staffilaiset kassatyöntekijät

kyllästynyt

Minkälaisia sopimuksia teillä sesonki/extraaja työntekijöillä on? Kuinka paljon töitä riittää viikossa?

Olen itse staffin listoilla, mutta töitä ei näytä olevan (vai eivätkö vain soita/txt minulle??) ja on ihan v*tusta käydä kerran viikossa istumassa muutama tunti kassalla.
Kertokaa kokemuksianne staffista!

6

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erässtaff

      En tiedä mistä päin olet mutta täällä Pirkanmaalla on rekrytoitu paljon väkeä kesän jälkeen. Vuoroja ei paljon mystaffissa näy enkä tiedä onko niitä jossain vai ottajia vaan nyt liikaa?
      Olen tehnyt noin 1100 tuntia vuodessa mutta nyt näyttää ettei vuoroja ole kuin pari viikossa. Ei ole myöskään yhtään tekstaria tullut. Vuorot menee kyllä äkkiä jos sellaisen vapaana sattuu mystaffissa näkemään.
      Pitää varmaan vaihtaa kohta firmaa?

    • Larotin

      Vuoroja on vähän koska:
      1) Yleinen taloustilanne on heikko
      2) Kaupat tarjoavat lisätöitä omille osa-aikaisille yhä tunnollisemmin.
      3) Staffpointin kohdalla asiakasliikkeet tarjoavat yhä enemmissä määrin vuoroja hyväksi kokemilleen työntekijöille ja vuorot tulevat tiettyjen valittujen henkilöiden nähtäväksi.
      -------
      Kertokaapas miksi te ette harkitse vuokratyön tekemistä useamman firman kautta? Itse tein parhaimmillaan näitä hommia kolmen eri vuokrafirman kautta ennen kuin siirryin vakituiseksi (edelleen yhden vuokrafirman leivissä varmuuden vuoksi)

    • Erässtaff

      Mikä on suositukseksi esim. toiseksi firmaksi?
      Pitäisi varmaankin miettiä sitäkin vaihtoehtoa vaikka töitä on minulle riittänytkin. Valinnan vapaus vaan on kaventunut.
      Kyllä suurin syy taitaa työn vähyydessä olla tuntien olennainen vähentäminen tässä taloudellisessa tilanteessa.

    • Vähän on

      Joo töitä on nyt huonosti tarjolla jopa täällä pk-seudulla Staffin kautta.Teen myös vuoroja Extraajien kautta, mutta sielläkin tosi vähä vuoroja. Parempi olisi työ missä olisi varmat listat... Hankala toisaalta hakea muita töitä kun koulussa on pakko olla joka parillinen viikko.

      Suosittelen myös, että haet parinkin eri firman listoille. En suosittele Extraajia , koska vuoroja niin vähän,mutta olen kuullut että Job-Linkin kautta jotkut tutut saaneet suht hyvin vuoroja.

    • Tuatut

      En olekkaan kunnolla tajunnut, että staffilta tulee osa vuoroista tulee vain kaupan hyväksi kokemille työntekiöille näkyville... Olenkin ihmetellyt miksi vuorot tuntuu yleensä katoavan todella nopeasti buukkauksista, mutta muutaman kaupan vuorot näkyy aina pitkään siellä. Olenkin aika hyvää pataa siellä koko henkilökunnan kanssa.

      Nyt taitaa työt loppua lähes kaikilta, mutta ei minua haittaa olen siirtynyt aiemmin jo kahdella muulle keikkafirmalle joille nuo Alepa vuorot ovat siirtymässä. Olen myös hommannut itselleni vakipaikan, että ei pahemmin enää kiinnosta tuo staffin keikat mitä ei pahemmin ole.

    • st00f

      Staffilla on ihan tuurista kiinni,miten on töitä.Päivystämällä koko ajan koneella jotain tulee(kannattaa kokeilla).Uudella työntekijällä ei oo helppoa saada paljon tunteja,koska lähes kaikki sovitaan suoraan työnantajien kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe