heittelin verkkoja

kokemuksia kiitos

Tottahan se on että netissä pyörii kaikenlaista porukkaa. Onko nämä nettisuhteet nykyään kovinkin yleisiä? Kertokaapa kokemuksia hyviä ja huonoja. Itse olen korviani myöten ihastunut. Itse kysyin suoraan haluaako naimisiin että saa oleskeluluvan? Ajattelin että suoraan sanoisi haluavansa mutta halusi odottaa ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ehkä olen menossa häntä myös tapaamaan. Ei ole kiinnostunut laittomista töistä vaan opiskella suomea että saisi hyvän työpaikan. Suhtautuminen elämään muutenkin vaikuttaa normaalilta kuten suhtautuminen naisiin.

3

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mellimari

      Helppo se on netissä kertoa ihan mitä vaan sylki suuhun tuo. Sinuna suhtautuisin varauksella miehen juttuihin, todellisuudessa voi asiat olla ihan toisin, kokemuksia on.

    • netti-ihastuksista

      Netti-ihastuminen on petollinen tunne. Se syntyy tosi helposti. Voin kertoa omista "ihastuksistani" aikana kun olin sinkku. Puoli vuotta olin tosi ihastunut erääseen mieheen. Hän halusi naimisiin ja halusi naimisiin vielä tavattuamme. Hän oli edelleen rakastunut. Hän oli aivan kunnon mies ja hänellä oli ammatti jne. Mutta vietettyäni aikaa hänen kanssaan kasvokkain niin se ihastus romahti. Hän oli hyvä mies, mutta en rakastanutkaan häntä. Hänessä oli sellaisia piirteitä jotka latistivat kiinnostukseni kokonaan. Se oli hänelle kova kolaus. Toisen kerran ihastuin erääseen toiseen ja meidän piti tavata. Kun eräs toinen mies, nettikaveri, kuuli, että olen tulossa kaupunkiin, niin hän sanoi, että voidaanpa mekin nähdä ja jutella. Ja voi voi...minä en pitänyt lainkaan siitä miehestä, johon luulin olevani "ihastunut" mutta kas...se toinen, josta en alunperin välittänyt lainkaan, vei jalat alta samantien. Seurustelinkin hänen kanssan jonkun aikaa kunnes hän sanoi, että ei sittenkään rakasta minua. He olivat molemmat ns. kunnollisia työtätekeviä miehiä.
      Tarkoitukseni on tässä kuvata sitä, että netti on melkoisen petollinen paikka ihastua. Ne tunteet voivat olla tosia mutta yhtä hyvin yhtä epätosia. Netti-ihastumisen ei kannata ajatella johtavan avioliittoon tai muuhun sitovaan. Ja tässä omassa nykyisessä avioliitossani olen saanut todeta, että se mies johon tutustuin ja jonka kanssa menin naimisiin, ei ehkä ole lopulta sittenkään se mies, jonka kanssa luulin menneeni naimisiin. Eli kyllä mies voi ylläpitää kulissia pitkäänkin, jotta pääsisi naimisiin ja pakoon köyhyyttä.

    • pensselitäti

      Suomea voi opiskella näin nettiaikana muuallakin kuin Suomessa. Jos ihastuksesi kerran on kiinnostunut suomen kielen opiskelemisesta, niin hänen kannattaa aloittaa heti huomispäivänä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe