muun henki lähteä.
Ehkäpä sitä pitää olla elämässä pientä kuolemanpelkoa, että voi tuntea elävänsä. Olisiko siksi ne naisia hakkaavat jännämiehet vetoaa niin joihinkin naisiin. ;)aika paljon on heittoa sulla mittarissa, minulla menee aika liki oikeaa, satasen vauhdissa siinä 3-5km taitaa valehdella ja kun semmoista 115 ajelee niin vielä menee 10% rajoihin ainakin melkein, kahdeksankympin alueella tahtoo kyllä usein lipsua sinne liki sataa mittarin mukaan mutta ei silläkään näytä oikein vielä sakkoja saavan.
Sattuuhan sitä mutta kyllä itsestä huomannut että parikymppisen sattui paljon enemmän, kerran olin itsekin ihan varma että nyt tulee muussia kun toisella kaistalla oli traktori ja toisella sen kärry edessä mutta eipäs sitten tullutkaan.
Pitäisikö joskus käydä hurjapäisenä ensin kaahaamassa jossain, sitten kiskaista hanskalokerosta pullo kirkasta ykkösellä, tai no ehkä muutamalla hörpyllä ja sitten kiiruusti baariin, naiset varmaan vaistoaisi miehstä huokuvan kuolemanläheisyyden ja itsekin sitä varmaan olisi rohkeampi aloitteisiin kun afdrenaliinit vielä jylläisi veressä :D - ht ...
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin ne saattaa olla juu ja ainahan sitä jos semmoisia polvenkorkuisia näkee niin tulee vähn varovaisemmin mentyä. On ne tosiaan pahoja paikkoja varmasti, pikkutalliainen kun ei näy edes takaikkkunasta kun on niin matala ja jos on sinne hiippaillut kun iskä/äiskä luulee että on sisällä tms. niin ei kai niissä voi oikein syyllisenä pitää vaikka itse varmaan loppuikänsä ehkä aiheettomastikin itseään syyttää.
Ei mutta hyvä idea, nuo valoista lähdöthän voisi ht:lle tuoda kaivattuja adrenaliinisyöksyjä, mikäs sen makoisampaa kuin lähteä sähäkämmin kuin viereisen kaistan kutoskone-audi tai bemari, ht viileästi jättäisi amislippikset pölyä nielemään :D"nuo valoista lähdöthän voisi ht:lle tuoda kaivattuja adrenaliinisyöksyjä"
Joo ei kyl tämänhetkisellä autolla. Se kun ei ole jännäauto vaan juuri sellainen supertylsä tavisauto, joka ei kiireellä kiihdy vaikka painaisi kaasun pohjaan.
Joskus aikoinaan olen jännäautollakin ajellut. Nykyään en viitsisi enää oikein sijoittaa turhanpäiväiseen romurautaan rahaa. Olen kuitenkin liian käytännöllinen, enkä tarpeeksi jännä. - ht ...
Ikisinkku M kirjoitti:
aika paljon on heittoa sulla mittarissa, minulla menee aika liki oikeaa, satasen vauhdissa siinä 3-5km taitaa valehdella ja kun semmoista 115 ajelee niin vielä menee 10% rajoihin ainakin melkein, kahdeksankympin alueella tahtoo kyllä usein lipsua sinne liki sataa mittarin mukaan mutta ei silläkään näytä oikein vielä sakkoja saavan.
Sattuuhan sitä mutta kyllä itsestä huomannut että parikymppisen sattui paljon enemmän, kerran olin itsekin ihan varma että nyt tulee muussia kun toisella kaistalla oli traktori ja toisella sen kärry edessä mutta eipäs sitten tullutkaan.
Pitäisikö joskus käydä hurjapäisenä ensin kaahaamassa jossain, sitten kiskaista hanskalokerosta pullo kirkasta ykkösellä, tai no ehkä muutamalla hörpyllä ja sitten kiiruusti baariin, naiset varmaan vaistoaisi miehstä huokuvan kuolemanläheisyyden ja itsekin sitä varmaan olisi rohkeampi aloitteisiin kun afdrenaliinit vielä jylläisi veressä :DEhkä olisi helpompaa ostaa vaan pari epipeniä (adrenaliini-injektoria) varastoon apteekista ja tökkästä sellainen kankkuun ennen baarin lähtöä. :P
Ne tosin taitaa vaan vaatia reseptin ja on kallista tavaraa muutenkin. Ja vaikutus ei taitais olla ihan toivotunlainen, pikemminkin päinvastainen... Adrenaliinia ois kyllä veressä, mutta näyttää olevan sen verran tuhtia tavaraa että vetää pään pyörälle ja jalat alta. :D
En ole itse testannut millaisen tutinan niistä saa, mutta olen nähnyt miltä se näyttää ulkopuolisen silmin. Ja niissä tärinöissä ei välttämättä vaikuttaisi ihan siltä mitä naiset mieheltä haluaa. - Ikisinkku M
ht ... kirjoitti:
"nuo valoista lähdöthän voisi ht:lle tuoda kaivattuja adrenaliinisyöksyjä"
Joo ei kyl tämänhetkisellä autolla. Se kun ei ole jännäauto vaan juuri sellainen supertylsä tavisauto, joka ei kiireellä kiihdy vaikka painaisi kaasun pohjaan.
Joskus aikoinaan olen jännäautollakin ajellut. Nykyään en viitsisi enää oikein sijoittaa turhanpäiväiseen romurautaan rahaa. Olen kuitenkin liian käytännöllinen, enkä tarpeeksi jännä.Entäs jos sitä virittäisi, tekisi suden lampaan vaattteisiin? Yksi kaveri joskus särki vaihdellatikon liiikennevalolähdöillä kun oli ollut niin innoissaan lisätehoista turbotuksen jälkeen.
Turhaahan se tosiaan on peltiin panostaa vaikkakin itse kyllä tykkään että vähän saa vääntöäkin olla, ei tule sitten tarvetta vaihtaa kun vanha kopukka on parempikyytinen kuin useimmat uudet. - Ikisinkku M
ht ... kirjoitti:
Ehkä olisi helpompaa ostaa vaan pari epipeniä (adrenaliini-injektoria) varastoon apteekista ja tökkästä sellainen kankkuun ennen baarin lähtöä. :P
Ne tosin taitaa vaan vaatia reseptin ja on kallista tavaraa muutenkin. Ja vaikutus ei taitais olla ihan toivotunlainen, pikemminkin päinvastainen... Adrenaliinia ois kyllä veressä, mutta näyttää olevan sen verran tuhtia tavaraa että vetää pään pyörälle ja jalat alta. :D
En ole itse testannut millaisen tutinan niistä saa, mutta olen nähnyt miltä se näyttää ulkopuolisen silmin. Ja niissä tärinöissä ei välttämättä vaikuttaisi ihan siltä mitä naiset mieheltä haluaa.Vähän kyllä epäilyttää että saisiko tuommoisesta piikistä kuitenkaan ihan samanlaista mä elän -fiilistä kuin jostain huimapäisestä tempauksesta selviämisestä? Ehkä pitää joskus kokeilla sitä neiti ruiskukan invaparkkitemppua ja vihaisia mummoja :D
- neiti ruiskukka
ht ... kirjoitti:
Ehkä olisi helpompaa ostaa vaan pari epipeniä (adrenaliini-injektoria) varastoon apteekista ja tökkästä sellainen kankkuun ennen baarin lähtöä. :P
En ole itse testannut millaisen tutinan niistä saa, mutta olen nähnyt miltä se näyttää ulkopuolisen silmin. Ja niissä tärinöissä ei välttämättä vaikuttaisi ihan siltä mitä naiset mieheltä haluaa.Huhhui..liikuttavan paljon te ootte valmiita tekemään naisten vuoksi.
- Ikisinkku M
Huhhui..liikuttavan paljon te ootte valmiita tekemään naisten vuoksi.
Toki ollaan mutta tälle illalle ei kyllä jaksa yhtään enää enempää, hyviä yötä :)
- neiti ruiskukka
Ikisinkku M kirjoitti:
Toki ollaan mutta tälle illalle ei kyllä jaksa yhtään enää enempää, hyviä yötä :)
Hyvää yötä! :)
- ht ...
Huhhui..liikuttavan paljon te ootte valmiita tekemään naisten vuoksi.
Paljastan nörttiyteni siteeraamalla humoristista, mutta kovin totuudenmukaista lausahdusta...
"If there hadn't been women we'd still be squatting in a cave eating raw meat, because we made civilization in order to impress our girlfriends." -- Orson Welles
Tai samasta vielä hieman nykyaikaan sopivampi väännös...
"All civilisation was just an effort to impress the opposite sex ... and sometimes the same sex" -- Futurama
Niinpä. Miksi kukaan mies yrittää hankkia sitä kallista autoa? Tai huvilaa merenrannalla? Tai kallista pukua? Tai vaivautuu baariin? Tai käy parturissa? Tai haluaa olla kuuluisa rokkitähti? Tai ... Tai ... Niinpä... Naisten vuoksi. - PohPuhPih
ht ... kirjoitti:
Paljastan nörttiyteni siteeraamalla humoristista, mutta kovin totuudenmukaista lausahdusta...
"If there hadn't been women we'd still be squatting in a cave eating raw meat, because we made civilization in order to impress our girlfriends." -- Orson Welles
Tai samasta vielä hieman nykyaikaan sopivampi väännös...
"All civilisation was just an effort to impress the opposite sex ... and sometimes the same sex" -- Futurama
Niinpä. Miksi kukaan mies yrittää hankkia sitä kallista autoa? Tai huvilaa merenrannalla? Tai kallista pukua? Tai vaivautuu baariin? Tai käy parturissa? Tai haluaa olla kuuluisa rokkitähti? Tai ... Tai ... Niinpä... Naisten vuoksi.Väität , että esimerkiksi paperiliitin on tehty siksi että halutaan tehdä vaikutus naisiin?
- ht ...
PohPuhPih kirjoitti:
Väität , että esimerkiksi paperiliitin on tehty siksi että halutaan tehdä vaikutus naisiin?
Kyllä. :)
Oikeasti ihmisten motivaatio ihan kaikkeen toimintaan lähtee niistä alkukantaisista tunteista jotka eläimiäkin ohjailee. Järkeä voidaan käyttää monimutkaistamaan niitä toimintoja, ja toimimaan hetkellisesti siten mikä voi vaikuttaa tunteiden vastaiselta, mutta oikeasti pohjalla on aina joku tunne.
Ja eräs voimakkaimmista tunteista, joka ohjaa kaikkea toimintaa on ne pariutumiseen tähtäävät tunteet.
Jopa keksintöjen tekemisellä haetaan jotain sosiaalista hyväksyntää ja mainetta tai sitten rahaa (joka on yhtä kuin valtaa). Ja kaikkea tuota haetaan oikeastaan vastakkaisen sukupuolen ihailun vuoksi.
Riikinkukot esittelevät sulkiaan. Hirvet sarviaan. Gorillalauman johtaja voimiaan. jne. Ja ihmismiehet saavutuksiaan. Rahaa, autoa, mainetta, kunniaa, paperiliitintä, tai mitä vaan.
- mies 86
Kauanko pidit aikoinasi palstalakkoa? Mikä sai sinut täältä kummajaisten kerhosta lähtemään ja mikä vuorostaan palaamaan takaisin? Entä onko palsta mielestäsi muuttunut poissaolosi aikana ja jos niin mihin suuntaan?
- neiti ruiskukka
Jotain kolme vuotta pidin taukoa. En muista nyt kyllä ollenkaan miksi lähdin. Se tais vaan jotenkin jäädä, ei siihen mitään sen ihmeellisempää liittynyt. Miksi palasin niin jotain aloituksia tuli kirjoiteltua jo puskista aiemmin, ja halusin olla jotenkin tunnistettava palstalla niin päätin sitten ottaa tämän entisen nimimerkin käyttöön. Mielestäni näistä keskusteluista saa enemmän irti kun vähän tietää kenen kanssa juttelee ja "oppii tuntemaan" muita palstalaisia.
Alussa tuntui, että palstalla on vielä enemmän kuin aiemmin kaikkea naisvihamielistä soopaa. Mutta en nyt oikein tiedä, olihan sitä paljon silloinkin. Palstalaiset ovat kyllä kolmen vuoden takaisesta aikalailla vaihtuneet.
- palstalle huvia
Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.
Ikisinkku M, Gammaromeo ja ht asettuvat viivalle. Kuka voittaa?
Eensimmäisenä jutustelun aloitti kuitenkin "kiinnostaisi tietää", mukavaa höpöttelyä.
Mutta kas, kuka onkaan salaperäinen herra neliapila? Kiilaa väkisin väliin.
Muut mouruaa edelleen taustajoukoissa höpöhöpöjuttuinensa. Gammaromeo yrittää samoille apajille, mutta esitys jää vain laimeaksi toisten komppaamiseksi. Ht ei ole vielä tehnyt siirtoaan, näyttää siltä että ätmiys sai hänestä otteen ja hän menettää pelin.
Kuka on ennakkosuosikki, kenen puolesta lyöt vetoa, onko tässä vanhan ätmin viimeinen toivo?- neiti ruiskukka
tässäpä vasta selostus :D mies86:n rooli jäi sun tarinassa arvoitukseksi... Veikkaan jutun päättyvän siten, että ht ja Ikisinkku M päätyvät lopulta höpisemään kahdestaan auton moottoreista ja pohtimaan sotasuunnitelmaa ilkeiden mummojen varalle invapaikan ryöväämisepisodissa..
- ht ...
tässäpä vasta selostus :D mies86:n rooli jäi sun tarinassa arvoitukseksi... Veikkaan jutun päättyvän siten, että ht ja Ikisinkku M päätyvät lopulta höpisemään kahdestaan auton moottoreista ja pohtimaan sotasuunnitelmaa ilkeiden mummojen varalle invapaikan ryöväämisepisodissa..
Ei vaan. nyt on päädytty jo seuraaville ketjuille höpisemään muita juttuja.
Kuten neiti ruiskukka on myös paljastanut, niin on vielä nuori (vaikka jutut ovatkin siihen nähden yleensä varsin kypsiä ja aikuismaisesti ilmaistuja).
Joten itse ainakin olen jo aivan eri lähtöviivoilla. Olen siellä senioreiden näytösajoissa, jossa pörryytellään hissukseen ensin vähän ympäri ketjua, ja lämmitellään yleisöä sitä varsinaista päätapahtumaa, eli nuorempien kisailua varten. :)
PS. Ja neiti ruiskukka on muutenkin ihan mahdoton tapaus palstaätmille, kun ei ole edes rekisteröitynyt, joten kaikenlainen aloitteen tekokin on mahdotonta. ;)
PPS. Olen kyllä valmis tapaamaan oikeastaan ketä vaan palstan naisia ihan vaan mielenkiinnosta, vaikka olisikin ihan epäsopivaa ikäluokkaa, sama vaikka ois 20v tai 50v. Koska onhan kaikki naisten kanssa jutustelut aina erinomaista harjoitusta myöhempää nettideittailussa, yms. naisille juttelua ajatellen)... Ja mielenkiintoisia palstan ulkopuolisia jutusteluitahan sitä on tältä palstalta jo löytynytkin, sen enempää asiasta paljastamatta. :) - yrittäjämies YM
ht ... kirjoitti:
Kuten neiti ruiskukka on myös paljastanut, niin on vielä nuori (vaikka jutut ovatkin siihen nähden yleensä varsin kypsiä ja aikuismaisesti ilmaistuja).
Joten itse ainakin olen jo aivan eri lähtöviivoilla. Olen siellä senioreiden näytösajoissa, jossa pörryytellään hissukseen ensin vähän ympäri ketjua, ja lämmitellään yleisöä sitä varsinaista päätapahtumaa, eli nuorempien kisailua varten. :)
PS. Ja neiti ruiskukka on muutenkin ihan mahdoton tapaus palstaätmille, kun ei ole edes rekisteröitynyt, joten kaikenlainen aloitteen tekokin on mahdotonta. ;)
PPS. Olen kyllä valmis tapaamaan oikeastaan ketä vaan palstan naisia ihan vaan mielenkiinnosta, vaikka olisikin ihan epäsopivaa ikäluokkaa, sama vaikka ois 20v tai 50v. Koska onhan kaikki naisten kanssa jutustelut aina erinomaista harjoitusta myöhempää nettideittailussa, yms. naisille juttelua ajatellen)... Ja mielenkiintoisia palstan ulkopuolisia jutusteluitahan sitä on tältä palstalta jo löytynytkin, sen enempää asiasta paljastamatta. :)Tuosta sun tekstistä vois saada jo hilppasen epätoivoisen kuvan
Rekkaa ittes ni neiti voi ottaa suhun yhteyttä. - Ikisinkku M
ht ... kirjoitti:
PPS. Olen kyllä valmis tapaamaan oikeastaan ketä vaan palstan naisia ihan vaan mielenkiinnosta, vaikka olisikin ihan epäsopivaa ikäluokkaa, sama vaikka ois 20v tai 50v. Koska onhan kaikki naisten kanssa jutustelut aina erinomaista harjoitusta myöhempää nettideittailussa, yms. naisille juttelua ajatellen)... Ja mielenkiintoisia palstan ulkopuolisia jutusteluitahan sitä on tältä palstalta jo löytynytkin, sen enempää asiasta paljastamatta. :)Voikohan sitä yhtään suoremmin epäsuorasti ilmaista että kiinnostaisi ihan prkleesti kuin mitä noilla PS:llä ja PPS:llä teet, tuohan on jo taidetta :D Se vaara tuossa ehkä piilee että miss Ruiskukka naiselliseen tapaan saattaa vähän loukkaantua kun et suoraan ilmaise että juuri hän eikä kaikki kiinnostustaa :)
- ht ...
Ikisinkku M kirjoitti:
Voikohan sitä yhtään suoremmin epäsuorasti ilmaista että kiinnostaisi ihan prkleesti kuin mitä noilla PS:llä ja PPS:llä teet, tuohan on jo taidetta :D Se vaara tuossa ehkä piilee että miss Ruiskukka naiselliseen tapaan saattaa vähän loukkaantua kun et suoraan ilmaise että juuri hän eikä kaikki kiinnostustaa :)
Juu. Näinhän siinä helposti käy että naiset loukkaantuu jos ei ole yksinomaan kiinnostunut juuri kyseisestä naisesta. Tai ei nyt ehkä loukkaannu, mutta ajattelee että eipä tuo mies ole edes minusta selvästi kiinnostunut, joten ei kiinnosta pätkääkään.
Mutta, kun nyt kerran sinkku palstalla ollaan, niin voidaan tahallaan vähän rikkoa konventiota.
Eihän se yhtään mitään tulosta tuota, koska todellisuus on mitä se on...
Jopa sinkkupalstalla, jolla keskustellaan naisten ja miesten kommunikoinnin välisistä säännöistä ja siitä kenen homma on tehdä aloite, yms. - Pätee yhä edelleen ihan ne kaikki samat säännöt kuin muuallakin. Sosiaalisten normien rikkominen ei toimi edes siellä, missä niistä jatkuvasti keskustellaan. :)
Edelleen miehen pitäisi tehdä aloite.
Ja miehen pitäisi liehitellä ja osoittaa kiinnostusta juuri tietylle naiselle.
Ja pitäisi tietysti olla osoittamatta sitä kiinnostusta kenellekään muulle.
Noinhan sen pitäisi mennä. Mutta eipä nyt mennyt tällä kertaa. Ja siksipä jokainen tietää sen lopputuloksenkin. (Jokainen palstan nainen ajattelee että hyi mikä mies, kun tuollaista hakuammuntaa harrastaa. Joten se siitä sitten.) :D
Mutta silti, välillä pitää vaan antaa mennä miettimättä ja unohtaa tarkoitushakuisuus, yms. Jos ei muuta asiasta saa irti, niin ainakin mielenkiintoista keskusteltavaa palstalle itselleen että missä kaikessa meni pieleen.
Ja kuitenkin, nettideitit ovat paljon järkevämpi keino hakea seuraa jos oikeasti on kiinnostunut suhteen virittelystä. Koska silloin voi privaatisti heti alunalkaenkin ilmaista kiinnostuksen. On selkeä keino aloituskontaktiin. Näkee toisen kuvan jo etukäteen. yms. Palsta ei ole siihen suhteen hakuun kovin järkevä. Mutta palstalla on mielenkiintoista kuitenkin yrittää tutustua muihin kirjoittajiin. - neiti ruiskukka
ht ... kirjoitti:
PPS. Olen kyllä valmis tapaamaan oikeastaan ketä vaan palstan naisia ihan vaan mielenkiinnosta, vaikka olisikin ihan epäsopivaa ikäluokkaa, sama vaikka ois 20v tai 50v. Koska onhan kaikki naisten kanssa jutustelut aina erinomaista harjoitusta myöhempää nettideittailussa, yms. naisille juttelua ajatellen)... Ja mielenkiintoisia palstan ulkopuolisia jutusteluitahan sitä on tältä palstalta jo löytynytkin, sen enempää asiasta paljastamatta. :)Ikäeroa tosiaan taitaa olla hippasen liikaa, vaikka ei tuokaan nyt välttämättä mikään ihan mahdoton yhtälö ole jos muuten natsaa.
"PS. Ja neiti ruiskukka on muutenkin ihan mahdoton tapaus palstaätmille, kun ei ole edes rekisteröitynyt, joten kaikenlainen aloitteen tekokin on mahdotonta. ;)"
No tiedoksenne sen verran, että olen tavannut palstalaisen (enkä kerro tästä aiheesta enempää, joten älkää kysykö..:)) eikä kumpikaan meistä ollut rekisteröitynyt. Että kyllä se ilman rekkautumistakin onnistuu tarvittaessa.
Mutta ht kyllä taitaa tarvittaessa tuollaisen venkoilevan puhe/kirjoitustyylin ja epäsuoran/epäselvän ilmaisun, mitä naisetkin parhaimmillaan harjoittavat. Joku viiletys-vauhkoamis-kokeilu vaihe sillä on meneillään eikä mun invamummo episodit tarjoais sille riittävästi adrenaliinipiikkejä :D Välillä ihan ihmettelen tuota sanoisinko "erikoisiin" naisvalintoihin sortumista. On kuitenkin fiksu, kaikinpuolin järkevä ja kunnollisen oloinen mies, jonka voisi kuvitella elämään seesteistä perhe-elämää kaltaisensa naisen kanssa.
"Ja kuitenkin, nettideitit ovat paljon järkevämpi keino hakea seuraa jos oikeasti on kiinnostunut suhteen virittelystä. Koska silloin voi privaatisti heti alunalkaenkin ilmaista kiinnostuksen. On selkeä keino aloituskontaktiin. Näkee toisen kuvan jo etukäteen. yms. Palsta ei ole siihen suhteen hakuun kovin järkevä. Mutta palstalla on mielenkiintoista kuitenkin yrittää tutustua muihin kirjoittajiin."
Keskustelupalstan kautta tutustumisessa on jotain samaa kuin vaikkapa pikkuhiljaa livenä tutustumisessa kun oppii käytyjen keskustelujen kautta vähitellen tuntemaan ihmistä. Ja sitten löytää niitä yhtäläisyyksiä tai eroavaisuuksia. Tutustuminen on rennompaa ja kuva ihmisestä muodostuu rehellisemmäksi kun omia juttuja ei ehkä sensuroida tai kaunistella samalla tavalla kuin nettideiteillä, joissa yritetään tehdä heti vaikutus toiseen. Mutta kaikessa netti-ihmisten tapaamisissa tärkeintä on kuitenki muistaa se, että ei ota tapaamisia liian vakavasti eikä ole liian suuria odotuksia. Koska livenähän sen oikeasti lopulta huomaa synkkaako vai ei. - Ikisinkku M
Ikäeroa tosiaan taitaa olla hippasen liikaa, vaikka ei tuokaan nyt välttämättä mikään ihan mahdoton yhtälö ole jos muuten natsaa.
"PS. Ja neiti ruiskukka on muutenkin ihan mahdoton tapaus palstaätmille, kun ei ole edes rekisteröitynyt, joten kaikenlainen aloitteen tekokin on mahdotonta. ;)"
No tiedoksenne sen verran, että olen tavannut palstalaisen (enkä kerro tästä aiheesta enempää, joten älkää kysykö..:)) eikä kumpikaan meistä ollut rekisteröitynyt. Että kyllä se ilman rekkautumistakin onnistuu tarvittaessa.
Mutta ht kyllä taitaa tarvittaessa tuollaisen venkoilevan puhe/kirjoitustyylin ja epäsuoran/epäselvän ilmaisun, mitä naisetkin parhaimmillaan harjoittavat. Joku viiletys-vauhkoamis-kokeilu vaihe sillä on meneillään eikä mun invamummo episodit tarjoais sille riittävästi adrenaliinipiikkejä :D Välillä ihan ihmettelen tuota sanoisinko "erikoisiin" naisvalintoihin sortumista. On kuitenkin fiksu, kaikinpuolin järkevä ja kunnollisen oloinen mies, jonka voisi kuvitella elämään seesteistä perhe-elämää kaltaisensa naisen kanssa.
"Ja kuitenkin, nettideitit ovat paljon järkevämpi keino hakea seuraa jos oikeasti on kiinnostunut suhteen virittelystä. Koska silloin voi privaatisti heti alunalkaenkin ilmaista kiinnostuksen. On selkeä keino aloituskontaktiin. Näkee toisen kuvan jo etukäteen. yms. Palsta ei ole siihen suhteen hakuun kovin järkevä. Mutta palstalla on mielenkiintoista kuitenkin yrittää tutustua muihin kirjoittajiin."
Keskustelupalstan kautta tutustumisessa on jotain samaa kuin vaikkapa pikkuhiljaa livenä tutustumisessa kun oppii käytyjen keskustelujen kautta vähitellen tuntemaan ihmistä. Ja sitten löytää niitä yhtäläisyyksiä tai eroavaisuuksia. Tutustuminen on rennompaa ja kuva ihmisestä muodostuu rehellisemmäksi kun omia juttuja ei ehkä sensuroida tai kaunistella samalla tavalla kuin nettideiteillä, joissa yritetään tehdä heti vaikutus toiseen. Mutta kaikessa netti-ihmisten tapaamisissa tärkeintä on kuitenki muistaa se, että ei ota tapaamisia liian vakavasti eikä ole liian suuria odotuksia. Koska livenähän sen oikeasti lopulta huomaa synkkaako vai ei.Hooteella on tosiaan ehkä menossa rajojen kokeilu vaihe, vähän samaan tapaan ehkä kuin joillakin naisilla jotka menneet nuorena naimisiin iskee sitten jossain vaiheessa erokriisi kun tahtovat kokeilla vauhdikasta sinkkuelämää joka jäi aiemmin elämättä, hooteellä se vain sillä erolla että tylsä sinkkuelämä pitäisi saada vaihdettua vauhdikkaaksi sinkkuelämäksi.
Minä kanssa tuosta tutustumisasiasta ehkä enemmän sinun kanssa samaa mieltä. Hootee toisaalta kyllä oikeassa että jos ihminen ihan tosissaan on päättänyt pariutua niin ehkä sitten nettideitti tarjoaa enemmän samaa haluavaa kohderyhmää mutta siellä toisiaan pitää edetä kiireesti ja määrätietoisesti tai jää jalkoihin kun muut pyyhkii ohi oikealta ja vasemmalta. Tämmöisessä rupattelussa on sellainen hyvä kun ei ole mitään odotuksia ja päämäriä olemassa ja jos vaikka sattuisi jonkun rupattelijan tapaamaankin lähtökohtaisesti siinä voisi odottaa vain mukavaa rupattelua livenäkin ja jos sitten kuitenkin "se vain tapahtui":si niin sehän olisi vain pelkkää plussaa ja tosiaan ehkä siinä tilanteessa kuitenkin jo tuntisi siitä toisesta rehellisemmän ja todemman kuvan kuin pelkän nettideitin puolella tutustuttaessa. - neiti ruiskukka
Ikisinkku M kirjoitti:
Hooteella on tosiaan ehkä menossa rajojen kokeilu vaihe, vähän samaan tapaan ehkä kuin joillakin naisilla jotka menneet nuorena naimisiin iskee sitten jossain vaiheessa erokriisi kun tahtovat kokeilla vauhdikasta sinkkuelämää joka jäi aiemmin elämättä, hooteellä se vain sillä erolla että tylsä sinkkuelämä pitäisi saada vaihdettua vauhdikkaaksi sinkkuelämäksi.
Minä kanssa tuosta tutustumisasiasta ehkä enemmän sinun kanssa samaa mieltä. Hootee toisaalta kyllä oikeassa että jos ihminen ihan tosissaan on päättänyt pariutua niin ehkä sitten nettideitti tarjoaa enemmän samaa haluavaa kohderyhmää mutta siellä toisiaan pitää edetä kiireesti ja määrätietoisesti tai jää jalkoihin kun muut pyyhkii ohi oikealta ja vasemmalta. Tämmöisessä rupattelussa on sellainen hyvä kun ei ole mitään odotuksia ja päämäriä olemassa ja jos vaikka sattuisi jonkun rupattelijan tapaamaankin lähtökohtaisesti siinä voisi odottaa vain mukavaa rupattelua livenäkin ja jos sitten kuitenkin "se vain tapahtui":si niin sehän olisi vain pelkkää plussaa ja tosiaan ehkä siinä tilanteessa kuitenkin jo tuntisi siitä toisesta rehellisemmän ja todemman kuvan kuin pelkän nettideitin puolella tutustuttaessa.Jep, ajattelen ihan samalla tavalla. Jollain tavalla myös ahdistaa sellainen helkkarinmoinen kiire ja puoliväkisin etsimisen meininki, joka joillakin tuntuu olevan nettideiteissä. "Kaikki vain tapahtui" (joku tulee niin repimään pelihousunsa tästä sanonnasta :D) -tilanteet on just parhaita mahdollisia.
- Ikisinkku M
Jep, ajattelen ihan samalla tavalla. Jollain tavalla myös ahdistaa sellainen helkkarinmoinen kiire ja puoliväkisin etsimisen meininki, joka joillakin tuntuu olevan nettideiteissä. "Kaikki vain tapahtui" (joku tulee niin repimään pelihousunsa tästä sanonnasta :D) -tilanteet on just parhaita mahdollisia.
Sepä se, sitä kun itse jos ei ole edes oikein varma mitä haluaa niin minulla ainakin siihen nettideittailuun liittyy mys pettymyksen aiheuttamisen pelko, siis se että jos sieltä jonkun löytää ja hän onkin sitten oikein tosissaan hakemassa tässä ja nyt parisuhdetta niin en tahtoisi esittää olevani valmis samaan jos en sitä halua todella myös tunne. Juuri tuo "Kaikki vain tapahtui" ihan arkitilanteessa minustakin olisi siksi hyvä kun sydän veisi ilman ennkkkosuunnitelmia.
- sivupalstamies
Ikisinkku M kirjoitti:
Sepä se, sitä kun itse jos ei ole edes oikein varma mitä haluaa niin minulla ainakin siihen nettideittailuun liittyy mys pettymyksen aiheuttamisen pelko, siis se että jos sieltä jonkun löytää ja hän onkin sitten oikein tosissaan hakemassa tässä ja nyt parisuhdetta niin en tahtoisi esittää olevani valmis samaan jos en sitä halua todella myös tunne. Juuri tuo "Kaikki vain tapahtui" ihan arkitilanteessa minustakin olisi siksi hyvä kun sydän veisi ilman ennkkkosuunnitelmia.
Ht ja Gammis on molemmat lähellä 40 v. niillä on kiire.
Gammaromeo jankkaa lapsista koko ajan ja ht yrittää väkisin vääntää itsestään jännämiestä. Sääliks käy miehiä.
Ei niistä kumpikaan tuu ketään löytään. Ihme jankkaajia asburgereita. - ht ...
sivupalstamies kirjoitti:
Ht ja Gammis on molemmat lähellä 40 v. niillä on kiire.
Gammaromeo jankkaa lapsista koko ajan ja ht yrittää väkisin vääntää itsestään jännämiestä. Sääliks käy miehiä.
Ei niistä kumpikaan tuu ketään löytään. Ihme jankkaajia asburgereita.Kyllä. Tai siis Gammaromeosta en tiedä itse mitään. Vain itsestäni voin puhua. Mutta selvästihän minä tässä yritän itseäni muuttaa. Vaikken jännämies tule ikinä olemaankaan.
Ongelmahan on että tajuan jo että ihmisen perusluonne ei pahemmin muutu. Loppupeleissä tulen olemaan edelleen oma itseni. Mutta jos ei muuta, niin eipähän tarvitse loppuelämää miettiä että "mitä jos"... Mitä jos olisin edes tosissani yrittänyt. Kerranhan tässä vaan eletään. Ehkä voin tulla katumaan tekojani, mutta enpähän ainakaan yhtään enempää tekemättömyyttäni. Sitä kadun jo nyt. - ht ...
Ikäeroa tosiaan taitaa olla hippasen liikaa, vaikka ei tuokaan nyt välttämättä mikään ihan mahdoton yhtälö ole jos muuten natsaa.
Keskustelupalstan kautta tutustumisessa on jotain samaa kuin vaikkapa pikkuhiljaa livenä tutustumisessa kun oppii käytyjen keskustelujen kautta vähitellen tuntemaan ihmistä. Ja sitten löytää niitä yhtäläisyyksiä tai eroavaisuuksia. Tutustuminen on rennompaa ja kuva ihmisestä muodostuu rehellisemmäksi kun omia juttuja ei ehkä sensuroida tai kaunistella samalla tavalla kuin nettideiteillä, joissa yritetään tehdä heti vaikutus toiseen. Mutta kaikessa netti-ihmisten tapaamisissa tärkeintä on kuitenki muistaa se, että ei ota tapaamisia liian vakavasti eikä ole liian suuria odotuksia. Koska livenähän sen oikeasti lopulta huomaa synkkaako vai ei."Ikäeroa tosiaan taitaa olla hippasen liikaa."
Joo. Olen samaa mieltä, koska olen kyllä realisti. (Toisaalta, olen juuri oikeassa elämässä todennut sen, että se tähän mennessä ainoa nainen, joka olisi ihan konkreettisesti halunnut kanssani johonkin suhteeseen, oli itse asiassa neiti ruiskukkaakin nuorempi, että se siitä realismista mitä ikäeroihin tulee.)
Tosin ei minua silti haittaa tutustumiset naisiin, joiden kanssa ei edes ole intressiä suhteeseen. Kaikki naisten kanssa jutustelu on erinomaisen hyvää harjoitusta vaikkapa nettideittailua tai baarissa naisille jutustelua ajatellen.
"Joku viiletys-vauhkoamis-kokeilu vaihe sillä on meneillään"
Joo. Juuri se. :D Tuttu ja turvallinen "tehdään vaan töitä päivästä toiseen" vaihe on jo niin nähty.
"Välillä ihan ihmettelen tuota sanoisinko "erikoisiin" naisvalintoihin sortumista"
Jep. Ihmettelenhän sitä hieman minäkin, mutta sitten ymmärrän kyllä mistä se pitkälti johtuu. Lyhyesti voisi yksinkertaistaa että kaksi rauhallisempaa ja varautuneempaa henkilöä ei vain voi lyhyessä satunnaisessa kohtaamisessa päätyä yhteen. Juuri siitä rauhallisen varautuneesta käytöksestä johtuen. Sellaiset suhteet syntyvät töissä, harrastuksissa, tms. Sitten taas jos puhutaan baarikohtaamisista, yms. - niin se melkein vaatii että vähintään toinen henkilöistä on todella aloitteellinen, ulospäin suuntautunut, yms.
Rauhallisen hitaasti lämpiävä mies ei päädy hitaasti lämpiävän naisen kanssa yhteen, jollei jostain syystä olosuhteiden pakosta päädy viettämään yhdessä aikaa. Siksi, ymmärrettävästi ne baarien naisvalinnat osuvat tiettyyn naisryhmään - sen toisen varautuneemman naisryhmän antaessa vain niitä tylyjä pakkeja. Voisi myös sanoa että ns. "helppo nainen" on todellakin helppo. Ne muut naiset ovatkin sitten vaikeita. Mutta toinen näistä ei ole suhdemateriaalia siinä missä se toinen on.
"On kuitenkin fiksu, kaikinpuolin järkevä ja kunnollisen oloinen mies, jonka voisi kuvitella elämään seesteistä perhe-elämää kaltaisensa naisen kanssa."
Sellainen seesteinen elämähän ja samankaltainen nainen se voisi olla kaikin puolin unelma. Mutta kun noi pariutumismarkkinat ei vaan toimi niin että kaksi minun kaltaistani ihmistä päätyisi todennäköisesti yhteen. Erityisesti koska oikeasti todella kaltaisiani naisia on aivan uskomattoman pieni vähemmistö ja moni sinne päinkään on yli kolmekymppisenä jo varmaan siinä seesteisessä parisuhteessa.
"Keskustelupalstan kautta tutustumisessa on jotain samaa kuin vaikkapa pikkuhiljaa livenä tutustumisessa kun oppii käytyjen keskustelujen kautta vähitellen tuntemaan ihmistä"
Totta. Mutta samalla silti ne mielikuvat voivat muokkaantua jokseenkin aivan vääränlaisiksi. Sama kuin nettideitissäkin että loppupeleissä muutamien pääkohtien läpikäynnin jälkeen parempi ois vain tavata ettei muodosta toisesta jotain fantasiaa ja ideaalista mielikuvaa, joka ei kuitenkaan toteudu kun livenä sitten tapaa.
Kyllä se livenä kohtaaminen on se mikä aina loppupeleissä ratkaisee. Kun siinä tulee mm. se ulkonäkö / ulkoinen olemus esille, joka on vaan kuitenkin niin tärkeää kaikille, halusipa sitä tai ei. - neiti ruiskukka
ht ... kirjoitti:
Kyllä. Tai siis Gammaromeosta en tiedä itse mitään. Vain itsestäni voin puhua. Mutta selvästihän minä tässä yritän itseäni muuttaa. Vaikken jännämies tule ikinä olemaankaan.
Ongelmahan on että tajuan jo että ihmisen perusluonne ei pahemmin muutu. Loppupeleissä tulen olemaan edelleen oma itseni. Mutta jos ei muuta, niin eipähän tarvitse loppuelämää miettiä että "mitä jos"... Mitä jos olisin edes tosissani yrittänyt. Kerranhan tässä vaan eletään. Ehkä voin tulla katumaan tekojani, mutta enpähän ainakaan yhtään enempää tekemättömyyttäni. Sitä kadun jo nyt.Mutta jos on oikeasti kiire niin eikö kannattaisi keskittyä niihin naisiin, joita oikeasti haluaa suhteeseen? Ja käyttää vaikka sellaisen taivuttelemiseen ja lämmittelemiseen enemmän aikaa. Tai no riippuen tietysti siitä mitä haluat. Jos haluat "kerran tässä vain eletään" -tyyppisesti hakea kokemuksia erilaisista naisista, niin sitä pidemmälle "sen oikean" pitkään parisuhteeseen sopivan naisen löytäminen lykkääntyy, mitä kauemmin tuo edellinen vaihe kestää.
Jännämiehilläkin on omia hyviä puolia, joita ne käyttää häikäilemättömästi hyväksi naisten saamisessa. Omaa perusluonnetta ei pahemmin voi muuttaa, eikä tarvitsekaan keneksi toiseksi yrittää muuttua. Ota käyttöön ne omat salaiset aseet. Jokaisen luonteessa ja persoonassa on vastakkaista sukupuolta kiinnostavia ominaisuuksia. Sinulla ne on ehkä erit kuin jännämiehillä, mutta ota ne käyttöön ja tee ne näkyviksi. Ja naiset rakastaa tuollaista avointa ja syvällistä keskusteluyhteyttä, johon esimerkiksi sun kanssa pääsee uppoutumaan. Hyviä valttikortteja ovat myös hyvä ammatti, se ettei ole sekoillut ihan mahdottomasti menneisyydessään ja sotkenut asioitaan. Kertoo vastuuntuntoisuudesta, luotettavuudesta ja turvallisuudesta. Sekin on tärkeää, että on pitänyt esim. terveydestään huolta ja mielenterveyden kasassa. Sulta löytyy paljon sellaisia ominaisuuksia, joita pitkiin parisuhteisiin haluavat naiset arvostavat ja etsivät mieheltä. Sun täytyy ehkä olla vain paremmin saatavilla ja ns. "tyrkyllä". Ja jos tosiaan pidempi parisuhde kiinnostaa niin valita se yksi kohde (nainen), johon haluaa tutustua paremmin ja osoittaa kiinnostuksensa sille. Jos säätää vähän joka suuntaan, eikä osaa oikein päättää niin jo kiinnostunutkin nainen voi menettää mielenkiintonsa, koska kokee ettei mies ole tarpeeksi kiinnostunut.
Ainahan se on helpompi lähestyä ja pitää hauskaa sellaisten naisten kanssa, jotka eivät nyt hirveästi herätä tunteita suuntaan tai toiseen, mutta tuossakin on kyse taas uskaltamisesta, että hakee oikeasti sitä todella kiinnostavaa ihastuksentunteita herättävää sielunkumppania, uskaltaa ilmaista kiinnostuksensa, antautua tilanteen vietäväksi ja jättää sinkkuelämän taakseen. - neiti ruiskukka
ht ... kirjoitti:
"Ikäeroa tosiaan taitaa olla hippasen liikaa."
Joo. Olen samaa mieltä, koska olen kyllä realisti. (Toisaalta, olen juuri oikeassa elämässä todennut sen, että se tähän mennessä ainoa nainen, joka olisi ihan konkreettisesti halunnut kanssani johonkin suhteeseen, oli itse asiassa neiti ruiskukkaakin nuorempi, että se siitä realismista mitä ikäeroihin tulee.)
Tosin ei minua silti haittaa tutustumiset naisiin, joiden kanssa ei edes ole intressiä suhteeseen. Kaikki naisten kanssa jutustelu on erinomaisen hyvää harjoitusta vaikkapa nettideittailua tai baarissa naisille jutustelua ajatellen.
"Joku viiletys-vauhkoamis-kokeilu vaihe sillä on meneillään"
Joo. Juuri se. :D Tuttu ja turvallinen "tehdään vaan töitä päivästä toiseen" vaihe on jo niin nähty.
"Välillä ihan ihmettelen tuota sanoisinko "erikoisiin" naisvalintoihin sortumista"
Jep. Ihmettelenhän sitä hieman minäkin, mutta sitten ymmärrän kyllä mistä se pitkälti johtuu. Lyhyesti voisi yksinkertaistaa että kaksi rauhallisempaa ja varautuneempaa henkilöä ei vain voi lyhyessä satunnaisessa kohtaamisessa päätyä yhteen. Juuri siitä rauhallisen varautuneesta käytöksestä johtuen. Sellaiset suhteet syntyvät töissä, harrastuksissa, tms. Sitten taas jos puhutaan baarikohtaamisista, yms. - niin se melkein vaatii että vähintään toinen henkilöistä on todella aloitteellinen, ulospäin suuntautunut, yms.
Rauhallisen hitaasti lämpiävä mies ei päädy hitaasti lämpiävän naisen kanssa yhteen, jollei jostain syystä olosuhteiden pakosta päädy viettämään yhdessä aikaa. Siksi, ymmärrettävästi ne baarien naisvalinnat osuvat tiettyyn naisryhmään - sen toisen varautuneemman naisryhmän antaessa vain niitä tylyjä pakkeja. Voisi myös sanoa että ns. "helppo nainen" on todellakin helppo. Ne muut naiset ovatkin sitten vaikeita. Mutta toinen näistä ei ole suhdemateriaalia siinä missä se toinen on.
"On kuitenkin fiksu, kaikinpuolin järkevä ja kunnollisen oloinen mies, jonka voisi kuvitella elämään seesteistä perhe-elämää kaltaisensa naisen kanssa."
Sellainen seesteinen elämähän ja samankaltainen nainen se voisi olla kaikin puolin unelma. Mutta kun noi pariutumismarkkinat ei vaan toimi niin että kaksi minun kaltaistani ihmistä päätyisi todennäköisesti yhteen. Erityisesti koska oikeasti todella kaltaisiani naisia on aivan uskomattoman pieni vähemmistö ja moni sinne päinkään on yli kolmekymppisenä jo varmaan siinä seesteisessä parisuhteessa.
"Keskustelupalstan kautta tutustumisessa on jotain samaa kuin vaikkapa pikkuhiljaa livenä tutustumisessa kun oppii käytyjen keskustelujen kautta vähitellen tuntemaan ihmistä"
Totta. Mutta samalla silti ne mielikuvat voivat muokkaantua jokseenkin aivan vääränlaisiksi. Sama kuin nettideitissäkin että loppupeleissä muutamien pääkohtien läpikäynnin jälkeen parempi ois vain tavata ettei muodosta toisesta jotain fantasiaa ja ideaalista mielikuvaa, joka ei kuitenkaan toteudu kun livenä sitten tapaa.
Kyllä se livenä kohtaaminen on se mikä aina loppupeleissä ratkaisee. Kun siinä tulee mm. se ulkonäkö / ulkoinen olemus esille, joka on vaan kuitenkin niin tärkeää kaikille, halusipa sitä tai ei."Mutta samalla silti ne mielikuvat voivat muokkaantua jokseenkin aivan vääränlaisiksi." Totta, mutta mitä haittaa siitä loppujen lopuksi on vaikka ne mielikuvat olisikin muokkaantuneet vääränlaisiksi. Jos lähtee tapaamiseen kuitenkin avoimin mielin, mielessä se, että vastassa voi olla mitä tahansa 15 v. teinistä 70 -vuotiaaseen papparaiseen niin sehän on vain plussaa jos livenäkin synkkaa ja netissä muodostunut mielikuva pitää paikkansa. Eikä juttelu netissäkään ole ollut mitään "ajanhukkaa", koska sen on tehnyt vapaaehtoisesti ja mielellään niinkuin keskustelupalstoilla yleensä tehdään ilman mitään vaikutuksen tekemisen tarkoitusta.
Ja ei mulle ainakaan nettideiteissä kerro mitään ne diipa daapa profiilikuvaukset. Olen sosiaalinen, huumorintajuinen..blaablaa. Paitsi jos joku on osannut oikeasti kirjoittaa todella hyvin. Todenmukaisemman kuvan tällaisessa ympäristössä mun mielestä saa ihmisestä.
"Kyllä se livenä kohtaaminen on se mikä aina loppupeleissä ratkaisee. Kun siinä tulee mm. se ulkonäkö / ulkoinen olemus esille, joka on vaan kuitenkin niin tärkeää kaikille, halusipa sitä tai ei."
Totta kai se on se livekohtaaminen, joka lopulta ratkaisee. Ulkoinen olemus on tärkeä, mutta niin ovat nekin asiat, joita vaikkapa keskustelupalstalla voi saada selville. Ja ulkonäöstä voi päätellä jotain kirjoitustenkin perusteella. Ja jos ulkonäkö ei ollenkaan nappaakkaan niin luultavasti on löytänyt ainakin henkilön, jonka kanssa keskustelu on mukavaa ja luontevaa. - ht ...
Mutta jos on oikeasti kiire niin eikö kannattaisi keskittyä niihin naisiin, joita oikeasti haluaa suhteeseen? Ja käyttää vaikka sellaisen taivuttelemiseen ja lämmittelemiseen enemmän aikaa. Tai no riippuen tietysti siitä mitä haluat. Jos haluat "kerran tässä vain eletään" -tyyppisesti hakea kokemuksia erilaisista naisista, niin sitä pidemmälle "sen oikean" pitkään parisuhteeseen sopivan naisen löytäminen lykkääntyy, mitä kauemmin tuo edellinen vaihe kestää.
Jännämiehilläkin on omia hyviä puolia, joita ne käyttää häikäilemättömästi hyväksi naisten saamisessa. Omaa perusluonnetta ei pahemmin voi muuttaa, eikä tarvitsekaan keneksi toiseksi yrittää muuttua. Ota käyttöön ne omat salaiset aseet. Jokaisen luonteessa ja persoonassa on vastakkaista sukupuolta kiinnostavia ominaisuuksia. Sinulla ne on ehkä erit kuin jännämiehillä, mutta ota ne käyttöön ja tee ne näkyviksi. Ja naiset rakastaa tuollaista avointa ja syvällistä keskusteluyhteyttä, johon esimerkiksi sun kanssa pääsee uppoutumaan. Hyviä valttikortteja ovat myös hyvä ammatti, se ettei ole sekoillut ihan mahdottomasti menneisyydessään ja sotkenut asioitaan. Kertoo vastuuntuntoisuudesta, luotettavuudesta ja turvallisuudesta. Sekin on tärkeää, että on pitänyt esim. terveydestään huolta ja mielenterveyden kasassa. Sulta löytyy paljon sellaisia ominaisuuksia, joita pitkiin parisuhteisiin haluavat naiset arvostavat ja etsivät mieheltä. Sun täytyy ehkä olla vain paremmin saatavilla ja ns. "tyrkyllä". Ja jos tosiaan pidempi parisuhde kiinnostaa niin valita se yksi kohde (nainen), johon haluaa tutustua paremmin ja osoittaa kiinnostuksensa sille. Jos säätää vähän joka suuntaan, eikä osaa oikein päättää niin jo kiinnostunutkin nainen voi menettää mielenkiintonsa, koska kokee ettei mies ole tarpeeksi kiinnostunut.
Ainahan se on helpompi lähestyä ja pitää hauskaa sellaisten naisten kanssa, jotka eivät nyt hirveästi herätä tunteita suuntaan tai toiseen, mutta tuossakin on kyse taas uskaltamisesta, että hakee oikeasti sitä todella kiinnostavaa ihastuksentunteita herättävää sielunkumppania, uskaltaa ilmaista kiinnostuksensa, antautua tilanteen vietäväksi ja jättää sinkkuelämän taakseen.Totta kai pitäis keskittyä siihen johonkin naiseen joka oikeasti kiinnostaa. Mutta totuushan on että jos lähtee aika nollista, niin eipä siinä voi kertoa että mikä nainen ihan oikeasti kiinnostaa ennen kuin vähän tutustuu. Tai ne naiset, jotka herättää mielenkiinnon heti, tekevät sen pitkälti pinnallisten seikkojen pohjalta. Ja sitten on niitä naisia, jotka syystä tai toisesta eivät ole saatavilla (varattuja tai juurikin vaikka selvästi 10 vuotta nuorempia tai eivät ole osoittaneet yhtään mitään mielenkiintoa takaisinpäin).
Käytännön ongelma ei siis ole se etteikö olisi valmis keskittymään naiseen, joka kiinnostaa. Vaan se, että edes pääsee tapaamaan niitä eri naisia tarpeeksi että se kiinnostava saattaisi tulla vastaan. Ja sitten kun tapaa jonkun joka vihdoin kiinnostaa, niin pitäisi olla edes pieni kiinnostus takaisinpäinkin. Kohteita täysin yksipuolista kiinnostusta varten nyt olisi aina helppo löytää.
Ja esim. klubeilla on aivan selvää että ne kiinnostavimmat naiset - eli ainakin jollain tasolla perusnätit ja kohtuullisen selvin päin olevat - ovat juuri niitä joiden lähestyminen tuntuu olevan turhanpäiväistä. Eli eipä sieltä tule takaisinpäin mitään signaalia kiinnostuksesta (ainoat signaalit on niitä että ei kiinnosta jolloin on parasta painua menemään ennen kuin saa ne selkeäsanaiset pakit).
Ja mitä ne omat salaiset aseet naisten suhteen ois? No. Tuota. Jaa-a... Ne taitaa olla joko olemattomia, tai sitten sellaisia mitkä ei mitenkään näy missään alustavassa kanssakäymisessä. Ne nimenomaan näkyisi ehkä sitten pidemmässä suhteessa. Mutta silläpä ei sitä alustavaa kiinnostusta saa aikaiseksi.
Rehellisesti ne omat vahvuuteni ovat ihan muilla osa-alueilla, kuin parisuhteisiin tai sosiaalisiin tilanteisiin liittyvissä asioissa.
Ei tämä minun "vaihe" siis ole sitä, että yrittäisin tuhlata aikaani niihin vääränlaisin naisiin tai hakea kokemuksia niistä. Vaan etsin sitä oikeanlaista naista, mutta ainoat keneen ne kontaktit onnistuvat ovat niitä vääränlaisia.
Mutta se kai se on melkeinpä kaikkien ongelma parisuhteen haussa. Kyllä suhteen aina saa aikaiseksi jos ei yhtään välitä millaiseen henkilöön. Kun en kuitenkaan ole valmis tekemään liikaa kompromisseja, niin siihen vaihtoehtoon en tietenkään aio mennä. - neiti ruiskukka
ht ... kirjoitti:
Totta kai pitäis keskittyä siihen johonkin naiseen joka oikeasti kiinnostaa. Mutta totuushan on että jos lähtee aika nollista, niin eipä siinä voi kertoa että mikä nainen ihan oikeasti kiinnostaa ennen kuin vähän tutustuu. Tai ne naiset, jotka herättää mielenkiinnon heti, tekevät sen pitkälti pinnallisten seikkojen pohjalta. Ja sitten on niitä naisia, jotka syystä tai toisesta eivät ole saatavilla (varattuja tai juurikin vaikka selvästi 10 vuotta nuorempia tai eivät ole osoittaneet yhtään mitään mielenkiintoa takaisinpäin).
Käytännön ongelma ei siis ole se etteikö olisi valmis keskittymään naiseen, joka kiinnostaa. Vaan se, että edes pääsee tapaamaan niitä eri naisia tarpeeksi että se kiinnostava saattaisi tulla vastaan. Ja sitten kun tapaa jonkun joka vihdoin kiinnostaa, niin pitäisi olla edes pieni kiinnostus takaisinpäinkin. Kohteita täysin yksipuolista kiinnostusta varten nyt olisi aina helppo löytää.
Ja esim. klubeilla on aivan selvää että ne kiinnostavimmat naiset - eli ainakin jollain tasolla perusnätit ja kohtuullisen selvin päin olevat - ovat juuri niitä joiden lähestyminen tuntuu olevan turhanpäiväistä. Eli eipä sieltä tule takaisinpäin mitään signaalia kiinnostuksesta (ainoat signaalit on niitä että ei kiinnosta jolloin on parasta painua menemään ennen kuin saa ne selkeäsanaiset pakit).
Ja mitä ne omat salaiset aseet naisten suhteen ois? No. Tuota. Jaa-a... Ne taitaa olla joko olemattomia, tai sitten sellaisia mitkä ei mitenkään näy missään alustavassa kanssakäymisessä. Ne nimenomaan näkyisi ehkä sitten pidemmässä suhteessa. Mutta silläpä ei sitä alustavaa kiinnostusta saa aikaiseksi.
Rehellisesti ne omat vahvuuteni ovat ihan muilla osa-alueilla, kuin parisuhteisiin tai sosiaalisiin tilanteisiin liittyvissä asioissa.
Ei tämä minun "vaihe" siis ole sitä, että yrittäisin tuhlata aikaani niihin vääränlaisin naisiin tai hakea kokemuksia niistä. Vaan etsin sitä oikeanlaista naista, mutta ainoat keneen ne kontaktit onnistuvat ovat niitä vääränlaisia.
Mutta se kai se on melkeinpä kaikkien ongelma parisuhteen haussa. Kyllä suhteen aina saa aikaiseksi jos ei yhtään välitä millaiseen henkilöön. Kun en kuitenkaan ole valmis tekemään liikaa kompromisseja, niin siihen vaihtoehtoon en tietenkään aio mennä."Mutta totuushan on että jos lähtee aika nollista, niin eipä siinä voi kertoa että mikä nainen ihan oikeasti kiinnostaa ennen kuin vähän tutustuu. Tai ne naiset, jotka herättää mielenkiinnon heti, tekevät sen pitkälti pinnallisten seikkojen pohjalta."
No eihän sitä ihan suorilta voi kaikista tietääkään. Mutta kyllä nyt joidenkin habituksesta jo huomaa, jos ei ole ihan sitä itselle sopivaa tyyppiä, tai jos on suorilta liian tungetteleva tapaus niin luultavasti on vain seksin perässä. Pääasia kai että hankkiutuu sellaisiin tilanteisiin, joissa voi jutella samankaltaisten naisten kanssa ja että pääsis vähän pintaa syvemmällekin niissä keskusteluissa.
"Ja esim. klubeilla on aivan selvää että ne kiinnostavimmat naiset - eli ainakin jollain tasolla perusnätit ja kohtuullisen selvin päin olevat - ovat juuri niitä joiden lähestyminen tuntuu olevan turhanpäiväistä." No tuolla ongelmana voi olla se, että nuo naiset eivät ole edes etsimässä mitään sen vakavampaa. Ja tuo ympäristö suosii niitä yli-itsevarmoja ja vähän röyh
keitäkin supliikkimiehiä. Lisäksi monet naiset suhtautuu vähän varauksella tuntemattomiin miehiin, ja pakit voi tulla ihan siitäkin syystä, että aloite tuli liian odottamatta tai yhtäkkiä. Jos nainen taas tuntee miestä vähän vaikka harrastuksen, työn, kaveriporukan tms. kautta tai on jo jossain aiemmin päässyt jutustelemaan niin suhtautuminen jatkossakin on positiivisempaa. Jos siis aiemmista kohtaamisista on jäänyt positiivinen kuva.
"Ja mitä ne omat salaiset aseet naisten suhteen ois?" Tuossahan niitä aiemmin mainitsin jo läjäpäin :D Jos ne ei tuu esille alustavassa kanssakäymisessä niin yritä päästä tilanteisiin, joissa pääset pidemmällä aikavälillä tutustumaan ja tuomaan esille parhaimmat puolesi. Ja yritä löytää sellaisia naisia, jotka arvostaa niitä ominaisuuksia ja piirteitä, mitä sulla on.
- ätmi
Hanki elämä.
- antidarra
Lauantaina paras aloitus on toki kysyä jäikö putki päälle vai olikko eilen selvinpäin? Jos olit, sitten vaan selittämään miten tokan päivän kännit ovat paljon ekan päivän kännejä paremmat, minkä toki vastapuolikin on varmaan huomannut. Sitten jos oli perjantaina selvinpäin, voi alkaa valistamaan toisen päivän kännin autuudesta.
- neiti ruiskukka
Ei oo jääny mikään putki päälle, paitsi ehkä palstalla jumitus putki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756