Muokkaavat alusvaatteet

älysväätteet

Nainen,käytätkö vartaloa muokkaavia alusvaatteita? Vatsaa litistäviä alushousuja, push-up-rintaliivejä, pyllyä muokkaavia housuja tai sukkahousuja?

Miksi käytät tai miksi et?

46

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tursua ei pursua

      En käytä koska tarvetta ei ole.
      Osaan pitää huolta vartalostani niin että mikään ei roiku eikä pullota väärästä kohdasta.
      Ihan luonnollisesti hoikka vartalo ilman mitään "äly"-alusvaatteita. Ja ajatelkaa mikä tilanne kun eka kertaa riisutaan! Mies luulee napanneensa oikean Marilynin, ja.... ooooops! Mitä pursuaa löllähtää ja leviää joka suuntaan kun panssarit riisutaan! :-D :-D

      • heheh..

        Ei ne panssarit ihan noin paljon muokkaa, kuin sinun viestisi antaa ymmärtää:))


      • Silkkiä84

        KYLLÄPÄ NAISET VALEHTELEE! Luin tätä keskustelua noin puoliväliin ja nyt kirjoitan vastaukseni heti tähän alkuun.

        Suurin osa myytävistä rintaliiveistä on rintaa muokkaavia (muokataan rinnan muotoa, tuetaan rinnan muotoa, kohotetaan, isonnetaan tai litistetään). Liikkeissä myydään muitakin kuin push-up -malleja.

        Eli joko tällä palstalla valehdellaan urakalla tai sitten suurin osa käyttää sloggin puuvillaisia puolitoppeja tai ei käytä liivejä ollenkaan :D

        Jokainen nainen tietää, että sitä mukaa kuin kuppikoko kasvaa, niin liivien muotoilut lisääntyvät. Eihän isorintaisille myydä kuin muotoiltuja liivejä!
        Pienirintaisillekin niitä muotoiltuja tuputetaan, kun pitäis vissiin näyttää rinnat isommilta amerikkaa matkivan pohjoismaisen lööppimedian näkökulmasta :D

        Jos ostaa vähän kalliimpia sukkahousuja, niin niissä kaikissa on muotoilut automaattisesti. Vai käyttääkö tällä palstalla kaikki Pirkka-sukkiksia... tuskinpa.

        Totuus on se, että naisille ei myydä juurikaan ei-muotoiltuja alusvaatteita.


      • erkkinimi
        Silkkiä84 kirjoitti:

        KYLLÄPÄ NAISET VALEHTELEE! Luin tätä keskustelua noin puoliväliin ja nyt kirjoitan vastaukseni heti tähän alkuun.

        Suurin osa myytävistä rintaliiveistä on rintaa muokkaavia (muokataan rinnan muotoa, tuetaan rinnan muotoa, kohotetaan, isonnetaan tai litistetään). Liikkeissä myydään muitakin kuin push-up -malleja.

        Eli joko tällä palstalla valehdellaan urakalla tai sitten suurin osa käyttää sloggin puuvillaisia puolitoppeja tai ei käytä liivejä ollenkaan :D

        Jokainen nainen tietää, että sitä mukaa kuin kuppikoko kasvaa, niin liivien muotoilut lisääntyvät. Eihän isorintaisille myydä kuin muotoiltuja liivejä!
        Pienirintaisillekin niitä muotoiltuja tuputetaan, kun pitäis vissiin näyttää rinnat isommilta amerikkaa matkivan pohjoismaisen lööppimedian näkökulmasta :D

        Jos ostaa vähän kalliimpia sukkahousuja, niin niissä kaikissa on muotoilut automaattisesti. Vai käyttääkö tällä palstalla kaikki Pirkka-sukkiksia... tuskinpa.

        Totuus on se, että naisille ei myydä juurikaan ei-muotoiltuja alusvaatteita.

        no muotoileva on hieman eri asia kuin muotoiltu.
        ja tottakai rintaliivit muuttaa jonkin verran rinnan muotoa, varsinkin jos kuppikoko on isompi kuin A tai B. mutta tuossa aloituksessa nyt kysyttiin vain push-up -ominaisuudella varustettujen rintaliivien käytöstä.


    • nyt jo osaan...

      Joo olen tuon tilanteen parikin kertaa kokenut ja pakko sanoa että v*tutti! Minusta se on pelkkää itsensä ja toisten huijaamista. Lähdin molemmilla kerroilla litomaan vähin äänin.

    • toisinaan, en arkena

      Sen mitä juhlatilaisuuksissa käytän sukkahousuja käytän mieluiten reisiä ja peppuja muokkaavia. Sama hinta, sama mukavuus/epämukavuus joten miksipä ei. Ei kai kukaan oikeasti väitä etteikö tykkäisi näyttää silloin tällöin vielä hieman paremmalta kuin tavallisesti?

      Käytän myös "vatsaa litistäviä" alushousuja toisinaan jos olen koko päiväksi, illaksi tai yöksi ulos lähdössä. En muotoilevuuden vuoksi (vaikka ehdottoman mukava piirre onkin) vaan niiden tuoman tuen vuoksi. Ehkäisevät hyvin selkäkipuja.

      • enkäytä

        Treenatut vatsalihakset ehkäisevät kummasti selkäkipuja ja vielä litistävät vatsaa luonnollisesti.


      • öojdofij
        enkäytä kirjoitti:

        Treenatut vatsalihakset ehkäisevät kummasti selkäkipuja ja vielä litistävät vatsaa luonnollisesti.

        *Korjaus. Treenatut vatsalihakset eivät välttämättä poista selkäkipuja. Itse sain kuntotestissä vatsalishasten toimivuudesta juuri huippupisteet. Silti kärsin kroonisista selkäkivuista ja tukevat vaatteet ovat ehdottomasti plussaa.


      • Luonnonkorsetti

        Pelkkä vatsalihastreeni ei auta selkävaivoihin. Kannattaa kokeilla Pilatesta ja pitää huolta myös selkäpuolella olevista lihaksista. Ja kaikista muistakin lihasryhmistä luonnollisesti.


    • Olen kokeillut aikoinaan varmaan noita kaikkia, mutta en tykkää. Push up:it on naurettavia; tissit törröttää kovina möykkyinä yläviistoon. Kun ne ei kerran roiku, niin miks niitä pitäis hilata liian ylös ja tehdä isommiksi? Tyhmän näköistä ja etenkin tuntuista.

      Vatsaa litistävistä ja peppua kohottavista housuista/sukkahousuista en myöskään innostu: en näe vaatteet päällä mitään eroa,onko sellaiset vai ei, mutta olo on kuin haarniskassa. Ilmekin varmaan vääristyy, jos pitää olla ahtautuneena jossain makkarankuoressa. Ja liikkuminen:tönkön näköistä, kun pylly ja vatsa on yhtenäinen liikkumaton möykky. Nou tänks.

      Sitten sinkuilla se huijaus-efekti; ei varmaan kivaa, jos naisen vartalo onkin ihan toista, kun kuoritaan kuoret pois!

      Ja vielä: minusta alusvaatteiden ulkonäkö on aika tärkeä juttu; enpä ole nähnyt kovin kivan näköisiä muokkaavia alusvaatteita vielä tähän mennessä. Lienevät tarkoitettu piilossa pysyviksi.

    • ………..

      En käytä. Mun vaatteitteni pitää olla mukava ja käytännölliset, muokkaus ja litistys ei minusta kuulosta kummaltakaan. Hyvä ryhti ja iloinen hymy pukevat mua muutenkin paremmin.

    • ...............

      Ne on tarkoitettu lattatissisille pullukoille, pitää esittää hyvävartaloista, vaikka totuus on toinen, ilman alusvaatteita.Varmaan ei raskita sängyssäkään rintaliivejä tai korsettia riisua, ettei mies järkyty liikaa totuudesta. Kun muodokkuus koostuu vain yhdestä muodosta: löllyvästä vatsasta ja roikkuperseestä.

    • nainen 41v

      En käytä.

      Miksi käyttäisin? Missin mitoissa en ole mutta ihan ok kondiksessa kuitenkin. Toki mahastani saisi viedä puolet huitsin helkuttiin, mutta eipä tuo tunnu urheilulla eikä järki ruokailuillakaan lähtevän joten olkoon siinä.

      Mites jos joku nainen kiristää itsensä vaattein missin mitoille ja sitten saa pokattua miehen jostain ja kun mennään petiin niin läskit läjähtää esille :) voipi romanttinen lataus kärsiä :P

      • Verona333

        Miehenä kerron että ne 'isorit' on todella kaukana naisen seksikkyyttä korostavia pikkareita.
        Tämä on vain epävarmuudesta kertova detaili.
        Hyh


      • isorit?
        Verona333 kirjoitti:

        Miehenä kerron että ne 'isorit' on todella kaukana naisen seksikkyyttä korostavia pikkareita.
        Tämä on vain epävarmuudesta kertova detaili.
        Hyh

        Mitä ovat 'isorit'?


      • ...

        Jos vaattein pystyy kiristämään itsensä missin mitoille, niin silloin kroppa on jo luomunakin lähellä missin mittoja. Miehen järkytys ei siis voi olla kovinkaan suuri.
        Teillä monilla näyttää olevan ihmellisen suuret luulot korsettien vaikutuksesta kroppaan.

        Täytteillä (esim. suurentavat rintsikat) pystyy toki huijaamaan todella paljonkin, mutta kiristävät vaatteet eivät sitä massaa saa katoamaan mihinkään, ne vain vähän silottavat muhkuroita.


      • mäinätajusin
        isorit? kirjoitti:

        Mitä ovat 'isorit'?

        Pikkarien vastakohta, eli isokokoiset, muokkaavat alushousut, jotka ulottuvat melkein kainaloihin.


      • Terveysnäkökulma
        ... kirjoitti:

        Jos vaattein pystyy kiristämään itsensä missin mitoille, niin silloin kroppa on jo luomunakin lähellä missin mittoja. Miehen järkytys ei siis voi olla kovinkaan suuri.
        Teillä monilla näyttää olevan ihmellisen suuret luulot korsettien vaikutuksesta kroppaan.

        Täytteillä (esim. suurentavat rintsikat) pystyy toki huijaamaan todella paljonkin, mutta kiristävät vaatteet eivät sitä massaa saa katoamaan mihinkään, ne vain vähän silottavat muhkuroita.

        Eka fiksu kommentti. Itse käytän korsettia tietyissä tilanteissa eikä sen parempaa vaatekappaletta ole olemassakaan. Enkä ole pyöreä enkä pullukka vaan ihan normaalivartaloinen. Korsetti on tarkoitettu muovaamaan keskikroppaa hyvän malliseksi, jotta ihonmyötäinen vaate näyttäisi vielä paremmalta.

        Korsetti olisi sitä paitsi oiva apulainen selkävaivoista ja -ongelmista kärsiville, koska se tukee huonosti treenattua vartaloa parempaan ryhtiin.


    • Naisilla tuntuu olevan kova usko "vartaloa muokkaavien" vaatteiden kykyyn huijata miehiä. Tekohampailla, peruukilla ja raajaproteesilla saattaa jotain saadakin aikaan, mutta että oikein vaatteilla. Tai no, saattaahan joku koskaan aiemmin alastonta naistan näkemätön ätmi säikähtää alastonta naista, vaikkei vaatteet muokkaavia olisikaan...

    • asijaintuntija

      Läskit pikkutissiset naiset yrittää tehdä push-upeilla itselleen tissit. Läskit kootaan push-uppeihin ja hilataan ylös rintaliivien olkaimilla.Kun push-upit poistetaan tissit lötsähtävät vatsaläskien päälle ja muodot katoavat muodottomuuteen. Mistä erottaa tekotissit? Siitä, että ne sijaitsevat hivenen liian ylhäällä. Isorintaisella tissit lepäävät kylkiluiden päällä, ylös hilatut pienet läskipussukat, jotka esittävät tissejä sijaitsevat melkein kainaloiden korkeudella.

      • sfffssfsf

        Tuo on totta. Jos rinnat ovat kainalon korkeudelle ja isohkot, nainen on ilman vaatteita rajusti erin näköinen. Ei edes 20v. naisella ole rintoja korkealla, oli sitten pienet, isot tai rintaliiveillä suurennetut.


      • kui?

        Pitäiskö "asiantuntujan" mielestä rintsikat kokonaan kieltää naisilta?

        Meinaan vaan, että aika tyhmä täytyy miehen olla, jos kuvittelee että jonkun rinnat ovat ilman rintsikoita samanlaiset, kuin rintsikat yllä, ja sitten seksisessiossa pettyy, kun niin ei olekaan.


      • Tissitöntäti
        sfffssfsf kirjoitti:

        Tuo on totta. Jos rinnat ovat kainalon korkeudelle ja isohkot, nainen on ilman vaatteita rajusti erin näköinen. Ei edes 20v. naisella ole rintoja korkealla, oli sitten pienet, isot tai rintaliiveillä suurennetut.

        Missä kohdalla niiden sitten pitää olla, siis rintojen?
        Taian olla epämuodostunut sillä just tuossa kainaloiden kohdilla tissit on. :D Ok, ei ole kuin b:t joten.. ja ikääkin on, nuorempana ne oli vielä kohommalla mutta aika on tehnyt tehtävänsä. Ei nuo silti missään kainaloiden alapuolella roiku? Kainalokuopan kohdilta tuo tissin reuna alkaa.. eli ei nyt kannata määritellä kaikkien käyttävän push-uppeja jos ei alempana näytä olevan rintamuksen...


    • en käytä.
      jos mun kropassa olis jotain "silottelua" kaipaavia muhkuroita ja makkaroita niin korsettien ja kokovartalosukkahousujen sijaan hankkisin jääkaapin oveen lukon..

      joskus olen joitain vatsaa litistäviä pöksyjä kokeillut ja todennut et ne oletettavasti on tarkoitettu vain paikoillaan seisoskeluun koska heti kun kumarruin, istuuduin tai muuten vain yritin liikkua lähti pöksyjen vyötärö rullaantumaan ikävästi alaspäin ja olo oli kaikin puolin epämukava.
      kaarituettuja rintsikoita (push-upeissa yleensä on aina kaarituet) en pysty käyttämään, koska rintsikoiden mallista ja oikeasta koosta riippumatta kaaritukien päät tuntuu aina painavan rintalastaani, mistä olen jopa yliherkkä
      enkä kyllä kokisi et mulla muutenkaan olisi ylimääräiselle toppaukselle tarvetta,

    • huhuu123

      Käytän push up rintaliivejä, mutta myös muita, en osta niitä kyllä se takia, että näyttäis tissit terhakammilta tai muuta vaan koska niiden rintaliivien muoto miellyttää omaa silmää. .. toppauksia ei saa olla koska on täytettä omasta takaa tarpeeksi, mitään pitsi rintaliivejä en voi käyttää kun nännit on melkein koko ajan kovina ja ne paistaa muutenkin läpi... muita muokkaavia en käytä, koska en koe niitä mukaviksi ja en myöskään koe tarpeelliseksi.

    • Ne on rahastusta ja en usko niiden muokkaavan yhtään kehoa.
      Tuota voisin harkita jos ne toimisi mutta miksi haluaisin makkaran kuoreen pusertua.

      • Pusertumaton

        Luulo ja "usko" ovatkin ihan eri planeetalta kuin tieto, joka on valttia.


      • Eli onko sinulla tietoa?


      • Korsettitietoinen

        Jooo, on. Myös tuolla alhaalla "määmy":llä on erilainen käsitys aiheesta kuin sulla, jolla se on hieman ... hmmm ... Tunnetko itsesi makkaraksi? Yleisesti ottaen ihmisillä on kummallisia käsityksiä asioista, joista eivät tiedä yhtään mitään.


      • Korsettitietoinen kirjoitti:

        Jooo, on. Myös tuolla alhaalla "määmy":llä on erilainen käsitys aiheesta kuin sulla, jolla se on hieman ... hmmm ... Tunnetko itsesi makkaraksi? Yleisesti ottaen ihmisillä on kummallisia käsityksiä asioista, joista eivät tiedä yhtään mitään.

        Tunnen jos se ei ole korsetti. Korsetti muokkaa oikeista paikoista säätelemällä nauhoilla mutta kallis. Muotoileva alusvaate tuntuu suukkaa pujottautumalla( tuntuu makkara kuorelta) vetää tasapaksuksi muodot. Kyseessä minulle kaksi eri asiaa.


      • Hah-hah-haaa

        Mitä vuosituhatta sinä elät?


      • No on sulla lapsen tavat


      • määmy
        Korsettitietoinen kirjoitti:

        Jooo, on. Myös tuolla alhaalla "määmy":llä on erilainen käsitys aiheesta kuin sulla, jolla se on hieman ... hmmm ... Tunnetko itsesi makkaraksi? Yleisesti ottaen ihmisillä on kummallisia käsityksiä asioista, joista eivät tiedä yhtään mitään.

        Venasin jonkinlast luentoo korseteist, mut petyin


      • Terveydestäkin

        Löytyyhän se luennontapainenkin tästä ketjusta kun hilaat ylöspäin ja hiffaat jotakin.


      • korsettirunoilija
        Terveydestäkin kirjoitti:

        Löytyyhän se luennontapainenkin tästä ketjusta kun hilaat ylöspäin ja hiffaat jotakin.

        Kaiketi hän odotti sitä luentoa nm. Korsettitietoinen.

        Annan pikaluennon !Henkilö, joka ei tiedä korseteista mitään, ei kannata tilata postimyynnistä ensimmäistä ja tietoinen tietää, ettei muutenkaan kannata.
        Poikkeuksena se, mikäli tilaa samasta kaupasta mistä on ostanut ensimmäisen"


      • määmy
        Terveydestäkin kirjoitti:

        Löytyyhän se luennontapainenkin tästä ketjusta kun hilaat ylöspäin ja hiffaat jotakin.

        Mä ny oon ain ostanu korsettini alan liikkeest & saanu siin ohes ohjastust


    • hiikorsettimuijaXL

      Ostin just sellaise muka muokkaavat vatsahousut, mutta käytännössä ne ei hirveesti muokanneet... ehkä vähän tasoitti, mutta se vau efekti mitä julkkikset hehkuttaa jäi kyllä kokematta. Olen siis hitusen ylipainon puolella, mutta en ehkä tarpeeksi että muokkaavilla vaatteilla olisi "materiaalia" muokata.

      Oon miettinyt sellaisten pyllyhousujen hankkimista, siis mihin on valmiiksi ommeltu pehmustetta takapuoleen. Mulla kun on valmiiksi muodokas peppu, niin vaan huvin vuoks mietin, miten hassulta sellaiset näyttäisikään. Osuisiko se pehmuste ollenkaan oikeaan paikkaan?

      Korseteista kyllä tykkään, mutta ne jää yleensä juhlavaatteisiin.

      Mä olen sitä mieltä, että muokkaavat vaatteet on ehdottomasti okei!!! Ennemmin pehmusteita liiveihin tai korsetilla vyötärönmuodot, kuin mahdollisest hengenvaarallinen plastiikkakirurgia!!!

      Ja miehille tiedoksi, se kaljamaha on myös 1800-luvulla piilotettu korsetin avulla... ei tämä ole vain naisten puuhaa :)

    • Jassuka

      En käytä. Ei ole tarvetta esittää muuta kuin mitä olen(kelpaan mummokalsareillanikin). En myöskään käytä tekoripsiä, kynsiä enkä hiuksia. Hiusjatkoja olen turhamaisilla vuosillani kokeillut ja liimattavia kynsiä. Lähinnä siksi, että halusin tietää pystyisinkö elämään pitkien hiusten kanssa tai pitkien kynsien kanssa ja en tosiaan pysty tai jaksa huoltaa niitä kaiken aikaa...

      • naturaltyyli

        Minulla vähän sama tilanne, ainut mitä käytän ovat kaarituelliset rintaliivit niiden antaman paremman tuen vuoksi. Sen nyt en koe olevan sen ihmeellisempää "muokkausta" kuin vaikka miehen pikkutakin olkatoppaukset.


    • määmy

      Arjes e juurikaa, muutama kerra käyttäny edustustilaisuuksis. Muotoilevis alusvaatteis o tietty se oikee koko tärkein. Liian löysä e helpi & liia tiukka saa tuntee ittensä purkkisardiiniks.

      Vaatekaapist löytyy parit korsetit, myös nahkaset.

    • eitarvetta

      Ei ole tarvetta käyttää, siitä pitää pilates huolen. Ainoa mihin sorrun, ovat push up -liivit koska on A-kupin rinnat niin näyttävät paremmilta - omasta mielestäni ;)

    • Naisellinen35

      Käytän push-up liivejä. Ne pitävät rintani ryhdikkäinä. Enkä tarkoita sitä, että ne ovat ryhdikkäät vain kun liivit ovat päällä, vaan uskon että ne vähentävät pitkässäkin juoksussa rintojen luonnollista roikkuuntumista. Minulla on kaksi lasta ja olen imettänyt molempia. Siitäkin huolimatta C-D-kupin rintani ovat terhakammat kuin monella teinillä. Ikää minulla on 35v. Toki ehkä geenitkin vaikuttaa, mutta myös aktiivinen push-up liivien käyttö.

      Muille vartaloa muokkaaville tuotteille en ole kokenut mitään tarvetta pääsääntöisesti. Synnytyksen jälkeen nimijuhlissa olen käyttänyt vatsaa muotoilevia laadukkaita sukkahousuja. Myöhemmin lahjoitin sukkikset ystävälleni, joka sai lapsen.

      • luomurunoilija

        Ilman liivejä ja huonoilla liiveillä rinnat valahtavat millimetristä ylöspäin per vuosi. Mitä suuremmat rinnat, sitä enemmän. Kyse siis luomurinnoista


    • ylpeärinnoistani

      Mun rinnat ei häviä luonnissakaan 30 vuotta nuoremille, joita ei ole treenattu.

    • Vra

      Käytän ainoastaan juhlatilaisuuksissa, silloin kun haluan jonkun juhlakoltun näyttävän tai istuvan paremmin päällä. Erityisesti minua häiritsee hihattomien mekkojen kanssa selkään tulevat rintsikoiden alle tulevat makkarat, ja ne on helppo saada piiloon slimmerillä tai muotoilevalla bodylla.
      Muotoilevat alusasut käyvät ikäänkuin alushameesta/mekosta, joten ovat aika näppäriä mielestäni. Huh, kuka arkena jaksaisi kiskoa slimmeriä päälleen :S

      Tällä kokoluokalla ei varmasti tulis mitään ylläriä makkarin puolella, lihava on lihava vaikka pukeutuis kaikkiin korseletteihin ja tukisukkahousuihin ja pelkkään mustaan :D On turha yrittää sellaista piilottaa, enkä näyttäis koolta 38 vaikka mitä päälleni pistäisin ja kuinka litistäisin.

    • helenainen123

      Ole paljon treenaileva hyvässä kuosissa olev aikuinen nainen. Selluliittia on ollut aina, ei koskaan lähdekkään sillä aineenvaihduntahäiriö. Rasvaprosentti kestävyyslajin takia jo niin alhaalla ettei laihduttakkaan voi. Käytän ölaadukkita sukkahousuja mielelläni sillä ne kiristävä muhkurat sileiksi. Käytän myös kevyesti topattuja kohottavia rintsikoita. Rintani ovat kapeat ja pitkulaiset B-kupin tötteröt eli käytännössä painovoima vaikuttaa. Hyvissä liiveissä rintani ovat ihan mukavan isot "liivientäytteet", mutta muotonsa vuoksi sellaisen miesten inhoamat riipputissit. Ottaisin mieluimmin riippumattomat pienet paistetus munat kokoa AA. Kaikkea ei voi saada, olen tyytyväinen muihin kohtiin kehossani, pitkiin hoikkiin sääriin ja ihan kivasti muodostuneeseen naamaan. Noita kahta epäkohtaa sitten vaatteilla vähän parantelen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe