Hoikka? normaalipainoinen? Mitä sanotte katsojat? Olen mies pituudeltani 172 senttimetriä ja painan 67 kiloa.
Hoikka? normaalipainoinen?
15
123
Vastaukset
- 4+7
Ruumiinrakenne kertoo enemmän, mutta kyllähän tuo hieman hoikalta kuulostaa. Jos sinulla on yhtään lihaksia niin sitten olet kyllä jo laiha. Ilman lihaksia 72kg olisi parempi ja lihaksien kanssa voisi olla viisikin kiloa enemmän.
Jos minun mielipiteeni haluat tietää, niin laita ekaksi kuva. Riippuu tosiaan vähän luiden painosta yms. että näyttääkö miten laihalta.
- Nomipaino
Vaikuttaa normaalipainoiselta, mutta riippuu tietysti ruumiinrakenteesta.
En ymmärrä, mikä into miehillä on saada lihaksia ja massaa.
Ainakin tämän tytön mielestä hoikka ja sopusuhtainen, liikunnan kiinteyttämä ja terveitä elämäntapoja vaaliva mies on paljon houkuttelevampi, kuin lihaskimput.
Mutta kaikilla on makunsa. Miehillä on vain joku ihme pakkomielle massasta ja lihaksista..- miesten maailma
on kuule väkivaltainen, siellä tarvitaan massaa ja lihaksia.
- HC-ATM
Sanoisin normaalipainoksi, itse olen päälle 190cm ja paino on 71kg, silti laihaläski, löytyy pienet manboobsit ja iso perse. Aika mahdottoman koominen yhdistelmä miehelle.
- olet tosi miehekäs
tuli tikku askiin kuulut varo ettei tule miehiä ja raapaise sinulla valkeeta tupakkaansa
- P.I.22pilkku6
Opettele laskemaan painoindeksi, läski paska. Painoindeksiä on nykyään vielä hilattu ylöspäin muka normaaliksi vain siitä syystä ettei teille läskeille paskoille tulisi totuudesta niin paha mieli.
- Nöff Nöff
No mää olen 177cm pitkä ja painoo 110kg olenko läski?
30v jälkee alko paino nousemaa.. - trullifuman
154cm ja 80kg
- olet mielestäni
hintelä pikkupoika.
- 3+3
Ihan normaali paino tolla pituudella.
Normaali paino.
Itse olen 180-senttinen, mutta en ole ikinä painanut 67 kiloa, maksimi on ollut 65-66.
Alle 60-kiloinen olen kyllä ollut aikuisenakin.
Tällä hetkellä painan 63 kg.- kysytyhmiä
Bruce Lee 171 cm ja 61kiloa. Omasta ruumiinrakenteesta se riippuu.
- Normilyyli
Vaikuttaa ihan normipainolta. Riippuu myös ruumiinrakenteesta, joten vaikeaa sanoa tarkemmin.
- atännä
Laiha, ei hoikka.
Laiha läski? Jäntevä kuiva maratoonari?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164