Hei! Haussa olis poplaulajia(laulukieli suomi)! Etsin henkilöä jolla mahdollisesti olisi jo se oma juttu ja tyyli käyttää ääntään, mutta ei ole vielä löytänyt oikeita kanavia lyödä läpi.
Itse tuotan musiikkia niin kotimaahan kuin ulkomaille. Viimeisin levy josta tuotimme noin puolet, päätyi Billboardin listalle Top Electronic Albums sijalle 7.
Olen tällä hetkellä myös sainattuna ruotsalaiselle levy-yhtiölle, joka on myös suurin itsenäisten levy-yhtiöiden jakelija koko Skandinaviassa.
Mä haluan löytää jotain uutta, uniikkia, rajoja rikkovaa energiapakettia joka uskaltaa, eikä pidä musiikkia vain harrastuksena. Useampi pro studio löytyy myös Tampereelta tarvittaessa jos niin pitkälle päästään.
Rohkeasti viestiällä biot, demot ym.
tarpeellinen osoitteeseen [email protected] Kiitos!
Laulaja haussa!
tuottaja931
1
161
Vastaukset
- Rehti peli
Laita nettisivuosoite esille, muuten uskottavuutesi kärsii.
Avoimmuus niin musiikkialalla tai mallibisneksessä kertoo että ollaan liikkeellä tosimielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871919- 821750
- 511390
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471337- 1261237
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481232Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1061057Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!231012- 39955
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59952