en ikinä löydä enää ketään :(

n24

En ikinä löydä enää ketään :(. Kaikki joihin ihastun niin ei ihastu muhun. Tais sit toisinpäin. Tai jos tapaan jonkun kivan niin se onkin varattu tai haluu vaan seksiä eikä ollenkaan sitoutua. Muutenkin ei helppoa päästä treffeille ja sitkun pääsee niin käy just jotenkin noin. Mulla oli ihana mies ja pitkä suhde, mutta se jätti mut jo kaks vuotta sitten ja taas tulee yksi joulu lisää kun joutuu olemaan ihan yksin. Paskaa :(.

22

4192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen

älä hätäile kyllä löydät! itse olen ollut kohta viisi vuotta sinkku. mullekin tuttu tilanne et kaikki kivat ja mukavat on varattuja...

• Yks sinkkumies

Ei siinä yksin elämisessä mitään pahaa ole kunhan vain asennoituu oikein. Miksei voi ajatella niin että nyt mä nautin vapaudesta?
      Mä ainakin asennoidun niin.

• mikko77hki

Mutta kyllä ainakin itsellä menee maku siitä "vapaudesta" kun sitä on riittävän kauan jatkunut=)

• jufa

Mistä vapaudesta? Itse en aiemmin parisuhteessa eläessäni ainakaan kokenut menetttäväni vapauttani millään tavalla. Eikö suhteessa ole jotakin pielessä, jos se koetaan rajoitavana? Koin olevani vapaampi, kun sosiaalinen ja emotionaalinen keskus oli kotona eikä pirstaloituneena muruiksi pitkin maailmaa.

• .............

Niin.

• Setä on herkkä ihastumaan. Setä joutuu pettymään usein. Mä en kuitenkaan halua hylätä sitä ominaisuutta itsessäni, että mun on helppo ihastua. Tottakai suurin osa särkee jollain tasolla sydäntä tai ainakin tuntuu pahalta.

Mä tarkoitan tällä sitä, että uskalla jatkossakin mennä täysillä mukaan ja ihastua. Ihastumisen tunteesta pääsee eroon jo aamupäivässä jos huomaa, ettei tää natsannut.
      Seksiähän sitä yleensä joka suhteessa haluaa, hyvissä suhteissa sitten todella paljon muutakin.

• Kiersten

Nauti elämästä ja sen tuomista haasteista, elämyksistä.
      Usein kun etsii jotain, se ei meinaa millään löytyä, mutta sitten kun rauhottaa mielensä ja nauttii elämästä, niin se jokin tulee vastaan...

Jotenkin vaan tuli tunne sun kirjotukseta, ettet ole vieläkään päässy yli sun entisestä.:(Se on kyl ikävää jos niin on, koska sillon on vaikeempaa jatkaa sitä elämää. Oletteko koskaan päässeet selvittämään asioita miksi erositte jne?Pidättekö enää yhteyttä, sekin voi vaikeuttaa eroon pääsemistä, jos näin on ja tunteet on yhä siellä (kokemuksesta tiedän).Toisaalta olisko se syy, miks se sut jätti, vaikuttanut jotenki lannistavasti?Eli oliko se sellanen tilanne, et se loukkas sua jotenki. Koska asian mainitsit samaan syssyyn kuin sen itse ongelmanki. Niissä on joku linkki selvästi.
      Oliko se joulun aikaa sit ku se jätti tai jotain?Jouluhan on niin tärkee juhla ja ei kai sitä kukaan halua yksin olla, voi sua:(kerro mulle toki jos tulee tähän ajatuksia. Mä yritän sit vastailla...

• vesku

minä vietän myös joulun yksin,olen 35v eronnut 2 tytön isä ex löyti omilla reissuillaan naapurista lapsuuden kaverin jonka kanssa on nyt ,kuin myös tytöt on hänellä mut ite olen ajatellu jatkaa elämää eteenpäin ja ehtiä ajan kanssa itelleni uuden joka välittäisi minusta eikä pomppis aina kaupungilla .oon ite enemmän semmonen koti hörhö mut kuitennii aina välillä käyn tuulettuu.vaan ku minäkin löytäisin jonkun jonka kanssa jakas omat ajatukset ja vaikka elämänsä

• nainen....=)

heippa!!jos olet tollaine kun väität,et olet mielummin koti-ihminen kuin joka v-lopun rankka bailaaja ni o viel täs maailmas sellaisia naisia jotka välittää ja arvostaa tollaista miestä, mutta ne o harvassa ja niin sanotusti ne on kiven alla....ja naisena sanon et kunnollisia naisia on vain enäään harvassa.....=(mutta kyllä vielä löydät sen jonka kanssa haluut jakaa elämän.....t:nainen..

• vesku
        nainen....=) kirjoitti:

heippa!!jos olet tollaine kun väität,et olet mielummin koti-ihminen kuin joka v-lopun rankka bailaaja ni o viel täs maailmas sellaisia naisia jotka välittää ja arvostaa tollaista miestä, mutta ne o harvassa ja niin sanotusti ne on kiven alla....ja naisena sanon et kunnollisia naisia on vain enäään harvassa.....=(mutta kyllä vielä löydät sen jonka kanssa haluut jakaa elämän.....t:nainen..

ei sitä aina jaksa juoda mut kun nyt ei oo v-loppusin mitään muutakaan välillä ottaa todella päähän tää kaikki mut minkäs teet,perjantaisin baarissa ja lauataisin tyttöjen kanssa välillä menee koko v-loppu juodessa ,mut aikanaan ku olin tyttöjen äidin kanssa nii sillo 2 kertaa vuodessa otin koska olihan minun kuitenkin kannettava vastuuni mut se on kyllä ihan sama mitä teen .kyllä kaverit duunissa vinoilee mun juomisesta mut oon sanonu et juominen loppuu ku löydän jonkun joka välittää

• Nimetön
        vesku kirjoitti:

ei sitä aina jaksa juoda mut kun nyt ei oo v-loppusin mitään muutakaan välillä ottaa todella päähän tää kaikki mut minkäs teet,perjantaisin baarissa ja lauataisin tyttöjen kanssa välillä menee koko v-loppu juodessa ,mut aikanaan ku olin tyttöjen äidin kanssa nii sillo 2 kertaa vuodessa otin koska olihan minun kuitenkin kannettava vastuuni mut se on kyllä ihan sama mitä teen .kyllä kaverit duunissa vinoilee mun juomisesta mut oon sanonu et juominen loppuu ku löydän jonkun joka välittää

moikka!
        mist päi olet kotoisin?...T:porilainen....=)

• vesku
        Nimetön kirjoitti:

moikka!
        mist päi olet kotoisin?...T:porilainen....=)

suonenjoki city eli kuopion vierestä

• Nimetön
        vesku kirjoitti:

suonenjoki city eli kuopion vierestä

moikka!
        okei...onkos mitää nais asiois tapahtunut mitään mullistavaa??=)

• vesku
        Nimetön kirjoitti:

moikka!
        okei...onkos mitää nais asiois tapahtunut mitään mullistavaa??=)

no eipä ole ihan yhtä hiljasta ku ennenkin yksin saa mennä nukkumaan vaikka olisha se kiva jonkun viereen kepsahtaa.No v-loppu tulossa paitsi et nyt on tytöt mun luona perjantaista sunnuntaihin.
        Ja pitää fiksailla tota uutta autoo jonka vaihoin
        chevy camaro z-28 vm-86 hyvä peli.

• Nimetön
        vesku kirjoitti:

no eipä ole ihan yhtä hiljasta ku ennenkin yksin saa mennä nukkumaan vaikka olisha se kiva jonkun viereen kepsahtaa.No v-loppu tulossa paitsi et nyt on tytöt mun luona perjantaista sunnuntaihin.
        Ja pitää fiksailla tota uutta autoo jonka vaihoin
        chevy camaro z-28 vm-86 hyvä peli.

just....niin en muistkkaan ikääsi....?olen kans itse etsimäs sellaista miestä jonka kans vois miettiä tuleivasuutta....=)täs on mun osoite:[email protected]

• viime jouluaattona muijja ilmotti että hän haluvaa aika lisän...no senhä ties mitä se tuo tullessaan...nytte sitä ollaa kärvistelty yksin kohta vuos ja vaikka tekis miel lähtejä ehtimään uutta kaverija ihtelleen nii jokin pistää vaan hanttiin...toisaalta sitä nauttii vapauvvestaan. sitä on vapaa menemää ja olemaan,mutta suurimman osan ajasta sitä vaan kärsii yksinäisyyvvestä.

• neitone=)

heips!!
      kyllä vielä löydät.....=)kannattaa mennä merta edemmäs kalaa....oulun seutu on yksi jos itse on hiukankin papupata.....itse porilaisena olen kyllästynyt porilaisiin äijiin ku ei uskal sanoa mitään.poris äijät o sulkeutuneita ja jöröjä.....=(koitappas tätä neuvoa.....ÄLÄKÄ KOSKAAN NÄYTÄ MIEHEL ET OLET EPÄTOIVOINEN......t.nainen(sinkku)

• m_25

Kyllä se oikea sitten vastaan tulee kun sitä vähiten odottaa.... tai ainakin tyhmempi ihminen saattaisi näin väittää.

Treffailu on syvältä, joten suosittelisin lopettamaan sen typerän rituaalin kokonaan. Me miehet olemme kaikki enemmän tai vähemmän idiootteja ettekä te naiset sitä pysty muuttamaan. Itse olen tämän jo ymmärtänyt, enkä sen takia naisia viitsi enää häiritä, vaan elän omaa elämääni niin kauan kun sitä riittää. Itse hyväksyin tämän yksinäisen polkuni jo vuosia sitten. Ei yksin elämisessä ole mitään pahaa, kunhan tajuaa ettei ihminen oikeasti tarvitse toista ihmistä saavuttaakseen onnellisuutta.

• nikke

joopa joo!! hei herää mies!!
        kyllä se on niin päin, että noi naiset on niitä idiootteja... eihän niitä ymmärrä erkkikään:)
        ite oon sen ainakinn huomannu niin monta kertaa, jos haet naisilta seksii, niin ei hyvä. sit jos taas tapaat kivan naisen ja aattelet etä koitetaan nyt tulisko tästä mitään, niin sit ne haluis vaan seksii.. ja kaikkee muuta paskaa!!!
        siis naisii ei voi tajuu yhtä iltaa pitemmälle:)

• m19hki

niin tuttua niin tuttua että tekisi mieli joskus takoa nyrkeillä seinää niin kauan että molemmat kädet ois paskana! Niin paljon elämä raivostuttaa....

• eronnut

Tosta en olisi kovin huolestunut sähän olet nuori nainen elämää on koettu mutta paljon vielä kokematta älä takerru entisiin muistoihin ei se mies niin ihana voi olla koska jätti sinut vapaus tuo uusia kokemuksia netaas poikii henkistä kasvua näin dllen olet valmiimpi uuteen suhteeseen kenties valmiimpi kuin moni stnun ikäisesi ja mitä jouluun tulee se kyllä tulee ja menee yksinkin on kokemusta.

• Kissa81

Joo on ihan samat tuntemukset. "En oo valmis uuteen suhteeseen" on sellanen minkä mie olen kuullut tuskaisen monta kertaa. En tiedä sitten, onko se oikea syy vai vaan keino päästä eroon. Mutta ei oteta paineita, kyllä se oikea sieltä tulee vastaan. Parempi ehkä olla etsimättä liikaa... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3333
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3175
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      435
      2391
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      246
      1473
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      78
      1221
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1178
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      126
      1086
    Aihe