Hoikka? normaalipainoinen?

67 kg 172 cm

Hoikka? normaalipainoinen? Mitä sanotte katsojat? Olen mies pituudeltani 172 senttimetriä ja painan 67 kiloa.

15

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+7

Ruumiinrakenne kertoo enemmän, mutta kyllähän tuo hieman hoikalta kuulostaa. Jos sinulla on yhtään lihaksia niin sitten olet kyllä jo laiha. Ilman lihaksia 72kg olisi parempi ja lihaksien kanssa voisi olla viisikin kiloa enemmän.

• Jos minun mielipiteeni haluat tietää, niin laita ekaksi kuva. Riippuu tosiaan vähän luiden painosta yms. että näyttääkö miten laihalta.

• Nomipaino

Vaikuttaa normaalipainoiselta, mutta riippuu tietysti ruumiinrakenteesta.
      En ymmärrä, mikä into miehillä on saada lihaksia ja massaa.
      Ainakin tämän tytön mielestä hoikka ja sopusuhtainen, liikunnan kiinteyttämä ja terveitä elämäntapoja vaaliva mies on paljon houkuttelevampi, kuin lihaskimput.
      Mutta kaikilla on makunsa. Miehillä on vain joku ihme pakkomielle massasta ja lihaksista..

• miesten maailma

on kuule väkivaltainen, siellä tarvitaan massaa ja lihaksia.

• HC-ATM

Sanoisin normaalipainoksi, itse olen päälle 190cm ja paino on 71kg, silti laihaläski, löytyy pienet manboobsit ja iso perse. Aika mahdottoman koominen yhdistelmä miehelle.

• olet tosi miehekäs

tuli tikku askiin kuulut varo ettei tule miehiä ja raapaise sinulla valkeeta tupakkaansa

• P.I.22pilkku6

Opettele laskemaan painoindeksi, läski paska. Painoindeksiä on nykyään vielä hilattu ylöspäin muka normaaliksi vain siitä syystä ettei teille läskeille paskoille tulisi totuudesta niin paha mieli.

• Nöff Nöff

No mää olen 177cm pitkä ja painoo 110kg olenko läski?
      30v jälkee alko paino nousemaa..

• trullifuman

154cm ja 80kg

• olet mielestäni

hintelä pikkupoika.

• 3+3

Ihan normaali paino tolla pituudella.

• Normaali paino.

Itse olen 180-senttinen, mutta en ole ikinä painanut 67 kiloa, maksimi on ollut 65-66.
      Alle 60-kiloinen olen kyllä ollut aikuisenakin.
      Tällä hetkellä painan 63 kg.

• kysytyhmiä

Bruce Lee 171 cm ja 61kiloa. Omasta ruumiinrakenteesta se riippuu.

• Normilyyli

Vaikuttaa ihan normipainolta. Riippuu myös ruumiinrakenteesta, joten vaikeaa sanoa tarkemmin.

• atännä

Laiha, ei hoikka.
      Laiha läski? Jäntevä kuiva maratoonari?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      635
      2798
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2237
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2006
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1819
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1231
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1164
    Aihe