Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lomautuksen keskeytys?

rapid

Olen vakituisessa työsuhteessa ja sain lomautuksen toistaiseksi, muutaman kuukauden jälkeen pomo soitti ja pyysi takaisin töihin. mutta kun menin maanantaina töihin pomo sanoi että minun olisi allekirjoitettava eräs lappu.
Lapussa luki että lomautukseni on keskeytetty toistaiseksi, mutta voidaan lomauttaa uudelleen toistaiseksi ilman uusia YT neuvotteluja...
onkohan laillista?
Pomo sanoi että työt jatkuvat jos allekirjoitan sopimuksen, muuten ei.

3

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiskuus_kunniaan

      jos kerran olet noin työtävieroksuvaa tyyppiä, niin pysy lomautettuna ja mahdollisesti jatkossa työttömänä.

    • minä vain

      Kun lomautus on keskeytynyt ja kutsutaan töihin niin uusi lomautus täytyy ilmoittaa 14 vrk aikaisemmin.

    • vitunpaskiaisetstna

      Pakkolomat ovat jokin "muotioikku" yrityksille, porukka on pistettävä pakkolomalle vaikka töiden puolesta ei oikein joutaisikaan, sitten kun uhkaa jäädä hirvittävä työkuorma seisomaan pakkoloman ajaksi niin ruinataan tulemaan pakkoloman aikana töihin vaikka yksittäiseksi päiväksi purkamaan ruuhka pois ja sitten kun pakkolomaviikko on mennyt niin taas sama ruuhka kertyy siihen ja sama ruikutus alkaa aina uudestaan!
      Vittusaatana mitä perke1een pelleilyä tämä on!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe