Ajattelin jakaa tämän jos jollain muulla on sama ongelma. Aloittelin tuossa truba- ja karaokekeikkojen tekemisen. No heti tuli vastaan se että baarit eivät ota omille palkkalistoilleen enkä halunnut perustaa firmaa kun olen jo vieraalla töissä. Olen nyt aloittanut käyttämään Suomen e-tunnuksen http://e-tunnus.fi/ laskutuspalvelua joka laskuttaa keikat ja maksaa mulle palkan. Onko jollain kokemusta näistä laskutusfirmoista?
Asiaa laskutuksesta ilman yritystä
6
277
Vastaukset
- Ei ei
Etköhän kysele nyt vähän väärästä paikasta.
Itse tein karaokejuontoja (ALV0%) Eezyn kautta. Ihan hyvin homma toimii, joskin tehty hieman liian vaikeaksi, lähinnä verovapaiden kulujen yms. suhteen. Eli vaatii tarkkuuta ja näpräämistä, mut suht helppoa silti
Joo, komento takas. Ei todellakaan kannata käyttää Eezyä, eilen koitin luoda laskua ja tänään tuli sähköposti:
Lähettämäsi laskutuslomake on palautettu seuraavasta syystä:
"Mikäli kyseessä DJ-työ, niin kirjoitathan sen myös laskutuslomakkeellesi, jotta voimme laittaa laskun alv 0%:lla eteenpäin."
Taatusti siis asiakas tietää mitä laskutan, joten en viitsi aina laskuun kirjoittaa kauheaa romaania aiheesta....
- Ekiset
Hae jäseneksi johonkin osuuskuntaan joita varmaan paikkakunnaltasi löydät. Osuuskunta hoitaa kaiken verottajan näkökannasta. Laitat sinne laskun tekemästäsi työstä ja kirjoitat samaan paikkaan myös kululaskun. Osuuskunta laskuttaa sitten tilaajaa. Helppo homma aloittaa yrittäjämäinen työ niin että kaikki viranomais ja verottaja asiat ovat kunnossa. Tottakai joudut toimistokuluja maksamaan,, mutta ilmaispalveluita kun ei vaan ole.
- mä elikäs mä
Ehdotuksia? paikkakuntana Helsinki. (Ei, en ole viherpipertäjähihhuliyliopistokeskustalainen vaan ihminen joka tekee mitä pystyy elantonsa eteen)
- Anonyymi
e-tunnuksessa on vähän eri tuulet kuin muissa. Tulee loppuviimeksi paljon kalliimaksi kuin kilpailijat. Itse olen käyttänyt näitä monia ja e-tunnus on siletä kalleimmasta päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194594
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.293349Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342075- 1861768
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131433Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71410Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272