Olen 14v tyttö ja oon yrittäny rakentaa ns omaa tyyliä, mikä ei kuitenkaan onnistu.
Tällä hetkellä aamuisin tulee puettua farkut ja jonkinlainen neule. En näe siinä mitään vikaa, mutta silti se tuntuu vähän tylsältä... Oon jo pitkään miettinyt että pukeutuisinko tyttömäisesti ja näin, vaiko vähän tummempaan. Seuraavaksi hankinnassa olisi talvikengät, enkä yhtään tiedä hankinko vaaleat uggit vai sellaiset mustat korkeavartiset nauhakengät. Uudet pitää jokatapauksessa hankkia koska vanhat ovat jo hirveän näköiset (pohja roikkuu puoliksi irti, likaiset ja vanhat) D: Luokallani on tyttö jonka kengät ja reppu ovat mielestäni sairaan upeita ja olen meinannut hankkka saman tyyliset aiemminkin, mutta en kuitenkaan viitsi koska sitten mut leimattais kai matkijaksi vaikka tarkoitus ei olisi ostaa samanlaisia kuin sillä....
En halua herättää ylimääräistä huomiota mutta haluan silti pukeutua kuin tahdon. Jos alkaisin pukeutua synkkiin väreihin niin menisikö se liian ristiriitaiseksi koska oon kuitenki aika ilonen ja pirteä?
En sitten osaa päättää mitään :D
Oma tyyli?
pinkie pie
1
111
Vastaukset
- drydydydy
Pukeudu niin kuin tuntuu hyvältä ja mikä miellyttää sinua esteettisesti. Katsele vaikka inspiraatiokuvia lehdistä tai netistä. Tummiin sävyihin pukeutuakseen ei tarvitse olla mikään synkistelijä, pikemminkin ristiriidat ovat kiehtovia. :) Kirppikseltä löytyy halvalla eri tyylisiä vaatteita, niin voi vähän kokeilla, mikä tuntuu omalta, onko se sitten tyttömäistä vai synkkää. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918