Bonuskortaddikt.

bonus på bonus

Jag har märkt att jag i princip gör mina uppköp i de affärer där jag får "sparpengarna " direkt på mitt konto.En annan kedjas kort använder jag då när de har nedsatta priser på litet dyrare varor. Det skall annars böjas i tid,också barn har bonuskort ,vi var med barnbarnet på shoppingrunda och så blev vi hungriga.Hamburgare och franskisar kändes som ett bra alternativt.Naturligtvis gick vi till den hamburgerkedjan där man fick rabatt med bonuskortet.

5

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dagens melodi

Man har nog så många bonus och rabattkort att det är svårt att hålla reda på dem alla.

• Jag tittar inte efter bonus och liknande. Vill alltid handla kvalitetsvaror, kosta vad kosta.

• smaksak

Många handlar på Lidl igen därför att varorna är förmånliga utan bonus.

• mummeli....
        smaksak kirjoitti:

Många handlar på Lidl igen därför att varorna är förmånliga utan bonus.

Vår vardag är nuförtiden fylld av olika kort.Jag sade alltid att jag åtminstone tänker fortsätta att betala kontant.Jo,minsann,Ottoautomaten togs bort i vår stadsdelen och inte ids man alltid åka ner till centrum och lyfta pengar.
        Nu betalar jag med kort och räkningarna på nätet.Det fungerar förstås bra det också.

• samarbete
        mummeli.... kirjoitti:

Vår vardag är nuförtiden fylld av olika kort.Jag sade alltid att jag åtminstone tänker fortsätta att betala kontant.Jo,minsann,Ottoautomaten togs bort i vår stadsdelen och inte ids man alltid åka ner till centrum och lyfta pengar.
        Nu betalar jag med kort och räkningarna på nätet.Det fungerar förstås bra det också.

Jag är tacksam för en viss kedjas bonuskort,man får information och betjäning på svenska på tvåspråkiga orter.Dessutom har de ägarkundstidning på svenska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      278
      6225
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3268
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2981
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2427
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1832
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1582
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      196
      1549
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1491
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe