Onko oikeasti iskeminen sitä että seksiä haetaan?
Jos näin menee niin lopetan tutustumisyritykset miehiin heti.
Mulle mies on kokonaisuus eikä mikään lelu.
Tämä akka ei nyt tajua..
5
309
Vastaukset
- Tosi nuija :b
Kuinka kummassa on parisuhteessa olevia olemassa? Miten he ovat tavanneet? Sängyssäkö?Hmmmm..
- Jagdpanther
Ei sängyssä tapaamisessa ole mitään vikaakaan ;)
- Olen Ap
Totta juu tuokin on joillekin. Silti kuulostaa karsealta että ensin jotkut tekevät koeajon jonka perusteella jatko ratkeaa.
Pitäisi olla aikas taikurimies että mut vakuuttaisi kerrasta lakanoissa.
Mä itse kiinnostun persoonasta ihan jo vaatteet päällä. Haluan tietää miehestä, olisiko ajatusmaailmassa samankaltaisuutta.
Seksihän vain paranee tutussa seurassa ajallaan toiseen tutustumalla.
Jos eka lakanan pöllytys perustuu taitojen näyttämiseen ja se olisi huikeaa, niin miten realistisen kuvan siitä saa?
Mieluummin iloista räpellystä ja haparointia kun aika on kypsä molemmille.
- 18+24
Miehestä saa mielestäni oikein hyvän kuvan lakanoissa: Taidokas Don Juan on yhdenyön juttu. Se mies joka sekaantuu sanoissaan, on aivan liian hermostunut harrastamaan seksiä ja lopuksi haluaa puhua on avioliittomateriaalia. Mies on hermostunut jos aidosti kiinnostunut, oma aviomieheni pystyi tuskin puhumaan kun tapasimme, ja on rauhoituttuaan maailman paras pano.
- Olen Ap
Kiitos vastauksesta "18 24" juuri tällainen on se aidoin mies. Onnea teidän yhteiselle elämälle : ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708