Ihmisen parhaat nuoruusvuodet sijoittuvat suunnilleen ikävuosille 12-20 - asia jota palstan kaljuuntuvien 30 setien on usein niin vaikea myöntää ;)
Parhaat nuoruusvuodet loppuvat armeijan jälkeen
20
136
Vastaukset
- faktahan on se
Monet kaljuuntuvat sedät ja lihavat vanhat kurpat panee vielä viidenkympin jälkeenkin enemmän, kuin palstan ätmi-runkkarit koko elämänsä aikana. Ja se jos mikä on säälittäville ätmi-reppana-runkkareille usein niin vaikea myöntää ;)
- ätmi
Yli 50v kaljuuntuvien setien ja lihavien vanhojen kurppien seksielämä tuskin kiinnostaa edes ätmejä...
- Ätmi-runkkari
Ja mullakun ei ole mitään vaikeuksia myöntää mitään että tiedäkkin sä se saatanan paskapää persujuntti,homopersehintti!!!
- faktahan on se
Oho oho ätmi-runkkari hermostui!!! Taitaa olla kovakin puute kun noin vihaksi pistää.. Ja sille toiselle ätmille, panisit kyllä lihavaa vanhaa naista jos vain sattuisit sellaista saamaan, mutta nekin nauraa sulle, koska olet niin säälittävä pienimunainen reppana. HAAHAA.
- ätmi
pankoot ne vanhat lihavat ja pienimunaiset ätmit niitä oman tasoisiaan naisia - itse olen hoikka, nuori ja munani on vähän keskimääräistä isompi. Eli nyt veti kyllä kurpan rohja vesiperän...
- kädelle mars!
ätmi kirjoitti:
pankoot ne vanhat lihavat ja pienimunaiset ätmit niitä oman tasoisiaan naisia - itse olen hoikka, nuori ja munani on vähän keskimääräistä isompi. Eli nyt veti kyllä kurpan rohja vesiperän...
JA vaikka olisitkin hoikka ja nuori ja vaikka munasi oliskin keskim.isompi, niin et silti sitä ikinä pääse käyttämään, koska olet ätmi-reppana-luuseri ja kaikinpuolin muutenkin ala-arvoinen ihmisyksilö, eikä kukaan nainen sinusta ikinä tule kiinnostumaan. Joten menepä nyt vaan ihan rauhassa fantasioimaan pimpistä ja jatkamaan käsileikkejäsi..
- ätmi
kädelle mars! kirjoitti:
JA vaikka olisitkin hoikka ja nuori ja vaikka munasi oliskin keskim.isompi, niin et silti sitä ikinä pääse käyttämään, koska olet ätmi-reppana-luuseri ja kaikinpuolin muutenkin ala-arvoinen ihmisyksilö, eikä kukaan nainen sinusta ikinä tule kiinnostumaan. Joten menepä nyt vaan ihan rauhassa fantasioimaan pimpistä ja jatkamaan käsileikkejäsi..
No mikä kurppaa nyt noin kiukuttaa, eikös se ole ihan normaalia ettei kukaan seksuaalisesti terve mies ole ensisijaisesti kiinnostunut jostain vanhasta ja rupsahtaneesta ämmän raadosta? Itseäni ajatuskin etoo.
Mutta ihan samalla tavallahan ne nuoret naisetkin karsastavat niitä kaljamahaisia ja pälvikaljuisia vanhoja äijiä joten älä ole kaksinaismoralisti. - ätmi
ätmi kirjoitti:
No mikä kurppaa nyt noin kiukuttaa, eikös se ole ihan normaalia ettei kukaan seksuaalisesti terve mies ole ensisijaisesti kiinnostunut jostain vanhasta ja rupsahtaneesta ämmän raadosta? Itseäni ajatuskin etoo.
Mutta ihan samalla tavallahan ne nuoret naisetkin karsastavat niitä kaljamahaisia ja pälvikaljuisia vanhoja äijiä joten älä ole kaksinaismoralisti.Vaikka voihan se olla ettet mikään kurppa ole vaan vanha ukon raakile jota kiukuttaa kun pitää tyytyä pökkimään vaimonsa (55v) levinnyttä ja karvaista, sillinhajuista huoranvittua
- kädelle mars!
ätmi kirjoitti:
Mutta ihan samalla tavallahan ne nuoret naisetkin karsastavat niitä kaljamahaisia ja pälvikaljuisia vanhoja äijiä joten älä ole kaksinaismoralisti.Ensinnäkin olet käsittänyt väärin. En ole kurppa, vaan seksuaalisesti terve mies, joka myös harrastaa säännöllisesti seksiä. Siis ihan oikeiden naisten kanssa, en pelkästään oman käteni kanssa. Ja siksi toisekseen, ei minua mikään kiukuta. Lähinnä vaan naurattaa tuollaiset säälittävät nöösipojat, jotka täällä kertoo totuuksia elämästä, vaikka oma elämä rajoittuu äidin peräkammarissa asumiseen ja oman pippelin nysväämiseen, ja netissä avautumiseen. Mut hei, se on sun elämää!!!
- ätmi
kädelle mars! kirjoitti:
Ensinnäkin olet käsittänyt väärin. En ole kurppa, vaan seksuaalisesti terve mies, joka myös harrastaa säännöllisesti seksiä. Siis ihan oikeiden naisten kanssa, en pelkästään oman käteni kanssa. Ja siksi toisekseen, ei minua mikään kiukuta. Lähinnä vaan naurattaa tuollaiset säälittävät nöösipojat, jotka täällä kertoo totuuksia elämästä, vaikka oma elämä rajoittuu äidin peräkammarissa asumiseen ja oman pippelin nysväämiseen, ja netissä avautumiseen. Mut hei, se on sun elämää!!!
"Lähinnä vaan naurattaa tuollaiset säälittävät nöösipojat, jotka täällä kertoo totuuksia elämästä, vaikka oma elämä rajoittuu äidin peräkammarissa asumiseen ja oman pippelin nysväämiseen, ja netissä avautumiseen. Mut hei, se on sun elämää!!!"
- Ei ainakaan minun elämäni rajoitu mihinkään noista. Ja et varmaan sinäkään voi väittää siihen mitään vastaan että 35-60v nainen on vähän jo... parhaat päivänsä nähnyt? - Ätmi-runkkari
Ja mä kun en ole täällä mitään hermostunut että tiedäkkin sä tämä vitun persumilitaristi, miesten perseidennussija!!!!!!111!!!! Mä kun en joudu puutteessa elämään toisin kun sä varmaan joudutkin että tiedäkkin tämä saatana!!!
- kaukaa viisas?
Jos parhaat nuoruusvuodet loppuvat armeijaan, mihin sivareilla ne sitten loppuvat? Vai onko niin, että jos on käynyt sivarin, parhaat nuoruusvuodet jatkuvat vaan. Eli onko eräs palstalainen sittenkin tehnyt voittajan valinnan?
- ap.
Ihan samaan aikaan loppuu sivareilla kuin armeijan käyneilläkin. Erona vaan on se että armeijassa saa paljon enemmän irti siitä viimeisestä parhaasta nuoruusvuodestaan kuin jossain homojen siviilipalveluksessa vanhusten pyllyjä pyyhkimässä. Intissä vaan on niin vitusti hauskempaa!!!
- Hikky Royal
ap. kirjoitti:
Ihan samaan aikaan loppuu sivareilla kuin armeijan käyneilläkin. Erona vaan on se että armeijassa saa paljon enemmän irti siitä viimeisestä parhaasta nuoruusvuodestaan kuin jossain homojen siviilipalveluksessa vanhusten pyllyjä pyyhkimässä. Intissä vaan on niin vitusti hauskempaa!!!
Joo, oli kyllä ihan vitun hauskat 180 päivää white trashin, urheilusankareiden ja muiden pikkusekopäiden seurassa, joka päivä hiihtämässä jotta pääsi odottelemaan pariksi tunniksi keskelle korpea 20 asteen pakkasessa. Voi kun saisi ne ajat takaisin.
- Suomen LEIJONA
Armeija on miehen parasta aikaa!
- Luonnontieteilijä
Nimenomaan, armeijan jälkeen se lapsuusaika loppuu ja on aika ottaa vastuuta omasta elämästä.
Suomalaiset erityisesti miehet on hirveän lapsellisia, mammanpoikia, jotka haaveilevat siitä nuoruusvuosien parhaista vuosista, kun tarvitsee vain huolettomasti mennä ja tulla ilman mitään vastuita. Armeijan jälkeen se vanhempien "välittäminen" korvautuu valtion "välittämisellä" eli sosiaalitukien varassa elämisellä.
USA:ssa miehillä on jo 18v omat asunnot.- 9+18=27
Ei kaikki suomalaiset miehet ole mammanpoikia. Mutta suurin osa tämän palstan ruikuttajista kylläkin..
- Järkyttävää
9+18=27 kirjoitti:
Ei kaikki suomalaiset miehet ole mammanpoikia. Mutta suurin osa tämän palstan ruikuttajista kylläkin..
Kerran jotkut pikkulapset tulivat ruotsin laivalla minulle vittuilemaan etten muka saa pillua ja olen kuulemma neitsytsetä. Menetin hermoni totaalisesti, uhkasin lyödä näitä kakaroita kirveellä päähän 500 kertaa ja heittää mereen.
On se kamalaa kun jotkut kakaratkin tulee tollasta paskaa mulle kertomaan. En kyllä enää koskaan uskalla mennä risteilylle kun kakaratkin on siellä heti kaikkea negatiivista minusta ajattelemassa. - järkyttävää
Järkyttävää kirjoitti:
Kerran jotkut pikkulapset tulivat ruotsin laivalla minulle vittuilemaan etten muka saa pillua ja olen kuulemma neitsytsetä. Menetin hermoni totaalisesti, uhkasin lyödä näitä kakaroita kirveellä päähän 500 kertaa ja heittää mereen.
On se kamalaa kun jotkut kakaratkin tulee tollasta paskaa mulle kertomaan. En kyllä enää koskaan uskalla mennä risteilylle kun kakaratkin on siellä heti kaikkea negatiivista minusta ajattelemassa.älä valehtele, en ole ollut missään ruotsinlaivalla.
kaikki noi mitä sanot on täyttä puppua -> WC-pöntöstä alas.
Älä pelkää, en ole viemässä rumaa tyttöystävääsi, kun ei voisi vähempää kiinnostaa.
- Järkyttävää
Haukkuivat kaikenlisäksi homoksi niin kai sitä nyt tollasesta hermonsa menettää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756