Koska viimeksi keskustelit jonkun julkkiksen kanssa? Nimiä kehiin.
Tunnetko paljon julkkiksia?
15
118
Vastaukset
He ovat toivoneet, etten mainosta heitä
- y.b off...
En varmaan ketään täällä julkkikseksi laskettavaa. Eli en mitään seiskapäivä-julkkiksia.
Muthei, olihan toinen mun n. 70v. biletyskamuista parin viikon takaa, tän viikonlopun Iltalehden kannessa. Pääsin hänen käsikynkässään jonojenkin ohi, vippinä :P- kirjailijatuttuja?
Näin viikonlopun iltiksen töissä, se Simpauttajan kirjoittaja?
- komsiikomsaa
Tunnen muutaman iskelmälaulajan, koska hänen lapsensa ovat lasteni kanssa samalla luokalla tms.
- sain nimmarin.
Siitä on nyt tasan vuosi.
- utelias 1
Lasketaanko sukulainenkin mukaan, kun kysymykses on melkein perheenjäsen?
Tunnen, vaikka kuinka monta. Ei ole sen kummempaa väkeä kuin muutkaan. Eniten pistää silmään kuinka lyhyitä monet on verrattuna telkkarista tulevaan mielikuvaan, miespoliitikot varsinkin.
- entsitte
Paljon! Politiikkoja, businesmiehiä, urheilijoita, kiekkoilijoita, missin. Tosi-tv julkkuja. Seuravaksi tahdon pressan. Eiku tahdon ite julkkikseks!
Mut oikeesti ei heillä ole mitään väliä. Ihmisiä nekin on. Usein mukavia kun niiden pitää pitää yllä mainetta ja suhteita. Diivat erikseen - Tähtihetkiin
En keskustellut mutta näin ohimennen näyttelijän.
Mietin millainen tyyppi olis Chad Groeger livenä?
Ja tämän lisäksi tunsin tänään itseni aika onnistuneeksi, tai ainekin hommelit onnistu. Eikös se ole vähän kuin julkkis "fiilis". Oman elämän julkkis... - määmy
Blondeil o tän vuon noin 30 keikkaa... Ollaan julkkiksii :D tai pissiksii :p
http://www.youtube.com/watch?v=CEO9mY4KRTA tunnen muutamia muusikoita.
jutellut varmaan viimeeksi viime viikonloppuna- julkkiskamu
Mutta nyt ei puhutakaan lähikuppilassa kerran vuodessa keikkailevista muusikoista.
Mä kävin joskus samalla punttisalilla kädenväännön maailmanmestarin kanssa.
Samalla salilla on käynyt myös kanssani amatöörikehonrakennuksen euroopan mestari.- kerros sen
kädenväännön mestarin alkukirjaimet vaikka jos muistat... et tiedänkö tyypin..
kerros sen kirjoitti:
kädenväännön mestarin alkukirjaimet vaikka jos muistat... et tiedänkö tyypin..
Enpä taida kertoa koska se voisi antaa jollekin osviittaa siihen kuka minä olen.
Ja minä taas aion pysyä Suomi24 palvelussa anonyyminä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696640Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583103- 322289
- 201858
- 131857
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto211856Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131582- 181549
- 521538
- 101529