Moikka!
Olen 15 vuotias poika Espoosta, mutta täytän ennen kesää 16 = (-99). Haluaisin kovasti päästä kesätöihin ensi kesänä ja hieman työkokemusta on jo lehtien jakelusta noin kolmisen kuukautta. Olisiko kellään ideoita tai kokemuksia, että mihin kannattaisi hakea ja milloin hakeminen kannattaa aloittaa? Kertoisitteko myös parhaanne mukaan eri duunien palkoista ! :) kiitoss!
Kesätöitä 16 vuotiaalle 2015!
3
296
Vastaukset
- Mathilda -98
Itse olin viime kesänä hienosti ilmaistuna telemarkkinointi firmassa, eli siis puhelinmyyjänä ja kaupittelin tuntipalkalla aikakausilehtiä. Työ oli suoraan sanottuna aika perseestä, mutta meidän työporukka oli tosi kiva ja koostui 15-21 -vuotiaista pari eläkeläistä. Palkka oli 10€/h ja suosittelen menemään puhelinmyyjäksi vain, jos saat kiinteää tuntipalkkaa. Meillä oli joustava työaika kellokorteilla. Palkka tuli täysistä tunneista ja periaatteessa jokaisena soppariin kirjoitettuna päivänä piti paikalla käydä vähintään se tunti soittelemassa. Olin neljä viikkoa jokaisena arkipäivänä töissä noin. 6h ja yhteensä sain n.1300€.
- karu fakta
Sori mut Suomessa ei kesätöitä saa
- joooooooooooooooooo
k.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285754
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962569- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121333
- 591062
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815