Hei! Haussa olis poplaulajia(laulukieli suomi)! Etsin henkilöä jolla mahdollisesti olisi jo se oma juttu ja tyyli käyttää ääntään, mutta ei ole vielä löytänyt oikeita kanavia lyödä läpi.
Itse tuotan musiikkia niin kotimaahan kuin ulkomaille. Viimeisin levy josta tuotimme noin puolet, päätyi Billboardin listalle Top Electronic Albums sijalle 7.
Olen tällä hetkellä myös sainattuna ruotsalaiselle levy-yhtiölle, joka on myös suurin itsenäisten levy-yhtiöiden jakelija koko Skandinaviassa.
Mä haluan löytää jotain uutta, uniikkia, rajoja rikkovaa energiapakettia joka uskaltaa, eikä pidä musiikkia vain harrastuksena. Useampi pro studio löytyy myös Tampereelta tarvittaessa jos niin pitkälle päästään.
Rohkeasti viestiällä biot, demot ym.
tarpeellinen osoitteeseen [email protected] Kiitos!
Laulaja haussa!
tuottaja931
1
177
Vastaukset
- Rehti peli
Laita nettisivuosoite esille, muuten uskottavuutesi kärsii.
Avoimmuus niin musiikkialalla tai mallibisneksessä kertoo että ollaan liikkeellä tosimielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850