Salaperäiset naiset?

MimmiF

Miksi miehet ovat kiinnostuneita salaperäisistä naisista? Mitä mies tällä salaperäisyydellä tarkoittaa? Minua huvitti, kun eräs mies kuvaili minua salaperäiseksi. En käsitä tätä. Onko tämä jotakin fantasiaa?

Minä en ole kiinnostunut salaperäisistä miehistä. Salaperäinen mies olisi jotenkin epäilyttävä.

1

1317

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salainenko

Miehenä en ole oppinut ymmärtämään miksi monia naisia kiinnostavat salaperäiset miehet. Minä en ole kiinnostunut salaperäisistä naisista. Saa salaisuuksia olla, mutta kysytyn laista salaperäisyyden palvontaa en ymmärrä. Samaa mieltä aloittajan kanssa, salaperäisissä miehissä ja naisissa on jotain epäilyttävää. Salaperäinen mies/nainen on ok jossain elokuvassa - jännityksen ylläpitämiseksi mutta in real life - epäilyttävä tyyppi. Voi salaperäisen ihmisen kanssa jutella, voi olla jännittävää, mutta parisuhdetta en haaveile, jos toinen pimittää tietoa eikä vastaile tavallisiin kysymyksiin. Joku voi arastella huonojen ihmiskokemusten vuoksi kertoa kaikkea itsestään, sen ymmärrän. Mutta tarkoituksella salaperäistä esittävä tyyppi, tai sellainen tyyppi joka on salaperäinen vain siksi, ettei osaa tulla ihmisten kanssa toimeen eikä keskustella heidän kanssaan ja kertoo itsestään vain vähän, en kauaa katselisi. Moni nainen pitää viimeksi mainitunlaisia miehiä salaperäisinä ja jännittävinä, minä en sellaisia naisia kauaa katselisi, jolleivat halua tai osaa keskustella muuten kuin vältellen aiheita. Jos tiedän salaperäisenä pidetyn naisen luonteenpiirteissä tai tekemisissä olevan jonkin minua kiinnostavan asian, sitten voisin kiinnostua hänestä. Mutta jos salaperäisyys ei useankaan kerran tavatessa vähenisi, ei taitaisi kaveruuskaan onnistua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      108
      1329
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      982
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      864
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      672
    6. 32
      655
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      588
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      533
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      11