Koska viimeksi keskustelit jonkun julkkiksen kanssa? Nimiä kehiin.
Tunnetko paljon julkkiksia?
15
175
Vastaukset
He ovat toivoneet, etten mainosta heitä
- y.b off...
En varmaan ketään täällä julkkikseksi laskettavaa. Eli en mitään seiskapäivä-julkkiksia.
Muthei, olihan toinen mun n. 70v. biletyskamuista parin viikon takaa, tän viikonlopun Iltalehden kannessa. Pääsin hänen käsikynkässään jonojenkin ohi, vippinä :P- kirjailijatuttuja?
Näin viikonlopun iltiksen töissä, se Simpauttajan kirjoittaja?
- komsiikomsaa
Tunnen muutaman iskelmälaulajan, koska hänen lapsensa ovat lasteni kanssa samalla luokalla tms.
- sain nimmarin.
Siitä on nyt tasan vuosi.
- utelias 1
Lasketaanko sukulainenkin mukaan, kun kysymykses on melkein perheenjäsen?
Tunnen, vaikka kuinka monta. Ei ole sen kummempaa väkeä kuin muutkaan. Eniten pistää silmään kuinka lyhyitä monet on verrattuna telkkarista tulevaan mielikuvaan, miespoliitikot varsinkin.
- entsitte
Paljon! Politiikkoja, businesmiehiä, urheilijoita, kiekkoilijoita, missin. Tosi-tv julkkuja. Seuravaksi tahdon pressan. Eiku tahdon ite julkkikseks!
Mut oikeesti ei heillä ole mitään väliä. Ihmisiä nekin on. Usein mukavia kun niiden pitää pitää yllä mainetta ja suhteita. Diivat erikseen - Tähtihetkiin
En keskustellut mutta näin ohimennen näyttelijän.
Mietin millainen tyyppi olis Chad Groeger livenä?
Ja tämän lisäksi tunsin tänään itseni aika onnistuneeksi, tai ainekin hommelit onnistu. Eikös se ole vähän kuin julkkis "fiilis". Oman elämän julkkis... - määmy
Blondeil o tän vuon noin 30 keikkaa... Ollaan julkkiksii :D tai pissiksii :p
http://www.youtube.com/watch?v=CEO9mY4KRTA tunnen muutamia muusikoita.
jutellut varmaan viimeeksi viime viikonloppuna- julkkiskamu
Mutta nyt ei puhutakaan lähikuppilassa kerran vuodessa keikkailevista muusikoista.
Mä kävin joskus samalla punttisalilla kädenväännön maailmanmestarin kanssa.
Samalla salilla on käynyt myös kanssani amatöörikehonrakennuksen euroopan mestari.- kerros sen
kädenväännön mestarin alkukirjaimet vaikka jos muistat... et tiedänkö tyypin..
kerros sen kirjoitti:
kädenväännön mestarin alkukirjaimet vaikka jos muistat... et tiedänkö tyypin..
Enpä taida kertoa koska se voisi antaa jollekin osviittaa siihen kuka minä olen.
Ja minä taas aion pysyä Suomi24 palvelussa anonyyminä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673