Haluaisin lauleskella kotona karaokea,minkälainen olisi toimiva paketti missä olisi kaikki mausteet (soitin, mikit, jonkinlaisia säätöjä yms.) Ei siis monesta eri laitteesta kasattavaa. Onko jollakin tällaisista karaokelaitteista kokemusta. Mikä kannattaisi hommata
Laulattais
3
225
Vastaukset
- kiekujatar
Minäkin olisin kiinnostunut hankkimaan kotikaraokelaitteet.
Voisipa joku neuvoa.- eteläpohojalaanen
pitkästä aikaa tänne kirioottelen.
Jos sullon dvd soitin ja viä sellaanen johona on transponointi mukana niin halavimmalla pääset kun ostat vähä yli satasen mikserin ja hyvät kuulokkehet niin muuta et tarvitte. Kaiuttimet-hyvät sellaaset maksaa monta sataa ja nuo kuulokkehet saat kans vähä yli satasella. - eteläpohojalaanen
eteläpohojalaanen kirjoitti:
pitkästä aikaa tänne kirioottelen.
Jos sullon dvd soitin ja viä sellaanen johona on transponointi mukana niin halavimmalla pääset kun ostat vähä yli satasen mikserin ja hyvät kuulokkehet niin muuta et tarvitte. Kaiuttimet-hyvät sellaaset maksaa monta sataa ja nuo kuulokkehet saat kans vähä yli satasella.Mihinkähän tuo mun lopputeksti meni. kiriootin kyllä pitemmänki pakinan mutta joku varaasti sen välillä.
Niin tarttet viä hyvän mikrofoonin.
Sen kannattaa ostaa kohta kunnollisen jottei tartte heti ruveta vaihtelemahan.
Osta heti suosista Shure beta mikrofooni niin ei varmahan tartte katua.
Se maksaa siinä saranviirenkymmenen euron paikkeella.
Tuo transponoonti ei oo aiva pakollinen jos sä osaat laulaa vaikka kolome oktaavia.
heklepottaa se kumminki niin palio jottei tartte niska punaasena laulaa korkiempia kohtia.
Mulla ittellä on kovat kaiuttimet mutta oon ruvennu säälimähän muita jokka joutuu kuuntelemahan mun roinastamista. Oon nykyään lauleskellu noiren kuulokkehien kautta.
Jotaki viis-sataa eurua kun pistät vehkeesihin niin pitkälle jo pääset. Jos hommaat kaiuttimet niin samanverran pitää pistää lisää.
Telekkarin kautta se ääni ei kyllä tuu oikeen millää lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875