Bonuskortaddikt.

bonus på bonus

Jag har märkt att jag i princip gör mina uppköp i de affärer där jag får "sparpengarna " direkt på mitt konto.En annan kedjas kort använder jag då när de har nedsatta priser på litet dyrare varor. Det skall annars böjas i tid,också barn har bonuskort ,vi var med barnbarnet på shoppingrunda och så blev vi hungriga.Hamburgare och franskisar kändes som ett bra alternativt.Naturligtvis gick vi till den hamburgerkedjan där man fick rabatt med bonuskortet.

5

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dagens melodi

Man har nog så många bonus och rabattkort att det är svårt att hålla reda på dem alla.

• Jag tittar inte efter bonus och liknande. Vill alltid handla kvalitetsvaror, kosta vad kosta.

• smaksak

Många handlar på Lidl igen därför att varorna är förmånliga utan bonus.

• mummeli....
        smaksak kirjoitti:

Många handlar på Lidl igen därför att varorna är förmånliga utan bonus.

Vår vardag är nuförtiden fylld av olika kort.Jag sade alltid att jag åtminstone tänker fortsätta att betala kontant.Jo,minsann,Ottoautomaten togs bort i vår stadsdelen och inte ids man alltid åka ner till centrum och lyfta pengar.
        Nu betalar jag med kort och räkningarna på nätet.Det fungerar förstås bra det också.

• samarbete
        mummeli.... kirjoitti:

Vår vardag är nuförtiden fylld av olika kort.Jag sade alltid att jag åtminstone tänker fortsätta att betala kontant.Jo,minsann,Ottoautomaten togs bort i vår stadsdelen och inte ids man alltid åka ner till centrum och lyfta pengar.
        Nu betalar jag med kort och räkningarna på nätet.Det fungerar förstås bra det också.

Jag är tacksam för en viss kedjas bonuskort,man får information och betjäning på svenska på tvåspråkiga orter.Dessutom har de ägarkundstidning på svenska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe