Treffit+ huomio!!

Huolissaan....

Yritin tehdä kestotilausta treffit plussalle jolloin palvelu kysyi kaikki mahdolliset visa kortti tiedot. Sen jälkeen tilaus ei silti onnistunut. Kertatilaus meni pankkitunnuksilla läpi. Olisikin mukava tietää mihin käyttötarkoitukseen kortin tiedot meni? Pitääkö kortti heti kuolettaa? Onko palvelu luotettava ja onko yleensäkään palstalla kestotilauksen tehneitä jotka selventäisi mulle asiaa että olenko turhaan huolissani ja tilaus vaan ei vahvistunut jostain syystä?? Kiitos!!

2

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j56r57u6

      Miksi ihmeessä ostit palvelun?
      Näkeäksesi että naiset saa sen 100 viestiä päivässä ja lähetettyjä viestejä 0?

      Ainakin antamasi sp.osote vuotaa spämmereille niin olisin kyllä huolissani..

    • 9+1

      Plussa kannattaa hommata jos asuu vaikka pienessä maakunnassa kunten etelä-savo jossa ei ole naisia. Saa huomattavasti paremman näkyvyyden ja joku saattaa vaikka katsoa profiilia. Ja pystyyhän sen avulla tekemään vaikka 100aloitetta päivään kun vastaus prosentti on mitä on. Ja ehket tärkein ominaisuus on nähdä tilastot.
      Sieltä äkkiä huomaa kannattaako naiselle viestejä laittaa. Esim jos naisen profiili on vanha niin semmoseen ei kannata todellakaan laittaa viestiä. Paljon löytyy myös semmosia tilastoja että on profiili on vanha ja on saanut kuukaudessa satoja viestejä sadoilta miehiltä ja ei oo itse yhtään viestiä lähettänyt minnekkää. Mut jos tilastoissa näkyy että nainen on viestitellyt suunnilleen kaikkien kanssa ja jopa laittanut viestejä useammalle miltä on saanut takas niin näille kannattaa niitä aloitteita tehdä. Koska ne on silloin jotain etsimässäkin eikä pelkästään itsetuntoaan kohottamassa.. Tunnen pari perheellistä naista jotka on vaan ajan kulus deitti sivuilla kiusaamassa miehiä ja on sen verran hyviä tuttuja että olen naamatusten kysynyt asiasta. .
      Että tilastot kannattaa lukea ja sit vasta viestiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe