Jag har märkt att jag i princip gör mina uppköp i de affärer där jag får "sparpengarna " direkt på mitt konto.En annan kedjas kort använder jag då när de har nedsatta priser på litet dyrare varor. Det skall annars böjas i tid,också barn har bonuskort ,vi var med barnbarnet på shoppingrunda och så blev vi hungriga.Hamburgare och franskisar kändes som ett bra alternativt.Naturligtvis gick vi till den hamburgerkedjan där man fick rabatt med bonuskortet.
Bonuskortaddikt.
5
78
Vastaukset
- dagens melodi
Man har nog så många bonus och rabattkort att det är svårt att hålla reda på dem alla.
Jag tittar inte efter bonus och liknande. Vill alltid handla kvalitetsvaror, kosta vad kosta.
- smaksak
Många handlar på Lidl igen därför att varorna är förmånliga utan bonus.
- mummeli....
smaksak kirjoitti:
Många handlar på Lidl igen därför att varorna är förmånliga utan bonus.
Vår vardag är nuförtiden fylld av olika kort.Jag sade alltid att jag åtminstone tänker fortsätta att betala kontant.Jo,minsann,Ottoautomaten togs bort i vår stadsdelen och inte ids man alltid åka ner till centrum och lyfta pengar.
Nu betalar jag med kort och räkningarna på nätet.Det fungerar förstås bra det också. - samarbete
mummeli.... kirjoitti:
Vår vardag är nuförtiden fylld av olika kort.Jag sade alltid att jag åtminstone tänker fortsätta att betala kontant.Jo,minsann,Ottoautomaten togs bort i vår stadsdelen och inte ids man alltid åka ner till centrum och lyfta pengar.
Nu betalar jag med kort och räkningarna på nätet.Det fungerar förstås bra det också.Jag är tacksam för en viss kedjas bonuskort,man får information och betjäning på svenska på tvåspråkiga orter.Dessutom har de ägarkundstidning på svenska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140