en jaksaisi olla enää sinkku

nainen 40 vee

Ihmettelen minä sitä kun olen edelleen sinkku. Olen 40-vuotias nainen, menestynyt kohtalaisesti, on talo, maata ja saan tehdä mitä haluan elääkseni mutta silti olen sinkku. Olen ihan tavallisen näköinen, pitkä ja painoakin sopivasti, ehkä yläkanttiin, mutta eihän kaikki miehet tykkää edes laudoista :) Omasta mielestäni en ole ronkeli. Mutta, minusta miehen pitää olla miehen mittainen (yli 180), hampaat suussa 40 vuoden iässä, eikä sitä tupakkaakaan nyt kannata korsteenina vetää. Onko asuinpaikalla niin suuri merkitys, että sekö on se ongelma, vaikutan nimittäin Lapissa, mutta kuitenkin kohtalaisten palvelujen äärellä ja nettiäkin löytyy. Kertokaapa nyt minulle missä teen väärin ?

28

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmi

Vaikuttaa siltä että olet ronkeli. Oikeastl haluat saada litteävatsaisen, yli 200 000 e vuodessa tienaavan NHL-tähden, joka tekee sinulle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilee niitä sitten suoraan suuhusi. Mitäs jos etsisit ytminkäisen sijasta ätminkäistä tai menninkäistä? Saattaisit yllättyä! Ihan hyviä tyyppejä mekin olemme

• nainen 40 vee

Täällä Lapissa kasvaa vain menninkäisiä, jos et sitä vielä tiennyt :)

• Kuinka isolla paikkakunnalla aloittaja asuu? Onko nettitreffisivuja käytetty?

• nainen 40 vee

Elikkäs siinäkö syy, että olen kenties liian pienellä paikkakunnalla ja Lapissa :(

• Örkki

miks miehen pitää olla yli 180cm pitkä? tai tietyst jos ite olet 180 cm.

• nainen 40 vee

Jos nainen on päälle 170, on miehen hyvä olla vähän pidempi.

• ht ...
        nainen 40 vee kirjoitti:

Jos nainen on päälle 170, on miehen hyvä olla vähän pidempi.

"Jos nainen on päälle 170, on miehen hyvä olla vähän pidempi."

Eihän tuolla ole mitään muuta perustetta kuin se, että sinussa nyt vaan sattuu herättämään "kipinän" ne pitkät miehet. Etkä ole mitenkään poikkeuksellinen nainen.

Miksi muuten miehen tulisi olla sinua pidempi... Siksi että voi halutessaan katsella maisemia pääsi yli? Ei, vaan siksi että sinua nyt vaan ei sytytä kuin pitkät miehet.

Siinähän se vika onkin, haluat melko varmasti sitä ihan samaa mitä kaikki muutkin naiset. Pitkää, komeaa, hurmaavaa, huumorintajuista ja itsevarmaa miehehekästä miestä. Eikös osunutkin kohdalleen?

Sittenhän se kysymys kuuluukin että mitä sinulla on tarjota niille halutuimmille miehille, jotka saisivat vielä sen jonkun sopusuhtaisen ja kauniin 30v naisenkin suhteeseen? Aivan kuten sinulla on vaatimuksesi miehille, että mitä miehen pitää olla herättääkseen sitä kipinää sinussa, niin miehillä on omat vaatimuksensa naisille. Kasvojen kauneus, normaali painoindeksi ja nuorekkaan sileä iho on aika universaaleja juttuja mitä kaikki miehet arvostava.

(Huomaa että miehiä lähes poikkeuksetta ei kiinnosta pätkän vertaa kuinka ammattillisesti menestynyt olet.)

• Ikisinkku M

Sinunn ongelma lienee asuinpaikka, eihän siellä menninkäisten maassa ole kuin juoppoja kääpiöitä :D Joo mutta tosissaankin varmaan tuo paikka vaikuttaa ja sitten se että kun olet menestynyt, on talot ja pelit niin se voi myös vaikuttaa kun naiselle kai olisi helpointa tilanteessa jossa oli vain kassissa vaatteet ja mahdollisuus irtautua helposti miehen luokse asumaan.

• nainen 40 vee

Luulen että se on just näin, mies ei ikään kuin pysty "pätemään" naisen edessä. Onko se miehen itsetunnolle jotenkin paha paikka, kun eihän se naisellekaan ole, kun naiset yleensä muuttaa miesten perään... Mutta mikä estää miehen muuttaa muualta, onhan Lapissa kuiten paljon arvokkaita asioita. Väittäisin että maastollisest paljon enemmän kuin betonilähiössä :)

• Ikisinkku M
        nainen 40 vee kirjoitti:

Luulen että se on just näin, mies ei ikään kuin pysty "pätemään" naisen edessä. Onko se miehen itsetunnolle jotenkin paha paikka, kun eihän se naisellekaan ole, kun naiset yleensä muuttaa miesten perään... Mutta mikä estää miehen muuttaa muualta, onhan Lapissa kuiten paljon arvokkaita asioita. Väittäisin että maastollisest paljon enemmän kuin betonilähiössä :)

Tavallaan se ehkä niin onkin kun "kunnolliset" miehet joutuu kasvamaan siihen ajatukseen että heidän pitää hankkia ammatti, asunto ym. kilkkeet niin se on sitten vaikea asennoitua muuhun ajatukseen jos ei ole tottunut siipeilemään muutenkin ja tuskin mitään siipiveikkoa olet kuitenaan hakemassa. Lapissa asumisessa epäilemättä on hienoja juttuja, harmi vaan sinun kannalta se että jos/kun väimatka on pitkä niin se asettaa sitten omat vaatimuksensa.

• ht ...
        nainen 40 vee kirjoitti:

"Luulen että se on just näin, mies ei ikään kuin pysty "pätemään" naisen edessä"

Miehet ei yritä päteä naisten edessä sen takia että se olisi miehen itsetunnolle mahdottoman tärkeää. Vaan siksi, että yleensä naiset ei kiinnostu miehistä, jotka ei ole riittävän "päteviä" (palstan termein "korkean statuksen") miehiä. Siksi miehet yrittää päteä naisten edessä - Tehdäkseen naiseen vaikutuksen.

ts. Naiset ei yleensä tykkää perässä vedettävistä vässyköistä, vaan itsevarmoista miehistä, jotka osoittavat riittävää johtajuutta ja "perheen päänä" olemista.

"Mutta mikä estää miehen muuttaa muualta"

No toi ajatus ei nyt vaan toimi että muuttoliike yleensä olisi kasvukeskuksista poispäin. Koska ensinnäkin työt on pääasiassa muualla. Varsinkin ne ns. menestyneimpien miesten työt, kuten vaikka teknologiateollisuus, yms. Harva sellainen mies haluaa muuttaa työttömäksi jonnekin Lappiin.

Ja mies joka lähtee kauas menestyneen naisen nurkkiin työttömäksi, jonnekin toiselle puolen Suomea on käytännössä idiootti. Koska ei siinä tilanteessa voi odottaa sen enempää kuin että se suhdekin loppuu tuollaisessa tilanteessa hyvin pian. Jolloin mies on sekä ilman työtä että naista.

Kyllä se on ihan syytä etsiä sitä miestä sieltä lähialueelta.

• kysyn vaan

Mites nuo miehen tulot? Kuinka paljon miehen tulisi vähintään tienata kuukaudessa tai vuodessa? Onko miehen ammatilla mitään väliä? Millaiseen ansiotasoon / ammattiin olisit tyytyväinen?

• nainen 40 vee

Ei ole tuloilla väliä, eikä ammatilla ainakaan minun kohdalla, mutta elättämäänkään en kyllä alkais. Eikä minusta miehenkään pitäisi oikeasti, mutta niinhän se menee, että yleensä naiset muuttaa miesten perään, eli kyllä miehet luulevat ainakin elättävänsä. Ja tässä se varmaan tuleekin, kun talo olis naisella ja nainen ei kuitenkaan niin kuin elättäis. Psykologiaako tämä on, mie kun luulin, että rakkautta :)

• nainen 40 vee kirjoitti:

Ei ole tuloilla väliä, eikä ammatilla ainakaan minun kohdalla, mutta elättämäänkään en kyllä alkais. Eikä minusta miehenkään pitäisi oikeasti, mutta niinhän se menee, että yleensä naiset muuttaa miesten perään, eli kyllä miehet luulevat ainakin elättävänsä. Ja tässä se varmaan tuleekin, kun talo olis naisella ja nainen ei kuitenkaan niin kuin elättäis. Psykologiaako tämä on, mie kun luulin, että rakkautta :)

Onko suhteita takana ja jos on, niin miksi ne kaatui?

• nainen 40 vee
        ujo.atm40 kirjoitti:

Onko suhteita takana ja jos on, niin miksi ne kaatui?

On ollut suhteita.

• Nyyh-nyyh

Eli sinulla tarjottavana 40 ikävuotta, isokokoinen ja etsit yli 180 senttistä miehen kokoista miestä Lapista?

Sulla ei vaan riitä ulkonäkö siihen mitä havittelet ja mistä.

Minäkin tahdon keskimittaisena miehenä pk-seudulta jonkun pitkäsäärisen mallin, mutta on vaikea löytää enkä jaksais olla enää sinkku.

• nainen 40 vee

Asiaa mietittyäni tässä vuosien varrella on, että ne harvat isokokoiset miehet täällä on sorttia että ne ei muuta naisen hoteisiin, vaan niiden pitää "päästä" pätemään ja loput on liian lyhyitä. Ja miehet ei muuta muualta, koska ne ei vaan uskalla, jostain kumman syystä, mitä en tiedä.
        Eli, se missä teen väärin on että olen liian pitkä, asun omassa talossa ja Lapissa.

• Nyyh-nyyh
        nainen 40 vee kirjoitti:

Asiaa mietittyäni tässä vuosien varrella on, että ne harvat isokokoiset miehet täällä on sorttia että ne ei muuta naisen hoteisiin, vaan niiden pitää "päästä" pätemään ja loput on liian lyhyitä. Ja miehet ei muuta muualta, koska ne ei vaan uskalla, jostain kumman syystä, mitä en tiedä.
        Eli, se missä teen väärin on että olen liian pitkä, asun omassa talossa ja Lapissa.

Saman mittainen mies siis ei kelpaa?

Tajuathan että tuo sinun "menninkäisiä" juttusi on loppujen lopuksi ihan omaa typeryyttä?

"Ja miehet ei muuta muualta, koska ne ei vaan uskalla, jostain kumman syystä, mitä en tiedä."

Kuka haluaa muuttaa jonnekin perähikiälle Lappiin?

• ht ...
        nainen 40 vee kirjoitti:

"että olen liian pitkä" Ei. Vaan että vaadit mieheltä liikaa pituutta.

Varmaan 90% miehistä ei välittäisi pituudestasi pierun vertaa - Jos tietäisivät että sinä et välittäisi heidän pituudestaan. (Mutta kuten olet jo ilmaissut, niin sehän ei ole totta.)

• tämä selvä.

Nainen löytää aina jonkun jännämiehen.
      Muutin lapista etelään 10 v sitten koska lapin naiset oli ronkeleita vaikka tienasin 70000 vuodessa. Lapsissa on ainaostaan hyvää tenojoki jossa käyn pari kertaa vuodessa.

• nainen 40 vee

Rahan takia tuskin kukaan suhdetta perustaa, mie ainakin toivon niin :)

• Kuulostaa likaiselta

Onneksi minun lapsissani ei ole tenojokea, jossa käytäisiin pari kertaa vuodessa.

• topsecret.

Varmasti löydät seuraa, en epäile hetkeäkään.
      Mutta mutta. miehen psyyke aka naiset korvillaan, miehet silmillään..
      Kuumat puumat vs herkku pissikset.
      Siis kelaisin, jos olisin Gaussin käyran toises pääs hek. koht.

• Voisinpa tullakin

Ottaisitko itseäsi 15v vanhemman miehen? Savuton, suht raitis ja ihan tolkku otus. Laittaa itse ruokansa ja pesee mattonsa. Muuttaisin Lappiin mielelläni, oma asunto ja mökki vuokralle. Haluaisitko tutustua? Ex tai äiti ei tule mukana.

• think think

Oletko ajatellut sitä, että:
      - olet jo 40-v. Moni mies haluaa lapsia ja sinä et välttämättä enää tule raskaaksi. JOs taas et halua lapsia, niin suurin osa kuitenkin miehistäkin haluaa lapsia. Se vähentää haluttavuuttasi

- haluat pitkää miestä. Lapissa taas on paljon saamelaisia, jotka ovat keskivertoa lyhyempiä. Mikset voisi huolia itsesi pituista, niin valinnanvara kasvaisi? Eihän turvallisuudentunne ja seksikkyys ole oikeasti todellakaan kiinni pituudesta!

- haluat asua Lapissa ja vielä niin, että mies muuttaisi sinun luoksesi. Miksi et ole itse valmis muuttamaan miehen luokse tai mahdollisesti lähemmäs miestä, jos miehellä esim. on edellisestä suhteestaan lapsia, jonka vuoksi olisi hyvä päätyä asumaan miehen nykyiselle kotipaikkakunnalle?

- sanoit, että miehen pitäisi muuttaa sinun luokse, mutta kuitenkin miehen pitäisi elättää itsensä. Asutko sellaisella paikkakunnalla, että siellä oikeasti on realistista saada töitä?

- hampaat voi aina laittaa uusiksi ja tupakkaakin voi yrittää vähentää tai lopettaa.

Anteeksi nyt vaan, mutta näin naisnäkökulmasta sinun on kyllä tosi vaikea löytää itsellesi miestä. Vaatimuksesi ovat aika kovat.

• nainen 40 vee

Siksi laitoinkin tänne aiheen joka herättää onneksi keskustelua. Saan sitä myöden vastauksia kysymyksiini. Ja itsekin olen siihen tulokseen tullut, että en tule saamaan miestä.
        Minulla on työ ja toimeentulo kiinni tässä tilassa mihin sisältyy talo. Siksi en voi muuttaa täältä. Jossain saattaa olla miehiä joilla ei ole mitään sidonnaisuuksia paikkakunnalle missä asuu, joten miksi ei tällöin voisi muuttaa naisen perässä. No Lappi on Lappi, mutta aina kekseliäälle otukselle voisi löytyä toimeentulo tai mikä estää alkaa toimimaan esmes. minun kanssa ja tällöin laajentaa toiminta-alaa, yhdessä. Matkailu on täällä aika suuri rahanlähde :)
        Pituus on vaan minulle tärkeä, koska se käy minun silmään kun mies olisi päätä lyhyempi.
        Siihenkin tuokseen olen tullut joo, että miehet haluaa lapsia, mutta ovatko ne miettineet, että ne lapset pitää myös kasvattaa, eli suhde ei voi loppua. Suomessa on jo ihan liikaa yksinhuoltajia ja uusioperheitä. Se ei mene minun ymmärrykseen, että yhteiskunnan painolle laitetaan tästä lasku. Siksi minulla ei niitä edelleen ole, kun en ole löytänyt silloin nuorenakaan tarpeeksi vastuuntuntoista ihmistä (miestä) rinnalleni että suhde kestää ja lapsia voisi alkaa laittaa. Nyt se tosiaankin on myöhäistä, mutta en paheksu jos miehellä olisi lapsia omasta takaa, kunhan suhde lasten äitiin on terve, eikä siitä aiheudu haittaa uudelle suhteelle.
        Joten, yhteenvetona. Ihmiset ajattelevat että Lapissa ei voi elää, eikä tehdä ylipäänsä mitään töitä. Mutta, käännän sen toiste päin. Täällä säilyy rauha, luonto puhtaana, väen vähyys ja kauneus ja elämän arvo muihin asioihin kun juosta kellon kanssa kilpaa ja rahan ahneus.
        Kiitos siis keskusteluun osallistuneille, olen saanut vastaukset mitä tulin hakemaan. Olen ja tulen olemaan aina yksinäinen matkailunparissa työskentelevä nais ihmine, jolla on terve itsetunto tallella :)

• kiltti atm
        nainen 40 vee kirjoitti:

Siksi laitoinkin tänne aiheen joka herättää onneksi keskustelua. Saan sitä myöden vastauksia kysymyksiini. Ja itsekin olen siihen tulokseen tullut, että en tule saamaan miestä.
        Minulla on työ ja toimeentulo kiinni tässä tilassa mihin sisältyy talo. Siksi en voi muuttaa täältä. Jossain saattaa olla miehiä joilla ei ole mitään sidonnaisuuksia paikkakunnalle missä asuu, joten miksi ei tällöin voisi muuttaa naisen perässä. No Lappi on Lappi, mutta aina kekseliäälle otukselle voisi löytyä toimeentulo tai mikä estää alkaa toimimaan esmes. minun kanssa ja tällöin laajentaa toiminta-alaa, yhdessä. Matkailu on täällä aika suuri rahanlähde :)
        Pituus on vaan minulle tärkeä, koska se käy minun silmään kun mies olisi päätä lyhyempi.
        Siihenkin tuokseen olen tullut joo, että miehet haluaa lapsia, mutta ovatko ne miettineet, että ne lapset pitää myös kasvattaa, eli suhde ei voi loppua. Suomessa on jo ihan liikaa yksinhuoltajia ja uusioperheitä. Se ei mene minun ymmärrykseen, että yhteiskunnan painolle laitetaan tästä lasku. Siksi minulla ei niitä edelleen ole, kun en ole löytänyt silloin nuorenakaan tarpeeksi vastuuntuntoista ihmistä (miestä) rinnalleni että suhde kestää ja lapsia voisi alkaa laittaa. Nyt se tosiaankin on myöhäistä, mutta en paheksu jos miehellä olisi lapsia omasta takaa, kunhan suhde lasten äitiin on terve, eikä siitä aiheudu haittaa uudelle suhteelle.
        Joten, yhteenvetona. Ihmiset ajattelevat että Lapissa ei voi elää, eikä tehdä ylipäänsä mitään töitä. Mutta, käännän sen toiste päin. Täällä säilyy rauha, luonto puhtaana, väen vähyys ja kauneus ja elämän arvo muihin asioihin kun juosta kellon kanssa kilpaa ja rahan ahneus.
        Kiitos siis keskusteluun osallistuneille, olen saanut vastaukset mitä tulin hakemaan. Olen ja tulen olemaan aina yksinäinen matkailunparissa työskentelevä nais ihmine, jolla on terve itsetunto tallella :)

Eikö lapissa ole paljon poikamiehiä? Muuta pituusvaatimuksesi 175->.

• ht ...
        kiltti atm kirjoitti:

Eikö lapissa ole paljon poikamiehiä? Muuta pituusvaatimuksesi 175->.

Noh. Tuossahan tuo tarina jo oli aika selvästi ilmaistuna. Palstan termein ilmaistuna, kun "ei kysynnän ja tarjonnan taso kohtaa, niin yksin jää". Ja ap on asian itsekin tainnut jo sisäistää.

Jos ei halua tai pysty itse muuttumaan, niin ei voi odottaa sitä muiltakaan. Sitten pitää vaan hyväksyä yksinolo tai odottaa sitä jotain ihmettä tapahtuvaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe