Riitelimme miehen kanssa käytännön asioista (patistin miestä tekemään jotain, mikä on pakko tehdä). Mies heitti kihlasormuksen nurkkaan, eikä ole tehnyt elettäkään sen etsimiseksi.
Nyt se käyttäytyy, niin kuin ei mitään. Vitsailee ja kysyy mielipidettäni joutaviin asioihin (saako lähteä baariin).
Mitä tuollaisen kanssa kannattaa tehdä? Minulle sormukset eivät ole mikään leikkikaluja. Emme edes ole mitään nuoriso-osastoa enää.
Mies heitti sormuksen
10
497
Vastaukset
- selvästikin
Noh, teillä näkyy olevan lapsi jo valmiina. Säästyy tekemisen vaiva
- Vai baariin...
Hankkiudu nyt nopeasti eroon tuollaisesta.!
Mietin, asia kannattaisi ehkä nostaa avoimesti pöydälle. Kysyä, miksi miehesi heitti kihlasormuksen nurkkaan ja mitä hän halusi sillä viestittää. Mitä kihlautuminen hänelle merkitsee.
Toisaalta on ehkä hyvä myös kertoa hänelle, miltä sinusta hänen tekonsa tuntui.
Sanoit myös, että riita lähti aivan käytännön asioista. Voisiko kodin eri tehtäviä jakaa yhdessä niin, että kummankaan ei tarvitse sen jälkeen patistaa toista ja kantaa erityisesti vastuuta siitä, että asiat tulevat hoidetuksi?
Vilppu H.
pappi- ldnnspp
Varoitan vakavasti! Minulla oli mies joka teki noin. Tiesi että loukkasi, silti jatkoi. Käytös ei tule muuttumaan ja baariin on menossa.
Osoittaa kunnioituksen puutetta. Vaihda mies, ei parane vaan pahenee. Hajoitat itsesi.
t. Kokemuksen syvä rintaääni - 10 + 3
Sitä ei mikään metallinpala ratkaise, pysyykö ihminen toisen kanssa vai ei.
- kuvat roviolle
jos heittää sitoutumista symboloivan metallinpalan nurkkaan ja antaa sen olla siellä on vähän sama kuin polttaisi vihkikuvan kostoksi sitten, olisko kiva, mitäs yhdestä liitosta, se on vain paperia?
- Maailmamiehiätäys
Kokeeko miehesi, että "käskytät" häntä määrätessäsi tehtäviä hänelle. Oletteko sopineet miten kotityöt jaetaan.
Mielestäni tuollaista suhdetta ei kannata jatkaa, jossa nainen joutuu käskyttämään miestä ja jossa mies ei ole oma-aloitteinen ja tee itsekin jotain.
Saa vaikutelman siitä, että olette sopimattomia toisillenne.
Siinä tunnut vaativan häneltä asioita joita hän ei mielellään haluaisi tehdä ja hän ei ole sinulle sellainen huomaavainen mies jollaisen haluaisit.
Etsi sopivampi..... - Oppeliini1
Mies kuulostaa hiukan alikehittyneeltä. Hän ei tajua metallipalan ( kihlasormuksen) arvoa - mitä sormus edustaa.
Onkohan tuon tason mies edes vakavissaan yhteisestä tulevaisuudesta? Pystyykö hän koskaan oppimaan avioliiton tarkoituksen?
Sinulla on useita vakavia kysymyksiä edessäsi päättäessäsi tulevaisuutta tuon miehen kanssa. - naurettavaaa
älä tee mitään, älä puhu mitään
menee ilmeisesti etsimään uutta
yrittää koukuttaa sua satuttamalla ja aiheuttamalla lapsellista epäilystä
älä ota junnua - nainen222
Itse olen niin äkkipikainen että voisin suutuksissani vaikka polttaa vihkiluvan. Se on sitä epäonnea kun ei osaa suunnata vihaansa oikeisiin asioihin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272970Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2732765Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2211451
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1611078Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21037Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31984Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951