Tuntuuko se pahalta kun ei saa hellyyttä ja rakkautta. Joutuu olemaan yksin päivät, illat ja yöt kun ei ole ketään vieressä. Itkettekö usein yksinäisyyttänne?
Baariin jos menee kaverin kanssa niin kaveri löytää jonkun jonka kanssa halailee ja pussailee, itse katsoo vaan vierestä kun ei ole ketään halaamassa eikä kukaan tule juttelee ja sitten kaveri jättää sinut yksin baariin kun lähtee sen uuden kanssa jonnekkin hommailemaan. Luuletteko että löydätte jonkun kumppanin vielä?
Miltä yksinäisyys tuntuu
6
86
Vastaukset
Ei luulla vaan tiedetään, että ei löydetä. Ei ole aikaa olla "tyrkyllä".
Pahalta tuntuu ja parien kuhertelua katsoessa olenkin aina hiljaa mielessäni sanonut, että "Get a Room".- irual
Joo
Mäkin olen koht samassa.olen 30 v.utsetunto huono ja vaikka kokeilen kesällä etc etsiä edes yhden yön seuraa niin en tiedä onnistuuko kun en ole koskaan seukannut.en ole hirveän ruma mutta ei ne naiset kait ihan tällästäkään edes panisi.täytyy silti kokeilla.
- ätmi runkkari
Tekee mieli hyvpätä junan alle.
- Ikisinkku M
Oikeastaan siinä on pahinta se ettei tunnu oikein miltään. Jos tuntuisi pahalta sitä kai sitten aktiivisesti edes yrittäisi toimia tilannetta muuttakseen mutta kun ei tunnu oikein missään niin ei sitten huvita edes yrittää mitään.
- kilttia tm
Kyllähän tämä kyllästyttää. Päivisin ei ole mitään tekemistä. Salilla ei jaksa aina käydä. Tässä tulee epäsosiaaliseksi väkisin kun ei ole ketään kelle puhua. Voi mennä vuosikin etten puhu kenellekkään muulle kun kelan virkailijalle.
- Jii007
Yksinäisyys on samalla ahdistavaa ja helpottavaa. Olisi ihan kiva jakaa sitä arkeaan jonkun kanssa ja saada läheisyyttä, mutta toisaalta taas ei tarvitse ajatella ketään muuta kuin itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064612Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293423No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491484
- 361373
- 381216
- 141112
- 1591026
- 271008
- 6944