Mahakipua Buranasta

Tulin tänään viiden aikaan koulusta niskat ihan jumissa (suht yleinen vaiva minulla), tuntui kuin ei veri kiertäisi päässä.
Join kahvimukillisen pullapalasen kanssa ja otin yhden 600mg Buranan veden kanssa tämän jälkeen.
Menin sohvalle makuulleen telkkua katsomaan tunniksi.
Samanlainen olo jatkui, en muista oliko vatsakipua, ei ainakaan näin voimakasta. Söin lautasellisen porokeittoa mutta en saanut sitä loppuun kun oli niin huono olo.
Pöydästä noustessani mahaan sattui aivan vietävästi, join lasillisen piimää ja menin makulleen.
Tämä vatsakipu on nyt jatkunut noin tunnin eikä paljoon lievittänyt. Ilmaa ei tunnu olevan eikä mitään muutakaan ole tulossa ulos.

Olen kuullut että Buranasta voi tulla mahahaava, mutta olen noita vähän aikaa sitten ottanut lääkärin määräyksestä kuurina kiveskipuun, 1-2 päivässä eikä ole oireillut näin.

Pitäisikö hakeutua lääkäriin?
3103
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Kaikille Burana vaan ei sovi. Minullekin aiheuttaa pahoinvointia. Parasetamol ei.

Äänestä
  • Ennen tätä ei ole kyllä oireillut vaikka olen kuurina syönyt.

    Äänestä

Kun buranaa tarpeeksi kauan jauhaa, niin elimistö sanoo stop ja se on parasta lopettaa. Voi pian tulla vakavampiakin haittoja.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


VatsaKipu55 kirjoitti:

Tulin tänään viiden aikaan koulusta niskat ihan jumissa (suht yleinen vaiva minulla), tuntui kuin ei veri kiertäisi päässä.
Join kahvimukillisen pullapalasen kanssa ja otin yhden 600mg Buranan veden kanssa tämän jälkeen.
Menin sohvalle makuulleen telkkua katsomaan tunniksi.
Samanlainen olo jatkui, en muista oliko vatsakipua, ei ainakaan näin voimakasta. Söin lautasellisen porokeittoa mutta en saanut sitä loppuun kun oli niin huono olo.
Pöydästä noustessani mahaan sattui aivan vietävästi, join lasillisen piimää ja menin makulleen.
Tämä vatsakipu on nyt jatkunut noin tunnin eikä paljoon lievittänyt. Ilmaa ei tunnu olevan eikä mitään muutakaan ole tulossa ulos.

Olen kuullut että Buranasta voi tulla mahahaava, mutta olen noita vähän aikaa sitten ottanut lääkärin määräyksestä kuurina kiveskipuun, 1-2 päivässä eikä ole oireillut näin.

Pitäisikö hakeutua lääkäriin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu