Nissania ostamassa.. jos vois.

Paskaa palvelua.

Olihan kokemuksia nissanin liikkeissä, ei tunnu myyjiä juurikaan työt kiinnostavan. Viime viikolla kävin konalassa, istuskelin ja tutkin uutta nv400 pakua aikani. Myyjä kyllä vilkuili mutta näytti olevan kivat jutut kesken työkaverin kanssa. No siirryin lähemmäksi myyjiä vihjaistakseni että kaipaan palvelua. Aikani paskanjauhantaa katseltuani poistuin liikkeestä.
Tänään kävin auto aritassa.. Liikkeessä yksi myyjä ja hänelläkin kiireitä. Odottelin aikani ja poistuin. No satuin olemaan herttoniemeen matkalla niin ajelin sinne. Kaksi myyjää istuskeli pöytiensä ääressä.. Ei perse noussu penkistä niin taas poistuin noin 10min odottelun jälkeen. No ajattelin vielä kokeilla konalan liikettä uudelleen. Tutkiskelin aikani uutta nv400:ta ja siirryttyäni myyjän pöydän viereen minut huomattiin!!! No sainhan minä tarjouksen autosta mutta ei tätäkään myyjää tuntunu kaupanteko paljoa kiinnostavan. Ei minkäänlaista esittelyä autosta, kysymystä haluanko koeajaa.. Yms. Enpä taida nissanille enään mennä. Ostan firmalle neljä uutta pakua mutta merkki ei ole nissan.

8

3989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketonen Jusmi

      Oikein neljä! Noin pieniä määriä ei kannata edes myydä, näin myyjä valitsee asiakkaansa!

    • Nepparit

      Mitä esittelyjä sä enää tarviit, kun oot niin monessa kaupassa jo siihen tutustunut. Vaikuttaa säälittävältä pelleltä, joka ei osaa kysyä palvelua. Erittäin älykkäät myyjät, kun älysi, että tossa menee myyjän aika hukkaan. Joo joo uskonhan mä et menit VW:lle ja ostit autot käteisellä.

      • Paskaa palvelua

        Ja missäs näistä liikkeistä olet töissä?
        Ja leasig autoja olen hankkimassa joten väärässä olet siinäkin.


      • Paskaa palvelua
        Paskaa palvelua kirjoitti:

        Ja missäs näistä liikkeistä olet töissä?
        Ja leasig autoja olen hankkimassa joten väärässä olet siinäkin.

        Ja korjataan tuo kirjoitusvirhe ennen kuin joku mulkku ehtii siitä vittuilemaan. Leasing


    • NV400

      Kunnon homoja noi myyjät.Pitäis ampua avaruuteen saatana.

    • ässämersullamennään

      Itse osaan mennä kyselemään minua kiinnostavasta autosta, en hiippaile ja kyräile paskaisissa vaatteissa myyntiautojen välissä kuin säikähtänyt jänis, mutta minulla onkin varaa ostaa minua kiinnostava auto.

    • Toyotallapalvellaan

      Nissani on muutenkin ihan paska, relluhan se nykyään on.

      • skfdjskdjsfkldjfsd

        80-luvun Nissanit oli vielä melko kunnon autoja mutta sitten suunta on mennyt alaspäin, ensin britit pilasivat Primerat ja Micrat ja surkeuden viimeisteli rellu. Nyt menee Opelitkin pilalle kun PaSkA meni sen ostamaan. Ranskalaisten kilpailumetodina ilmeisesti on että kun eivät itse pärjää laadulla niin ostetaan kilpailijat itselle ja sabotoidaan niiden laatu yhtä alas kuin itsellä...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe