Halloota, kaipaisin hieman mielipiteitänne eräästä asiasta.. tapasin viikko sitten erään miehen ja kemiat kohtasi heti. Vietimme yön yhdessä, tosin emme harrastaneet seksiä, lähinnä suukottelimme ja hipsuttelimme. Vaikka itse olisin ollut suostuvainen seksiin, hän ei lähtenyt mukaan leikkiin. Olin jotenkin myös otettu tilanteesta. Seuraavana aamuna oletin että hän häippäsee, mutta hän jäikin ja meillä oli oikein romanttista :D kehotin itse häntä pariinkin otteeseen lähtemään, jonka jälkeen hän vasta poistui. Olimme vaihtaneet numeroita, ja lähetin hänelle viestiä myöhemmin illalla. Hän vastailikin ahkerasti ja todella ystävällisesti. Ja lupasi tulla käymään luonani heti lähipäivinä. Asumme siis eri paikkakunnilla. No itse kävin hänen luonaan pari päivää sitten ja meillä oli todella mukavaa, puhelimme ja hempeilimme hieman. Hän sanoi että tulee luokseni kyllä. Nyt hän on kuitenkin ollut hiljaa eikä ole tekstannut, vastannut vain ystävällisesti kysymykseeni mutta ei ole jatkanut juttua. Itse ihastuin häneen aikalailla. Eli siis onkohan hän kiinnostunut vai esittääkö vain vaikeasti tavoiteltavaa? Ja olenko liian tyrkky jos taas laitan hänelle viestiä? Auttakaa ihmiset :F
Onko hän kiinnostunut vai ei?
minna134
2
270
Vastaukset
- sillä se
Kysymällä selviää, varsinkin jos potentiaalia on.
Älä ihmettele, vaan toimi. Mitään et menetä.
"Vietimme yön yhdessä, tosin emme harrastaneet seksiä, lähinnä suukottelimme ja hipsuttelimme."
tuo nyt kertoo senkin, ettei halunnut pelkkää tavanomaista jyystöseuraa. - Jagdpanzer
Musta taas tuntuu ettei ollut kiinnostunu tosissaan ku ei ton enempää oo touhussa mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418