Moikka!
Olen 15 vuotias poika Espoosta, mutta täytän ennen kesää 16 = (-99). Haluaisin kovasti päästä kesätöihin ensi kesänä ja hieman työkokemusta on jo lehtien jakelusta noin kolmisen kuukautta. Olisiko kellään ideoita tai kokemuksia, että mihin kannattaisi hakea ja milloin hakeminen kannattaa aloittaa? Kertoisitteko myös parhaanne mukaan eri duunien palkoista ! :) kiitoss!
Kesätöitä 16 vuotiaalle 2015!
3
274
Vastaukset
- Mathilda -98
Itse olin viime kesänä hienosti ilmaistuna telemarkkinointi firmassa, eli siis puhelinmyyjänä ja kaupittelin tuntipalkalla aikakausilehtiä. Työ oli suoraan sanottuna aika perseestä, mutta meidän työporukka oli tosi kiva ja koostui 15-21 -vuotiaista pari eläkeläistä. Palkka oli 10€/h ja suosittelen menemään puhelinmyyjäksi vain, jos saat kiinteää tuntipalkkaa. Meillä oli joustava työaika kellokorteilla. Palkka tuli täysistä tunneista ja periaatteessa jokaisena soppariin kirjoitettuna päivänä piti paikalla käydä vähintään se tunti soittelemassa. Olin neljä viikkoa jokaisena arkipäivänä töissä noin. 6h ja yhteensä sain n.1300€.
- karu fakta
Sori mut Suomessa ei kesätöitä saa
- joooooooooooooooooo
k.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614706Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803157- 472493
- 342215
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451787- 971570
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69968
- 98912