Samaa ei tosin voi sanoa vaimostani.
Ei se järvi soutaessa kulu
9
64
Vastaukset
- erkki-täti
Miten voit sanoa noin, ethän ole vaimosi järvellä soudellut vuosikymmeniin?
Sitä paitsi, tämä on sinkkujen palsta. Ei palsta avioliittoonsa pettyneisiin. Sille on oma palstansa.
Mutta oikeastihan sinä olet Mies86, ja haluat ilmaista viihdykettä. Kiihotut aisurifantasiasta.- Mies-21v
Miksei tätäkin aloitusta voinut ottaa vaan huumorilla vaan piti ottaa ns. tikku pilluunsa tästä(kin)?
- erkki-täti
Mies-21v kirjoitti:
Miksei tätäkin aloitusta voinut ottaa vaan huumorilla vaan piti ottaa ns. tikku pilluunsa tästä(kin)?
Koska aisuri timppa on kulunut ja huono vitsi, joka ei sisältönsä puolesta edes kuulu tänne.
- Aisuri Pekka
erkki-täti kirjoitti:
Koska aisuri timppa on kulunut ja huono vitsi, joka ei sisältönsä puolesta edes kuulu tänne.
Minä olen joskus kirjoittanut tuonne parisuhde palstalle näitä samanlaisia aisuri juttuja, mutta siellä käskivät tulla tänne.
- mies 86
Aisuri Pekka kirjoitti:
Minä olen joskus kirjoittanut tuonne parisuhde palstalle näitä samanlaisia aisuri juttuja, mutta siellä käskivät tulla tänne.
What comes around, goes around :DD
- Mies-21v
erkki-täti kirjoitti:
Sama pätee kyllä ihan yhtä hyvin Darkkiksen juttuihin, vaikka oletkin (muutaman muun naiskirjoittajan tavoin) häntä aina puolustamassa.
- erkki-täti
Mies-21v kirjoitti:
Sama pätee kyllä ihan yhtä hyvin Darkkiksen juttuihin, vaikka oletkin (muutaman muun naiskirjoittajan tavoin) häntä aina puolustamassa.
DarkFear on sinkku. AisuriTimo on avioliitossa elävä.
Että miten pätee? - Mies-21v
erkki-täti kirjoitti:
DarkFear on sinkku. AisuriTimo on avioliitossa elävä.
Että miten pätee?DarkFear on aseksuaali impotentti joka ei edes ole "markkinoilla" joten mitä hän silloin Sinkut-palstalla tekee kun ei edes omaa halua päästä eroon siitä sinkkuudestaan?
Ja Timo tietysti valistaa täällä sinkkumiehiä siitä että millaista elo vuosikymmeniä vakiintuneessa avioliitossa voi parhaimmillaan/pahimmillaan olla. Että kyllä ne hänen kirjoitukset mielestäni tänne ihan kuuluu.
- Aisuri Timppa
Kuka ihmeen mies86? En ole koskaan kuullutkaan. Ihan outo nimimerkkikin, "Mies86".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786