Moikka!
Olen 15 vuotias poika Espoosta, mutta täytän ennen kesää 16 = (-99). Haluaisin kovasti päästä kesätöihin ensi kesänä ja hieman työkokemusta on jo lehtien jakelusta noin kolmisen kuukautta. Olisiko kellään ideoita tai kokemuksia, että mihin kannattaisi hakea ja milloin hakeminen kannattaa aloittaa? Kertoisitteko myös parhaanne mukaan eri duunien palkoista ! :) kiitoss!
Kesätöitä 16 vuotiaalle 2015!
3
247
Vastaukset
- Mathilda -98
Itse olin viime kesänä hienosti ilmaistuna telemarkkinointi firmassa, eli siis puhelinmyyjänä ja kaupittelin tuntipalkalla aikakausilehtiä. Työ oli suoraan sanottuna aika perseestä, mutta meidän työporukka oli tosi kiva ja koostui 15-21 -vuotiaista pari eläkeläistä. Palkka oli 10€/h ja suosittelen menemään puhelinmyyjäksi vain, jos saat kiinteää tuntipalkkaa. Meillä oli joustava työaika kellokorteilla. Palkka tuli täysistä tunneista ja periaatteessa jokaisena soppariin kirjoitettuna päivänä piti paikalla käydä vähintään se tunti soittelemassa. Olin neljä viikkoa jokaisena arkipäivänä töissä noin. 6h ja yhteensä sain n.1300€.
- karu fakta
Sori mut Suomessa ei kesätöitä saa
- joooooooooooooooooo
k.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069