tehdä nikkarointihommia eli pysyykö sinulla vasara kädessä? :)
Osaatko
12
93
Vastaukset
- monte24.
en mie osaa.
- 1+2=3
Kyllä!!kirpela aviomies.
- No kylä:.
.
"Olen rakentanut koko tämän kylänkin omin käsin"
har!111
. Pysyy, osumatarkkuus on vähän sitä sun tätä
- Hammer time
Osaan sekä pidellä sitä, että hakata sillä nauloja - tarvittaviin paikkoihin.
- Jee Jee
Mä osaan vasaroida ja "kotkata" melkein kaikki lyömäni naulat.
Tarvis tai ei.
Faija on sanonutkin et mä olen paras naulaaja, jonka hän tietää!
Niitä nauloja kun ei meinaa saada millään irti seinästä, jos olis tarvis. Ovat sellaisella kihararralla seinään upotettuja. =))
Jostain syystä ei sit lainaa porakonettakaan mulle enää,
vaikka osaan mä sitäkin käyttää.
Ne terät vaan näyttää niin saman näköisiltä ja katkeilevat kun petoniseinää poraa väärällä terällä.
Jostain syystä meidän suvun äijät tulee tekeen sellaiset pikku jutut ihan mielellään...eivät lainaa työkalujaan mulle. =))
Hyvää yötä! Ottaen huomioon että olen ollu raksalla parinakin kesänä töissä, aika heikkoo on nikkarointiosasto. Kyllä nyt jotain, mutta paremmin sovellun management- ja kaljanhakuyksikön vastaavaksi :>
- Oasis logged out
"Ottaen huomioon että olen ollu raksalla parinakin kesänä töissä, aika heikkoo on nikkarointiosasto."
:*(
next..
En osaa. Taulujen ja seinkoristeiden naulat on kiitettävän suorassa, muuten jälki on kohtalaista.
Tarvittaessa täältä löytyy nikkarointitaitoista ja moniosaamiseen kykenevää apua. Itse ei tarvitse vaivautua, eikä oikein ole työkalujakaan. :)- kiltti nainen
Miehistä apua tarvitsen kun vessanpönttö on tukossa. :)
- kiItti mies
Mitä sinä panit sinne pönttöön? :)
- kiItti mies
En osaa, mutta osaan virkata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656166
- 785398
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783