Itämainen ehkäisymenetelmä

Piia34

Kokeilimme mieheni kanssa amerikkalaisessa lehdessä suositeltua itämaista luonnonmukaista ehkäisymenetelmää, jossa nautitaan runsaasti granaattiomena-etikka survosta ennen yhdyntää. Ainakaan vielä en ole tullut raskaaksi (olen tehnyt testejä ja käynyt neuvolassa). Meillä on jo ennestään kaksi lasta. Tämä ehkäisymenetelmä tuntuu ihanan luonnolliselta, eikä ole ollut mitään sivuvaikutuksia. Onko muilla kokemuksia tästä tai jostain muusta luonnollisesta ehkäisymenetelmästä? Onko tämä oikeasti luotettava ehkäisykeino vai kannattaisiko vain tyytyä kondomiin ja unohtaa luonnonmukaisuus?

8

513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti 38v.

paljonko tätä survosta on siis nautittava ennen yhdyntää??? kuulostaa kyllä hyvältä. voisin kokeilla.

• Piia34

Vähintään 2 dl, mitä enemmän sitä varmempi vaikutus. Joskus olen nauttinut jopa 5 dl. Nautinnollisia kokeilu hetkiä!

• Äiti 38v.

Onko survos kovin nestemäistä? Vessahätä kesken yhdynnän ei ole mukava yllätys...

• Piia34

Etikkaa ei kannata ainakaan laittaa liikaa!

• valmet305

Kömä

• Ei voi olla totta...

Siis nautitaan suun kautta vai? Ei tule ihan ilmaiseksi tuokaan menetelmä. Ellei teillä kasva granaattiomenaa omassa pihassa. Jotenkin tuntuu epäillyttävämmältä kuin kunnolla selvitetyt varmat päivät. Suosittelisin ainakin tutustumaan käyttämäsi menetelmän lisäksi perusteellisesti oman kehon toimintaan ja välttämään suojaamatonta yhdyntää niinä muutamana hedelmällisenä päivänä, minä raskaus todellisuudessa on edes mahdollinen.

Eikös virallisissa ravitsemussuosituksissa ole yhä puoli kiloa kasviksia päivässä? Puoli litraa granaattiomenaa on jo niin iso määrä, että se sotkee muun ravitsemuksen ja yksipuolistaa sitä tarpeettomasti.

Varmasti hedelmällisyyttä alentavia kasvikunnan tuotteita on olemassa, kuten niitäkin, jotka aiheuttavat keskenmenon (olen kuullut raa'an papaijan olevan sellainen). Tämä kuulostaa silti lähinnä vitsiltä.

• kerrotietoja

Tuo sopii hyvin pariskunnille, joille raskaus ei ole katastrofi.
      Tule kertomaan vuoden kuluttua, miten menee ja vieläkö granaattiomena maistuu.

• onkotääjokutrolli

Yhtä varma ehkäisymenetelmä kuin lakanoille laskeminen! Eli pelkästä tuurista kyse, jos ei raskaaksi tule.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      277
      5229
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      59
      4769
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      3744
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      51
      2760
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2277
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1883
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      118
      1800
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1536
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1115
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      153
      1094
    Aihe