Palstalla on lähipäivinä pohdittu, minkälainen tyyppi on tavallinen.
Testaa oletko uniikki vai tavis.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/10/15/luulitko-olevasi-ainutlaatuinen-testaa-oletko-uniikki-vai-tavis
Tuossa testissä olisi toivonut olevan myös fyysisten ominaisuuksien ja ulkoisen olemuksen sekä arvojen ja aatteiden keskimääräisyyksiä. Nyt mennään maidon laadulla ja kännykkäliittymillä - Ylen hyvää tiede-ohjelmaa.
Luulitko olevasi ainutlaatuinen?
8
112
Vastaukset
- ouauauua
olen 35% UNIIKKI
Minä olen 30% uniikki:
”Yritys oli hyvä, mutta et kelpaa keskivertosuomalaiseksi. Sosiodemografinen profiilisi poikkeaa normaalista epätyypillisten elämänvalintojesi vuoksi. Tilastoja opiskelemalla ehdit vielä korjata kurssin ja sovittautua normaali-ihmisen elämäntapaan. Suositellut toimenpiteet: luovu korkeakoulututkinnosta, raakamaidon juonnista ja muuta hotelliin asumaan.”
(En kyllä juo raakamaitoa yleensä, koska se on niin kallista, enkä itseasiassa edes tiedä saako sitä nykyään tästä kaupungista niin helposti. Mutta luomukevytmaidosta pidän vielä kiinni vaikka onkin välillä rahat vähän tiukilla.)Ai niin, vinkkejä siihen, miten korkeakoulututkinnostaan pääsisi eroon? Tuntuu nimittäin aiheuttavan vain ongelmia sekä työn että miehen hankinnassa.
- ....... ....... .... .
stellaria81 kirjoitti:
Ai niin, vinkkejä siihen, miten korkeakoulututkinnostaan pääsisi eroon? Tuntuu nimittäin aiheuttavan vain ongelmia sekä työn että miehen hankinnassa.
Miten koulutus aiheuttaa ongelmia miehen hankinnassa?
- Mies31v.
Olet 35% uniikki. Hah! Olen paljon enemmän uniikki kuin tuo. Paska testi eu.
- Kіs-kіsu
Ihan mulkku sivu: lataa iäisyyden itseään eikä mitään testiä tule.
Pitkään luulin olevani ja halusin olla yksi muiden joukossa. En tainnut oikein onnistua siinä tavoitteessa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952133
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?55896- 122787
- 82776