Avomieheni kuristi ja löi minua tänä aamuna. Isku tuli päähän ja nyt siinä on kipeä kuhmu ja päätä särkee. Olen kuulemma kipuni ansainnut. Aikaisemmin hän on vain kuristanut ja muuten murjonut, nyt ensimmäistä kertaa löi nyrkillä. Meni päivä pilalle.
Avomies löi
5
252
Vastaukset
- Kipunsa ansainnut
Nyt kun hän minuun koskee, alkaa minua vaan itkettämään. Toisaalta tunnen itseni täysin arvottomaksi, toisaalta surettaa se, että annan tämän kaiken tapahtua. Kaikki johtui vain siitä että yritin pitää miestä aamulla hyvänä. Siitä hän suuttuneena pahoinpiteli minua. Olen kuulemma ansainnut.
Miten voi sellaisesta suuttua? Ilmeisesti olen niin vastenmielinen ja oksettava.- mitä vielä odotat??
No jos on sinua jo aiemmin pahoinpidellyt, miksi vielä olet hänen kanssaan??? En oikeasti voi ymmärtää naisia, jotka jäävät vaikka saa nyrkistä. Haluatko joku päivä kuolla jos hän äityy todella hurjaksi??
- idlljem
Sulla ei ole vaihtoehtoa kuin erota. Tiedät sen itsekin.
Tunnistan tahdottomuuden, entä jos tämä tästä. Jos tämä olisi se viimeinen kerta. Ei ole, voin kertoa.
tee palvelus erityisesti itsellesi, että jätät miehen. sairasta jos jäät. Mieli sairastuu ja koko elämä menee pilalle. Myös taloudellisesti kun joudut eron jälkeen käymään terapiassa saamassa itsesi takaisin.
Heti pois. Älä tee kuten minä tein, tee kuten minä sanon. - Käännekohta
Tee kuten mitnä tein: Jätä mies pian. Kerro läheisillesi mitä hän on tehnyt. Hae apua itsellesi. Tiedän miten järkyttävää se on huomata naineensa väkivaltaisen narsistin, mutta sinä voit lähteä.
- Eeliah
Aikaisemmin hän on vain kuristanut ja muuten murjonut, nyt ensimmäistä kertaa löi nyrkillä.
No on sulla hieno mies! Miksi??? Kysyn aina vain, miksi jotkut meistä naisista suostuvat tällaiseen? missä itsetunto, omanarvontunto???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943