tuttuja hawlerissa/irbilissä??

peloissaan.

Onko kellään joitain tuttuja Irakin Kurdistanin Hawlerissa?? Oma poikaystäväni on parhaillaan vierailemassa perheensä luona ja en ole viiteen päivään saanut häneen yhteyttä. Mietin, että onko muillakin näin ettei saa yhteyttä, toimiiko siellä netti, ovatko ISIS-joukot hyökänneet vai mitä lie meneillään :(

3

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurdistanakam

      1. Hawler ja Irbil ovat täysin sama asia.
      2. Hawler ei todellakaan ole kylä, asukkaita enemmän kuin miljoona (vrt. Helsinki, mielestäsi siis Helsinkikin on kylä?) Googlaa Hawler, selaa kuvahalua niin näet millainen "kylä" on kysessä.
      3. Irakissa on Kurdistanin provinssi, jolla on täysin autonominen hallinto ja öljyn ansiosta alue on rikas kuin mikä. Lisäksi alue on paljon rauhallisempi kuin arabienemmistöinen Irak.
      4. Selvitä asioita ennen kuin heitä typerää kommenttia?

    • Mies siellä myös

      Ei siellä oo mitään hätää!! :) usko mua! Taitaapi vain miehelläs olla muita kiireitä nyt.

    • ....................

      eipä taida susta kovinkaan paljon välittää...

      mun mihen perhe asuu siellä ja heihin päivittäin yhteydessä, et tunne "poikaystävääsi" lainkaan jos et hänestä edes noin perus asioita tiedä..??

      omani kanssa olen tutustunut alusta saakka hänen opastuksellaan kotimaahansa ja kaupunkeihin koska tahtoo että tunnen hänen kotimaansa, josta on ylpeä, ja syystäkin (peshmerga armeija joka ainoana on koko ajajn puolustanut ISISä vastaan esim Kobanea.) Jsta muuten uutisoidaan koko ajan, ja oma mieheni selostaa min ulle päivittäin näitä ja itsekin seuraan asiaa.

      erbil on tooodella suuri miljoona kaupunki, se taitaa olla "vaimonsa" luona vierailemassa, ennen kuin pääse vaimo tänne suomeen asumaan, jolloin lennät kuin leppäkeihäs..

      tosin taidat kyllä ansaita sen, koska ei sinua sen vertaa kiinnostaa ottaa selvää mistä miehesi tulee, huh huh,,,,itse jopa koittanut opetella kieltään jotta pystyisin edes jotenkin kommunikoimaan äitinsä ja muun perheensä kanssa. Nyt mieheni tulkkaa minulle mitä he sanovat :)
      kovasti ovat aina mielissään, ja minua puyytävät skypessä nähdä, jopa vähän suomea opetelleet ja ylpeänä huutelevat oppimiaan sanoja minulle :) Jpa perheen pienimmät.

      kyllä minua kiinnostaa mieheni kotimaa jo siksikin että kun menemme sine yhdessä tiedän millainen paikka on kyseessä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe