Olen 14v tyttö ja oon yrittäny rakentaa ns omaa tyyliä, mikä ei kuitenkaan onnistu.
Tällä hetkellä aamuisin tulee puettua farkut ja jonkinlainen neule. En näe siinä mitään vikaa, mutta silti se tuntuu vähän tylsältä... Oon jo pitkään miettinyt että pukeutuisinko tyttömäisesti ja näin, vaiko vähän tummempaan. Seuraavaksi hankinnassa olisi talvikengät, enkä yhtään tiedä hankinko vaaleat uggit vai sellaiset mustat korkeavartiset nauhakengät. Uudet pitää jokatapauksessa hankkia koska vanhat ovat jo hirveän näköiset (pohja roikkuu puoliksi irti, likaiset ja vanhat) D: Luokallani on tyttö jonka kengät ja reppu ovat mielestäni sairaan upeita ja olen meinannut hankkka saman tyyliset aiemminkin, mutta en kuitenkaan viitsi koska sitten mut leimattais kai matkijaksi vaikka tarkoitus ei olisi ostaa samanlaisia kuin sillä....
En halua herättää ylimääräistä huomiota mutta haluan silti pukeutua kuin tahdon. Jos alkaisin pukeutua synkkiin väreihin niin menisikö se liian ristiriitaiseksi koska oon kuitenki aika ilonen ja pirteä?
En sitten osaa päättää mitään :D
Oma tyyli?
pinkie pie
1
104
Vastaukset
- drydydydy
Pukeudu niin kuin tuntuu hyvältä ja mikä miellyttää sinua esteettisesti. Katsele vaikka inspiraatiokuvia lehdistä tai netistä. Tummiin sävyihin pukeutuakseen ei tarvitse olla mikään synkistelijä, pikemminkin ristiriidat ovat kiehtovia. :) Kirppikseltä löytyy halvalla eri tyylisiä vaatteita, niin voi vähän kokeilla, mikä tuntuu omalta, onko se sitten tyttömäistä vai synkkää. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198971- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828