Yhteisiä vuosia takana useita ja lapsiakin on. Mies petti vaikka kotona ei koskaan ollut seksistä puutetta. Olen alkanut miettimään onko mies narsisti. Itsekäs. Seksiä olla pitää mitta ei varsinaisesti hellyyttä. Juurikaan ei keskustele. Omissa oloissaan on. Läheisyys on sitä että olis koko ajan kourimassa jalkoväliä ja seksiä. Valittaa kun seksiä on vaan kerran päivässä. Yleensä valittaa ja on marttyyri. Itse en ole ajatellutkaan lähteväni pettämisen tielle kunnes väsyin esittämään täydellistä ihmistä. Pariterapiat läpi käyty jne. Tuloksetta. Elämässäni on ollut vuosia eräs ihminen kaverina. Koska olen varattu niin en ole hänen kanssaan paljoa tekemisissä koska hänellä on tunteita minua kohtaan. Nyt en enää välitä. Olen täysin sekaisin päästäni. Onnellinenkin. Imen hänen rakkauttaan kuin hullu. Hän saa minut tuntemaan itseni ihanaksi ja kauniiksi. Lähettelee ihania romanttisia viestejä. Ja kyllä suhteemme on täysin netti/puhelinsuhde. Koska välimatkaa on onneksi jonkin verran. Tulevaisuudesta emme puhu. En välitä pelotteluista. En tiedä valehteleeko olevansa vapaa???? En tiedä mitä oikeasti haluaa???? Nautin vain tästä hetkestä. Miehelläni on aavistuksensa ja onkin erittäin mustasukkainen minusta jopa ehkä yrittänyt tehdä itseään tykö jne. Ihanaa.....tekisi mieli itkeä kun tuntuu niin hyvältä olla haluttu ja pidetty. Huomista en ajattele. Ihan sama vaikka mies lähtis hevon kuuseen ja jäisin yksi totaalisesti.
hetken huuma
4
460
Vastaukset
- poppis.
Niin?
Mitä haluat sanoa? Olet ihastunut ja pelaat miehesi selän takana jotain lapsellista peliä? Hei, oot aikuinen ja vastaat ihan itse itsestäs.
Ei muuta. - Neiti joka elää
Tyydy tai tee itse jotain elämäsi eteen.
1. JÄTÄ HÄNET
2. RUPEA YH ÄIDIKSI
3. SOITA SOSIAALITOIMISTOON JA HAKEVAT LAPSET POIS JA LAITTAVAT
LASTEN KOTIIN
4. TEE TÖITÄ JA RIKASTU
5. RUPEA VIETTÄMÄÄN OMAA ELÄMÄÄ - Riioouvainen ehkä
Älä petä.
Kuulostaa että miehesi on pahan luokan seksiaddikti, ainakin kertomasi käytös vaikuttaa ja kuulostaa siltä. Oletko aiemmin pohtinut tätä?
Lue täältä:
www.saasuomi.ning.com
Jos nuo heräävät omaan ongelmaansa, voit saada liittosi toimimaan, jos mies haluaisi yrittää. Laita hänelle tuo linkki luettavaksi, jos vaikka edes lukisi. - Anonyymi
Himo ajaa pettämään. Ei se rakkautta ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940