Ientulehduksen hoito

Sattumalta löydettu

Olen vuosia kärsinyt ientulehduksesta, käynyt säännöllisesti hammaslääkärillä poistamassa hammaskiveä. Hampaani ovat ehjät ikenet tosin vetäytyneet joten vaatii huolellista hoitoa. Käytin kaikki konstit suuvedet yms. Vaikea oli pitää kurissa tulehdusta en käytä sokeria enkä limsoja. Tokmannilta löysin Luomu kokosöljyn sillä olen saanut hyviä tuloksia. Puoli teelusikallista pesun jälkeen illoin aamuin sen kun vielä kielellä sivelee ikeeniin niin helpottaa. Itselläni verenvuoto harjatessa on loppunut kokonaan, halpa ja hyvä konsti maku ei ehkä kovin miellyttävä mutta kaikkeen tottuu kannattaa kokeilla. Tätä luomuöljuä varmaan löytyy muistakin kaupoista mutta kannatta varmistaa että on eli ole lämpökäsitelty, pitää olla luomua.

2

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi vaihtoehto

      Lämpökäsittely ei poista luomumäärittelyä. Luomutuotteella käsitetään öljyä jonka valmistus ja alkuperäiset kookospalmut ovat luomutuotteelle vaadittuja määräyksiä täyttävät.

      Todennäköisesti tulehduksesi olisi parantunut ilman kyseistä öljykäsittelyäkin, mutta nopeammin paraneminen olisi tapahtunut esimerkiksi Corsodyl geeliä tai suuvettä käyttäen. Tavalliset suuvedet eivät sisällä varsinaisia desinfioivia ja tulehdusta parantavia aineosia. Itse pesen hampaat Corsodyl geelillä muutaman päivän hammaskiven poiston jälkeen ja tulehdus ei ole ollut kiusana vaikka hammaskiveä kehittyy nopeasti (hammaslääkärin mukaan johtuu voimakkaasta syljenerityksestä).

      • Sattumalta löydettu

        Vähän tarkennusta vielä

        Luomu
        Hyvän Olon Extra Virgin Kookosöljy on laadukas neitsytkookosöljy, joka valmistetaan kylmäpuristamalla tuoreista luomukookoksista.
Kookos tunnetaan ravitsevana ja vahvistavana kasvina. Kookospalmutuotteita onkin käytetty jo jopa 4000 vuotta kansanlääkinnässä ja ruoaksi. Trooppisissa maissa kookos on edelleen osa jokapäiväistä ruokavaliota.
        Tämä on minulle ollut paras vaihtoehto, olen kokeillut kaikki mahdolliset markettien ja apteekkien hammastahnat, suuvedet joilla olen saanut lisäksi limakalvot huonoon kuntoon vaikka olen ohjeiden mukaan niitä käyttänyt. Vuoden verran olen käyttänyt tätä kookosöljyä aina hampaiden pesun jälkeen. Alun perin aloin käyttämään suussa olevaan aftaan, myös se parani tällä öljyhoidolla. Hyvin on minulla toiminut ja on tosi edullinen ja luonnonmukainen hoitomuoto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe