Kaikkien rikollisten nimet, tuomiot, kuvat ja asuinpaikat pitää saada nettiin niin ihmiset voivat varoa. Australiassa systeemi on ehtinyt jo eläinkoevaiheeseen.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288751525653.html
Rikollisten asunpaikat nettiin.
5
50
Vastaukset
- ...
Minusta myös nettirikollisten ip-osoitteet saisi laittaa yleiseen jakoon.
- waler.
Suomessa on juuri kolmoissurmaaja pääsemässä ehdonalaiseen,
tiedoksi vaan.
- Lärvit esiin
Thaimaassa TV3 näyttää joka päivä joitakin rikollisten kiinniottoja ja kuulusteluja ja rosvot ei todellakaan saa piiloutua hupparin taa.Ja he joutuvat kertomaan suorassa lähetyksessä töppäilyistään.Aamu TV :ssä on joka päivä näitä sankareita esillä.Hieno systeemi.
- On netissä
Niitähän on jo netissä. Ainakin täällä Ruotsin puolella. Kävin vilkaisemassa ja nyt on jo suomenkin osoitteita ja nimiä tullut mukaan.
https://lexbase.se/kartsok
Tästä saitista voi hakea "rikollisia" tai paremminki9n ihmisiä jotka ovat olleet oikeudessa vähintään epäiltynä rikoksista. Tosin myös esim. liikennerikkomukset jotka ovat puitu oikeudessa ovat mukana. Voi esim kartasta katsoa punaiset pisteet ja niistä edelleen klikkaamala löytyy myös "rikollisen" nimi ja ikä.
Henkilöitä voi hakea myös nimen ja asuinpaikan perusteella.
Maksua vastaan saa sitten tarkemmat tiedot minkätyyppisestä "rikollisesta" on kyse.
Toivottavasti tämä toimii myös Suomesta käsin niin sttei Suomen sensuuri sitä pysäytä.- Mannejkin
Taitaa Suomen pisteet olla niitä suomalaisia jotka ovat olleet Ruosissa käräjillä, kun niitä pisteitä on Suomen alueella niin harvakseen. Näkyi ainakin olevan muutama manneniminen, heillähän on se reissaaminen verissä. (Suomen ja Ruotsin välillä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203