No ei se tutustuminenkaan onnistu

en vaan osaa

En oikeastaan yhtään ihmettele,. että miksi yksikään mies ei halua tutustua minuun, saati sitten edes harkita seurustelua.

Ja syynä on se, että minusta tulee ensitapaamisilla neiti täydellinen tylsimys.

No, kyllä sitä baarissa ja humalassa tulee juteltua ti es mitä, mutta auta armias kun olen selvinpäin, niin en ikinä keksi mitään sanottavaa, ja jos keksin, niin sanon tai kysyn kaikkein kuluneimpia kliseitä. "Mitä sä teet työksesi?", "Oletko täältä kotoisin ?". Ah, mitä mielikuvituksen ja älyllisyyden riemuvoittoja.

Tai no, jos rehellisiä ollaan, niin suurimman osan ajasta olen vaan hiljaa ja yritän keksiä jotain kiinnostavaa puhuttavaa. Lopputuloksena se, että en keksi ikinä mitään, ja mies olettaa, että en ole kiinnostunut hänestä.

10

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekemällä oppii

Harjoitus tekee mestarin.

• ätmi.

Ei aloittajalle kelpais hiljainen mies vaan jännämies.

• ätmi. kirjoitti:

Ei aloittajalle kelpais hiljainen mies vaan jännämies.

No ainakn tuosta kuvauksesta päätellen aloittaja nimenomaan on yrittänyt tavata niitä hiljaisia miehiä jotka eivät kykene itsekään viemään keskustelua millään tavoin eteenpäin.

• Fvekknövdfönjvfdkö

Kyllähän ammatti ja kotipaikkakunta kertoo ihmisestä aika paljonkin. Mistä sitten pitäisi puhua? Säästä? Väkinäistä läppää jostain viineistä tms?

• PohPuhPih

Tänään onkin ollut aika hyvä ilma. Ei ole pahemmin sadellut. Cirrucumuluksetkin ovat olleet poikkeuksellisen näyttäviä. Itse pidän kuitenkin enemmän tanniinisista ja tammisista viineistä. Tempranillo on lempirypäleeni. Cirrucumuluksista ilta-auringossa tulikin mieleen Burgundin pata. Toisaalta cirrucumulukset ovat näin iltasella varmastikin kevyempää haukkapalaa kuin rautapata. Vai oliko se savea?

Joo, mennäänkö meille kokeilemaan miten pilvipeitto repeilee?

• 14+20
        PohPuhPih kirjoitti:

Tänään onkin ollut aika hyvä ilma. Ei ole pahemmin sadellut. Cirrucumuluksetkin ovat olleet poikkeuksellisen näyttäviä. Itse pidän kuitenkin enemmän tanniinisista ja tammisista viineistä. Tempranillo on lempirypäleeni. Cirrucumuluksista ilta-auringossa tulikin mieleen Burgundin pata. Toisaalta cirrucumulukset ovat näin iltasella varmastikin kevyempää haukkapalaa kuin rautapata. Vai oliko se savea?

Joo, mennäänkö meille kokeilemaan miten pilvipeitto repeilee?

Kumma juttu hei, miksiköhän sulla ei oo naista?

• _Sinkkunelli_

No tietenkin niistä perusasioista jutellaan, ei sitä voi välttää, eikä mielestäni tarvitsekaan. Kysele pieniä tarkentavia kysymyksiä ja heitä jotain henkilökohtaista sekaan jottet vaikuta kuulustelijalta. Kaiken keskusteltavan ei tarvitse olla juuri siihen toiseen henkilöön liittyvää, voihan sitä jutella mistä vaan. Ei treffejä kannata ottaa liian vakavasti.

Toinen juttu: miksi keskustelun pitäisi olla sinun vastuullasi?! Kyllä sen toisenkin osapuolen pitäisi huomioida sinua, kysellä ja kantaa kortensa kekoon.

• 18+14

Kyllä mä sata kertaa mielummin hiljaisen naisen ottaisin kuin sinut.

• simo silli
        18+14 kirjoitti:

Kyllä mä sata kertaa mielummin hiljaisen naisen ottaisin kuin sinut.

Ottaisithan sinä, vaan kun ei taida jonoksi asti olla niitä sulle tyrkyllä.

• Nöff Nöff

Keskustelun alottaja on aika samanlainen kun minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      635
      2798
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2237
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2006
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1819
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1231
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1164
    Aihe