Kertominen kunniaan

ja sama jatkuu

Jäälleen sain kuulla ystäviltä ja ex-sukulaisilta, kuinka olivat kuuleet ex-puolisoni uudelta suhteelta, kuinka kova elämä exälläni on ollut. Tämä ei ole siis ensimmäinen kerta, kun tätä kuulen. Hän toimii siis aivan samoin kuin minunkin kanssani, kun rupesimme seurustelemaan.

On ikävää, kun ihmiset joiden läheisyydessä tälläinen ihminen on, pystyy pelaamaan peliään ikävän pitkään uuden suhteen kanssa, kun kukaan ei halua kertoa totuutta.

Toivoisin kaikkien, jotka tämmöisen ihmisen tuntevat, kertoisivan uudelle suhteelle (vaikka toinen ei uskoisikaan), millaisesta ihmisestä on kyse.

En ehkä olisi itsekkään uskonut mitä minulle oltaisiin kerrottu, mutta ehkä olisin harkinnut pidempään yhteen muuttamista ja lasten hakkimista.

1

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikkiAlustaTaas

Saman kokenut. Kaikki (totuus exäni ent.liitosta ja erosta) alkoi paljastua minulle vasta liian myöhään. Halusin rakastaa ja saada rakkautta, oli ihan liian sokea. Ja tulin sitten jätetyksi kylmästi lasten kanssa, mies se elää jo kolmannen naisen ja uusien lasten kanssa heti perään. Sama jatkuu siis..ja arvatkaapas, tietääkö uusi nainen lastensa kanssa, mitä ja miten tämä komea mies kohteli minua..ja kuinka likaista peliä hän ihmisten elämillä ja tunteilla pelaa.

Eihän sitä voi edes tajuta, että joku on noin kipeä. Valitettavasti. Varokaa oikeasti vasta eronneita..siis ei liian nopeasti yhteen muuttamista, asunnon ostoa ym. Tutustukaa, seurustelkaa, ei perheitä yhteen liian nopeaa.Nyt olen paljon viisaampi. Mutta en olisi halunnut kaikkea tuota oppia noin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27